Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOkamžik
20. 06. 2003
29
0
4567
Autor
cekanka_ucekana
Motýlích křídel pel opadal, uletěl…
…..srazili se na dálnici. Auto a motýl. Auto jelo velkou rychlostí a motýl proti němu velkou rychlostí letěl. Na skle zůstal otisk motýlích křídel v přesném barevném spektru, zmizel až po chvíli, šupinka po šupince. A mně od té doby v pravidelném rytmu tepe v hlavě těch několik smutných slov…..
……….motýlích křídel pel…..
……………………..opadal………
…………..uletěl…….
cekanka_ucekana
12. 12. 2003
Tak asi
pocaď
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
odcaď.
(máš cos chtěla:)))
cekanka_ucekana
12. 12. 2003
Takové něžně smutně motýlí...krásný podotek čekanko:)
*tip pro tebe a vzpomínka pro motýla:)
cekanka_ucekana
11. 12. 2003cekanka_ucekana
11. 12. 2003cekanka_ucekana
22. 11. 2003Romantická_dušička
22. 11. 2003
Je to hodně smutný a zároveň krásný, jak si někdy lidi uvědomí takový "maličkosti". *
cekanka_ucekana
01. 11. 2003cekanka_ucekana
26. 06. 2003mario_di_fiore
25. 06. 2003
Ono by se leccos mělo... Jenže nevděk světem vládne a pohodlnost je modlou této doby...
cekanka_ucekana
25. 06. 2003
To je náhodička. Zrovna včera jsem zachraňoval motýla z předního nárazníku kamarádova auta. Asi to byla srážka v malé rychlosti, takže vypadal jako by si tam jen tak seděl a nic mu nebylo, ale bohužel bylo... Škoda motýla... srazila... Škoda Felicia... :-(
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
j_i_r_i_k: Radši mě teď ignoruj, aspoň do zítřejšího odpoledne, mám totiž zítra ráno zkoušku z neuvěřitelně nechutnýho humusu, kterej přednáší člověk, kterýmu bych to z fleku zakázal, má skripta, z nichž se snažím učit, když jsou v těch skriptech tři řádky úprav, tak hned v druhé rovnosti už je nějaká chyba a tak jsou všechny důkazy jen návody, jak by se to asi dalo dělat, značení je taky naprosto mimo, proměnné si proužkuje a vlnkuje naprosto náhodně, což znamená, že si to musím celý sám předělat, už mi to leze krkem a začínam vidět rudě, si tam dojdu zítra pro trojku a budu rád, že to mám za sebou a kašlu na stýpko či červený diplom, jen abych to už měl za sebou...
Tak mi odpusť, že v takové náladě neocením motýlí křehkost :)))...
Jo a to StvNovo dílko jsem včera čet a je to naprosto geniální, jsem ho chtěl dát do klubu a ono už tam bylo, takže něco asi přecejen ocenit dokážu :)...
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
Díky, když mi budeš držet palce, tak to mě nevyhodí :)... A možná bych moh začít pomýšlet i na dvojku... Ale to bych se musel jít učit a nevykecávat tady :)))...
hm, to máš docela kliku - mě na skle nezůstává otisk motýlích křídel v barevném spektru, ale jen žlutej nenaforátovanej flek
cekanka_ucekana
24. 06. 2003cekanka_ucekana
24. 06. 2003
No esli dostanu dvojku, tak budu vysmátej, na jedničku totiž nemám ani omylem, ono to je diferenciální geometrie křivek a ploch a já pořád úplně nevim, jak se tam ty diferenciály používaj... Ale neboj, otrávenej nebudu, protože ať to dopadne jakkoliv, tak mi zítra v poledne začínaj prázdniny a odpoledne mě čeká čajovna s milýma lidičkama, v pátek večer s jinými milýma lidičkama a pak jedu k mamince a vůbec všechno bude moc fajn :)...
Ale fuj, může masařka za to jaká je ? - mě kupříkladu připadá krásná - je to jediný domácí zvíře, o které se nemusím starat a přesto se ke mě stále vracejí :o)
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
Mně taky, když ono jsem porád neměl čas a najednou se mi to nahrnulo a už taky nemam čas :(... A to se ještě minu s jednou osůbkou, kterou jsem chtěl moc vidět, bo se neshodneme v čase... Chjo, mi to teď ještě otráví náladu, tak to teda ne, slibuju, že si to po prázdninách vynahradíme, ju? :)
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
A francouzskej buldoček je náhodou úplně super, vůbec všichni malí pejskové jsou moc fajn (napsal bych k sežrání, ale mohlo by to být špatně pochopeno :))) )...
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
No, tak v tom se taky neshodneme... I když jezevčíci jsou nejlepší, to zas jo :)...
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
No jo, když zkus něco takovýho vzít do náruče... Nebo aby to s Tebou leželo na kanapi u telky :)...
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
No jo, když ono lítat venku by chtělo, aby se moh pořádně proběhnout, přecejen běhat celej den na pár metrech čtverečních neni úplně to pravý... A zas pustit psa jen tak na ulici taky ne... Stejně většina velkejch psů, co jsou u rodinnejch domků se zahrádkou, celej den proleží... Ale máš pravdu že venku :)))... A na chlapa na kanapi si já až tak nepotrpim, to už radši toho psíka... A proč zparchantělí? Jestli ležej na dece nebo na verandě, co na tom?
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
No jo, když psi na sídlištích... To by se mělo asi zakázat, i když někteří psíci už jsou na to tak nějak skoro šlechtěni a pohyb jim nesvědčí... Na druhou stranu taková babička vdova, ke které děti zaskočí jednou za měsíc nejlíp, tak se ze svého jezevčíka určitě hodně raduje, to bych jí zas upírat nechtěl...
cekanka_ucekana
24. 06. 2003
No, zrovna nějak nemam miloučce cukrovací náladu, tak... Ale co, je to tu pro něžnou sekci Písmáka, tak budu držet hubu...
Jinak co se prevence takových nehod týče, možná by se dal na každé auto přimontovat takový velký fukar, co by foukal před sebe, to by pár metrů před Tebou byl vánek, který by se zesiloval a zesiloval a kdyby nějakej motýl vydržel natruc v tom poryvu až ke sklu, tak to by si to rozmáznutí zasloužil, bo by to jasně byl pokus o sebevraždu a kdo chce kam :)...
cekanka_ucekana
22. 06. 2003mario_di_fiore
22. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003
Hezké, něžné, TIP ... v reálu se většinou po předním skle rozprsknou vaječníky a šupinky zmizej než bys řekla švec ...
P.S. ...to je to, cos před nedávnem smazala?
cekanka_ucekana
20. 06. 2003
Ježiši, mýho muže nééé, to je hodnej kluk :-) aspoň většinou :o)) i když taky mívám chuť po něm něco hodit.
Tamtomu bych byla šlápla do úsměvu s chutí, ale byl to přesně ten typ chlápka, co tě nechá vykoupat v Orlíku v betonovejch bačkorách :-) poldové se dostavili téměř po hodině, po popisu chlápka i auta pokejvali, řekli "my víme... řekněte nám, kudy odjel, my se po něm kouknem..." a víc už jsem nechtěla nic vědět.
Takový ty žlutý a jinak barevný skvrnky nebo tečky, kterých máš plný přední sklo, to sou většinou rozmačkaný vajíčka, co si motýlci a jiní hmyzáci (samičky) nosej v zadečku ...
cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003
prijemny, akorat to zapada do pestrych barev d....., nemusim citovat ze?
ale jo, je to krasny a ted je to pro me jak balzam na dusi.
no, je to výborný, ale chce se mi spíš brečet :))) tohle jsou věci, kterých si málokterý řidič všimne (hmm, motýlů je přece dost, že jo?), přitom je jich škoda :((
dobře, žes to čekanko napsala, třeba začneme dávat pozor.....
díky, že píšeš i o (zdánlivých) maličkostech
VELIKEJ TIP*
cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003
Jestli se ti to stalo tak dobrý, ale jinak tomu nevěřim. Podle mýho by byl motýl od auta odmršťen, aniž by se ho dotknul.
cekanka_ucekana
20. 06. 2003
:)))no já to zase vidím symbolicky - a je mi z toho taky smutno a je to silný příběh ...
TIP
To je zajímavý. Ale znáš mě, pořád tomu nevěřim.
Líp by to znělo, kdyby tam bylo: Motýlích křídel pel opadal
a uletěl
cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003Don´t_worry
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003Don´t_worry
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003Don´t_worry
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003Don´t_worry
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003Don´t_worry
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003cekanka_ucekana
20. 06. 2003
Takováhle věc (motýl na skle, na kapotě) se stát může, nijak ji neovlivníš a je ti z toho smutno (pokud nejsi pařez). Znám ale pár hajzlíků, kteří druhým ubližují naprosto plánovitě a dělá jim to radost... Ale to jsem už trošku někde jinde... :o)
cekanka_ucekana
20. 06. 2003
Tuhle jsme byli v jedný restauraci. Měli tam pěkný hajzlíky. Takový docela voňavý a čistý. S těmi jsem se srovnala snadno! ;o)))
Krásný, něžný, smutný ***
a pro mě téma dne - dneska jsem málem byla v roli toho motýla já, a vlastní vinou, a ještě bych byla s sebou vzala kolegyňku. Fakt, už mi skoro andělíčkové zpívali, vletěla jsem vozidlem služebním před rozjetej náklaďák. Stihla jsem mu uhnout, takže ještě žiju, ale on by to byl neubrzdil... strašnej byl ten pohled z očí do očí, to "ježiši, já tu husu převálcuju, jestli neuhne"... v setině vteřiny to tam všechno bylo. Ještě teď nemůžu pochopit, kde se tam tak rychle vzal a jak jsem se dokázala tak rychle odkýblovat.
no, tak jsem ti to tady zapleskala vlastní pitomostí :-) tož promiň
a rozhodně je to lepší bez "a".
cekanka_ucekana
20. 06. 2003
Mě jednou jeden naboural schválně, čistě proto, že jsem mu asi 15 vteřin překážela na křižovatce. Na střeše jsem měla kočár, na zadním skle "začátečníka" a "dítě v autě", to dítě samozřejmě i v reálu v autě bylo, bylo mu 10 měsíců. Bouchnul do mě a pak vylez a šel mě seřvat. Lidi jsou různí. Ta, co jela s ním, byla hanbou až na podlaze.
Dneska to holt bylo s klikou jak od hajzlíku :-) a byla bych si za to mohla sama. A muj muž by se musel starat ještě i o rodinu tý dámy, co si tak ráda patlá jídlo po blůzce.