je to moc dobrý pocit. já když čistím želvám vodu, mám úplně opačný (budu o tom psát povídku)
ale prvotinka to nejni:))
a já jsem pořád hodnej a nezkaženej, jen ta nesmělost (díkybohu:)) se ztrácí
bohužel :o) víš jak si byl neodolatelnej? .-)
jééé
tak sem si přečetla prvotinku a ještě se kocham ti jakej si byl hoodnej nezkaženéj nesmělej... jé jé jé :-)
můj pes je jediný šťastný člověk!!!
Já chodím na procházky raději než můj pes. Jedině když si kolem krku ovážu šátek ( znamení, že jdeme do hospody ) se Jacko raduje podstatně více než já.
Jacko je asi pěknej vožrala:))
Jacko je vona, hek :)
Když necháš své miloučké heboučké štěndo u přítele na několik měsíců, dočkáš se překvapení, které se však daly předvídat :-)))
Alespoň jsem měla přehled, kterépak hospody Ž. navštívil, Jackie je označila vždy velmi spolehlivě .Fajn, být příteli zase o kousek blíž :)
:)))
to máš štěstí, že tě Jackie nezavedla do bordelu:)) nebo k sousedce..
Jojo, jisté riziko vždy existuje, ale když se rozhodneš, že do toho půjdeš ... :-)
Ono se do bordelů chodí špatně, když paseš ovce na v Lednici :)
Já taky navštěvuji souseda, a co jako, že :-) ? Co bys tipl, že tam dělám ?
Nemusí být všechno takové, jak se zdá.
Co bych tipl, že tam děláš? Nepřístojnosti, to je jasný.
A samozřejmě, že ses trefil.
Pokud beres vzdělávání se v oblasti biologie, anatomie a chemie za nepřístojnost :-) Plus nějaká to SOČka :)
Tak to je jedna z věcí, kterou pejskařům závidim. Stručné, výstižné, tip.
Občas se i můj pes tak zesere, že ho musim SÁM umývat!
:)))) dík
No a pak jsou věci, které jim rozhodně NEzávidím... :)
No, uvažuju, zda by to nešlo napsat ještě méně slovy... Ale ne, je to fajn, postřeh o ztrátě nabytého mě dost oslovil...
Dobré! Dokonce bych aj řekla velice dobré! Co se mi moc líbí je ta pasáž o myšlenkách,které nám v nočním tichu zmateně neutíkají a taky ta vůně spících květin...To jsou fakt přirovnání pro potěchu duše.Ale líbí se mi to i jako celek.Jediné,co bych vytkla je poslední věta,ta mi moc nesedne...Přijde mi nějak stroze usekla.Kdyby tam alespoň bylo překonávat svou rozmrzelost nebo tak něco,asi by to bylo lepší.Mávám.
objevuju pozorovatele.....:))..t
Jéééé, ty mě těšíš!
...a já zjistil, že můj pes je lepší pozorovatel nežli já...,
jen mi to neřekl.
Víš, ono je na tom něco kouzelnýho...má to zvláštní atmosféru, možná proto, že to je napsaný tak nějak neotesaně...prostě tak, jak to cítíš...
Jsem takový neotesánek:-))))))))))))
Dík.
také mám psa také vnímám nádherné ticho energii a vše co ostatní nevnímají , pak sny se o tom k ránu zdají, přes den se z nich můj dech tají,,,,,takovou to moc prostě mají! t*
I ostatní to vnímají, jen o tom tolik nemluví.
Díky!!!
Jedna věta lepší než druhá (míněno vážně).
Už chápu.
Takže pocit vs. myšlenka... - zajímavý. Jako správnej chlap dávám víc na myšlenku a hádám, že ty jakožto něžnější a senzitivnější pohlaví, sázíš spíš na ten cit.
Determinuj.
Teď nevim, co přesně myslíš...jen tuším.
Já svý hrubky miluju. Škoda, že jich dělám stále méně...je ale skvělý, že je jich stále dost a dost:-)))
Díky!
Hezký moment... Zkus někdy do toho ticha zakřičet jen tak...možná i proto, že budeš chtít... a poslouchej ozvěnu
Hrubky, hrubky a co z nich?... uděláme hrubkovou kaši:-)
Díky a díky za upozornění na chybu!
... no... je mi hodně blízký pocit nabytí a následného ztracení při podobných věcech..... proto T* :)
Hmmm.... Moc pěkné, pohladí duši :-))
obvzlášť roztliny se mi líbili :-)
Tak já to teda opravim:((
ale nerad.
Dík.
No, nevím, co myslíš těma "roZtlinama"??? Hrubky mě vždy, zas a znovu, opětovně dohánějí k šílenství.
Ale za myšlenku, kterou moc dobře znám a den co den zažívám na vlastní kůži (taky mám psíka:-)) dávám TIPík. :)*
Je to dobře odpozorovaný a hlavně napsaný rozpor v tvém jednání. Také jsem podobným způsobem nepoučitelný.
tip
strasne me rozesmala ta posledni veta :) pripomina mi to BigTrain :))) teda takhle sem se naposledy zasmala u BigTrain :))
Já věděl, že se ti tohle bude líbit:)
Já jen nevim, co to je ten BigTrain.
takovy anglicky humor :)
(jee nebylo tipovano! napravim!)
Jo, počkat! Tobě se to líbí?
rozesmalo me to :) a to teda za tipa stojii! :)
Když vyhodíš poslední dva řádky, může to být skvělý úvod k nějaké povídce. Takhle samo o sobě se mi to zdá málo...
Mám pesáka, bernskej salašnickej pes a je to navlas to samý, i když dost často s nim chodim moc ráda. Ale úplně znám ten pocit toho večerního ticha, vůně mokrý půdy a roStlin(prosím opravit!!), urovnávání myšlenek v hlavě...
Až na ten konec - protože když "otevřu dveře domova", dobrá nálada - ta pohoda přetrvá!
Tip
"Rozvíjet myšlenky dalších," to se mi líbí. Díky
...není zač pozorovateli... :o)
...je to takhle dobré...každý ať si tam přidá, co chce...má to přece rozvíjet myšlenky dalších...*T
Díky. O tu mi šlo hlavně.
Více rozvedené to být mohlo. Já nad tím i přemýšlel, ale nakonec jsem to takhle nechal... nakousnuté.
Pochopil jsem z toho, že domov je tvým mučidlem, ale je to trochu nedodělané, nebo, spíš nerozvedené. Klidně to mohlo být i delší, ale vyjadřuje to dobře myšlenku, máš u mě TIP.
Jelikož je člověk od přírody líný tvor, tak pak na to doplatí, to je asi na tom venčení, víš, že musíš vstát atd. ale pak se Ti venku líbí, protože je to tam přece jen lepší než být zavřený v bytě, když už jsi venku, tak se Ti zase nechce dovnitř, protože asi víš, že zase propadneš tzv. lenosti.....no o tomhle by se dalo psát hodiny ...no asi je nejlepší mít zahradu a pes se tam venčí sám
No, jako momentka budiž. Jinak já vim asi tohle. Když mám jít ven z paneláku, třeba nakoupit, tak se mi nechce, páč si musim nazouvat boty, sbíhat patra, koukat na ty špinavě bílý stěny a potkávat lidi. Zatímco na chalupě stačí udělat dva kroky a člověk je hned venku a taky ten venek je úplně jinej než ve městě, tam je to prostě nádhera. Z chalupy ven jedním krokem a v tom je ta krása. Tak zdar.
Hmm .. nuž čo s tým? :-) .. ako 2 brehy toho istého ..
.. ako 2 brehy toho istého?
Co tím myslíš?
Tohle dílko je slabější, ale něco se mi na něm líbí, tak jsem ho sem dal. Prostě jsem něco takového musel napsat.
.. no .. naozaj je slabšie a tie brehy , 1 breh = viem, že sa mi nechce, 2 breh = ale je fajn byť tam .. a uprostred si Ty .. neúprosný cyklus, už iba z neho vystúpiť, alebo zmeniť postoj .. alebo niečo úplné iné .. proste chýba tu určitá pointa, záver, poučenie .. no a tak :-)
Proto se mi to asi tak líbilo. Je to podle skutečnosti:-) (jako snad jediné, co jsem napsal)
Já toho psa musím stále venčit. Je to neúprosný cyklus, který já mám ale rád a nemít ho, tak se v mém životě objeví prázdné místo. Mně se ale opravdu pokaždé nechce a až poté to pochopim, abych to zase zapomněl.
Jinak vím, že tam chybí pointa, závěr,..., ale já se tím nerad řídím. Proto jsem to také dal do ostatních.
Je to asi trošku symbolický dílko... teda pro mě je:-)
Zároveň s tebou ale i souhlasím.