Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVanilková
04. 09. 2003
28
3
4278
Autor
aramis
I. (pohľad prvý)
nezlorečím noc
zliala
z otvorených úst klavíru
na dve šálky
lístky čaju sú
presne namierené
popínavé nepohľady
vanilková stužka
vytrhla času
a krok slimáka pukol
ovinul tajomno
na prasknutie napnuté
dotykom
II. (pohľad druhý)
lampa
olízla tváre
vápenným jazykom
aby v nich
zostala
3 názory
Antonomázie
09. 04. 2007Černá_víla
16. 07. 2004
vies co sa mi paci na celej vanilkovej najviac?
az teraz som si uvedomila postupnost 1 , 2 , 4 , 3 .... cesta do stredu Zeme, duse, naaaas, spat a naspat a znovu dnu pod povrch... kroky spat, naspat, spat, len spat...
a naspat k mojmu, prepac tvojmu: NEZLORECIM NOC...
uaaaaaaa ja to slovne spojenie tusim milujem!!!! :)))
Rezavej_řetěz
29. 04. 2004
ja som ostala stat uz pri NEZLORECIM NOC.... a dalej sa mi ani nechce pohnut:)
ja som to preluskala cele, ale stale sa musim k NOCI vracat, nejako ma v poslednej dobe pritahuje:)
je to cele
skvele:)
slovosled v prvom pohľade ma zaujal, ale vcelku no newiem.
Zato pohľad druhý, iná káva! Jednoznačne som sa nenudila.
Silný obraz.:)
slovosled v prvom pohľade ma zaujal, ale vcelku no newiem.
Zato pohľad druhý, iná káva! Jednoznačne som sa nenudila.
Silný obraz.:)
zliala - tretia osoba jednotneho cisla, zensky rod od slova zliať - tzn naliat obsah z viacerych do jedneho...
ze by "slít"?
Milan_D_Nejedlý
06. 03. 2004
první část - krásný, fakt mooc
druhá... moc se mě nedotkla... ale za tu I. máš * :))
..tieto (ne)pohlady vo mne vyvolali fakt HUSTE asociacie,mladencek.Istym sposobom mi usmernili den do inych sfer :-)Dik
presne ako tanganika
veľmi zaujímavá a obrázková poézie
zanechala na mne neznazateľnú stopu po kriede
no jo vipada to, ze se kvuli tobe naucim poradne slovensky... hamba ze uz neumim tak dobre
vI(!)pada to makke I mi tak skoro oko vypichlo! :) aj ta haMba !
no ale ked chces... tak sa nauc. A len kvoli mne? No to je pocta... :)
Naso ťa objavuje až po dvoch týždňoch a je rád!
zaujímavé nápady.
Vety, kjtoré ma zaujali: z otvorených úst klavíru... popínavé nepohľady ... krok slimáka ...
Báseň síce nemusí byť pochopená (o čom to preboha je), ale vyvoláva príjemné pocitomravčenia, zaujme svojou kompozíciou a obrazotvornosťou.
TIP
Naso: velmi dakujem. Ako vidim, uz ma mas celeho precitaneho. Ved ja Teba tiez... :) ale to bolo trosku viac citania... :)
... a mimochdom je o stretnuti... plnom vsetkeho, co z nej vycitit a co si z nej aj spravne vycitil...