Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKleopatra
01. 10. 2003
3
0
1525
Autor
anthia
Bitva,
Prohra,
Smrt.
Košík,
Had,
Studené oči.
Kobra,
Vztyčené tělo,
Ostré zuby.
Královna,
Kousnutí,
Smrt.
Posmrtný život…
Tohle nemusím!!!
Jak u psychoanalytika!!!:)))
Asociace acosiace asociace...:)
není to špatný, ale je to hodně strohý. Trochu mi to připomíná seznam věcí, které je potřeba koupit... zkus si se slovy trochu pohrát a uvidíš...
Egypt?? Nápad to má ,styl taky ,ale zkus přidat třeba přívlastky.... (moje láska..) :-))
Milan_D_Nejedlý
06. 03. 2004
Je to určitě zajímavé, ale bohužel to není zrovna můj styl. Souhlasím s Arienalii, přívlastky chybí a já bych zařadila nějaký slovesa... Možná je to jen tím, že tenhle styl zrovna moc neznám...
Konecne neco originalnejsiho & smyslu plnejsiho nez typicke basnicky pro 3. tridy ZS, kterych je tu na serveru vic nez dost.
Tak to je opravdu nevšední dílko, to souhlasím s Perseem. Poprvý se mi to nijak nelíbilo, jenže když jsem ti to přečetla víckrát, začalo se mi to líbit. *!
:D Nejdřív jsem nechápal, co to jako má bejt, ale to jen proto, že jsem si špatně přečetl nadpis. Teď jsem si to dal do hlavy a zjistil pravou podstatu-super, miluju nevšední dílka:)
Tohle je super, hadam, ze se nanajdou dva lidi, kteri by v tom videli o same... je tak carny a husi kuzi nahanejici....
*Tipuju a musim si povzdechnou - Freude, Freude!!!
basnikalex
02. 10. 2003
No a co Ti k tomu mám napsat?:-)
hezky poskládaná slova za sebe z učebnice či z folmového nebo nevím jakého podání...
Ale umění to dle mého není..:-)