Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStřípky
03. 10. 2003
26
0
2341
Autor
Barbie
Na tisíc střípků minulost rozpadlá,
růže jakoby z lásky dávno uvadla,
kousek po kousku vzpomínku poslední,
skládám v obrázek nádherně nevšední.
Skládanka střípků, minulost zrcadla,
za obzor reálu nechtěně zapadla,
uvadlá růže změněná v prach,
na burze lásky prožitý krach.
krátké, přesně výstižné, nenucené :-)))))))
na burze lásky prožitý krach *
NIghtRunner
04. 03. 2004
jak si tě tak pročítám, tak tahle mi nějak nesedla
jiné tvoje se mi líbí víc...
ale je to jen názor
Dr_Mephisto
24. 12. 2003
Čusík Barbie, čtenáři netuší o mé soukromé kritice, kterou jsem napsal zároveň jako první čtenář. Dílko je nádherné, když si v něm člověk najde to své malebné znění. A ve Střípkách (či Střípcích? :-) ) ho slyším, prostě slyším...
avi: Elyn, co ty na to? Myslíš, že pan Kolega je hluchý, jak píše Miroslawek? Promiň za tuto formu oslovení, ale zdá se, že by jsi mohla býti objektivní. Díky za pochopení. :-)
Milý Kolego..:) kdy já byla objektivní...?:) Líbí se mi to... Víc nemůžu říct..:) * Dík za avi... Ani nevím, jak jsem se připletla do tohoto sporu..:) Odpusťte...
Jen náhodou, jen náhodou... Pan Kolega hledal prostě objektivitu u člověka, co o tom nic neví a je online... Díky tedy a odpusť...
Augustin_Šípek
13. 10. 2003
... docela se nedivím po přečtení Tvých básní Miroslawku, že reaguješ na slova Kolegy : OPRAVDOVÁ BÁSEŃ ...myslím, že toto ocenění si nezaslouží ... ale za to nejsem tak ješitná a namyšlená jako TY :-) ...Kolegovi děkuji a Tobě přeji hodně úspěchů v básnění...jsi přeci NEJLEPŠÍ...:-)
Miroslawek
06. 10. 2003
neni co dodat. Laska je stejne krasna...i kdyz nekdy trva jen chvilku. T
Nedivím se vašim soubojům
dobré je v tom vidět štěňata
Kritika vám jistě mnohokrát
chystá v skrytu svoje tenata
Oba cosi krásné tvoříte
oba tomu dáváte svůj cit
s lety přijde jistě zklidnění
v sobě naleznete rovnováhu klid
Perte se krásně a tvořte básně
ať vaše výtvory budí mé vášně
BARBAR :-)
:-)... na nikoho neháži vlastní nedostatečnost, nedělám to a nehodlám to dělat, vždy jsem ochotna to přiznat:-)), ale když myslíš... Ty jsi snad nečetl to co jsem psala?...tak tedy znov ...po přečtení tvých básní si Střípky nezaslouží ocenění,, Opravdová báseň,, ... tím jsem vzdala hold tvým básním...přeber si to jak chceš.:-) a ještě něco, že jsem napsala, že jsi ješitný a namyšlený ...tak se mi bohužel jevíš z tvých reakcích na tvé kritiky, ale je to jen můj názor...už nemíním diskutovat a rozebírat slovíčka...jsou to hlouposti...myslím , že na světě jsou důležitější věci ...
i Tobě přeji hezký den:-)
Miroslawek
05. 10. 2003vykloubeny_loket
04. 10. 2003
Tak tohle je dneska první senzační báseň, kterou čtu. Zaslouží si můj obdiv a tip:)*
Hezké. líbí se mi zejména, jak báseň směřuje od romantické slzičky k syrovému příměru. *!
Jak vidno, ostatním čtenářům nestála za hlubší pohled, i když ho sama nevyžaduješ. Moc jsi mě potěšila touto básní a možná bych ti udělal radost, kdybych ji moc doporučil k otištění v připravované věcičce. Ta báseň v této podobě je OPRAVDOVÁ BÁSEŇ a mě nezbývá, než obdivovat a obdivovat tak krásný nápad a myšlenku. Kam se hrabe pan Kolega. Souhlasila bys s otisknutím?
je uzasna:-) zasnu nad tvym smyslem pro rytmus a obsahem teto basne,rad si prectu dalsi tva dilka:-) je to jasny tip