Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZemřít?
09. 10. 2003
26
2
3454
Autor
Áda116
Má poslední přítelkyně
ulehla na zvadlé růže.
Neptala se zda-li může.
A já nevím jestli jít za ní.
2 názory
NightStalker
21. 01. 2011Barbar_Cohen
08. 02. 2006
To je dobrá myšlenka -- blbůstka. Horší by bylo , kdyby si to myslela vážně, ale takhle ja dám Tip
víš, psal jsem k tomuhle dílu už jednu kritiku dřív.. negativní.. teď měním názor (není ničím oovlivněnej!) poznal jsem v tom smysl a chápu to ve svý mysli, tak jak chci.. začalo se mi to líbit.. jenom jedna věc: ZŮSTAŇ TADY!! blíž....(ke mně) prosím...
Tady je hlubší kritika. Vyznívá to docela nářezově, avšak otázka k zamyšlení je, zda-li autor má jít vzorem dílům svým, do jaké míry je to potom sebetrýznění, a hlavně, zda-li je to ještě sdělitelné. Mě dávali dohromady dlouho a vím, že smutek se dá prožívat, ale vždy je hned vedle schovaná obrovská RADOST. Asi, jako když změníš tok směru myšlenek. :-)
Ano, to je zajímavá myšlenka. Jenže tu si člověk nepřipouští, protože je sobec a bere to jen ze svého pohledu. DíkY
třeba se ani jí nikdo neptal zda smí, či chce ulehnout ..
vzhledem k tomu, že v každém případě vím co mi to říká..a vím co to znamená..
tak moc pocitů..děkuju*
SGT_víš, já třeba píšu hodně blbůstek, třeba už proto,že po vícero slovech ztrácím tu koncentraci, ve které píšu..a také to člověka někdy více uvolní, když to sepíše do pár veršů. A někdy to stačí, a dá to více než popsaný list velké učebnice dějin..co naděláš.
marcela má možná pravdu - každopádně - fajn názor a informace - dík :-)
tibba - ? já tam nic "zlýho" nevidim...
Čítala som, že samovrahovia za tých pár sekúnd pred smrťou oľutujú svoj čin.
tibbaR_etihW
13. 10. 2003tibbaR_etihW
12. 10. 2003
já vždy píšu na rovinu... miniatury ani blbůstky mi nejsou sympatický a tak se mi ani tohle nelíbí.... nevidím v tomhle stylu nic kladnýho ani zajímavýho....
ŠPATNÝ.... promiň, možná, že mám tvrdý srdce, ale jak mě znáš tak víš, že to tak není... prostě jsem upřímnej....
Klesla jsi... Vrať se k lyrice!!!!!!
Jojo - asi spíš blbůstka - jestli to neni pravda - a - to předpokládám neni - takže nepotřebuješ TIp pro povzbuzení, ani pro lepší náladu (protože tu máš snad i tak, když můžeš psát blbůstku o takovejhlech věcech... Tak dávám TIP za originalitu a lehkost - trocha odreagování není k zahození :-)
TIPík :-)))
Michalka222
09. 10. 2003totální_mrzout
09. 10. 2003Navždy_Tvůj
09. 10. 2003Semipalakva
09. 10. 2003
Veru, raz budeme vsetci "vonat fialky odspodu". Ale kam sa ponahlat? Nechces stretnut svoje vnucatka?? Pamataj - Zivot je pes, ale zit je psina!
Tip na povzbudenie t*