Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNezapomenu
26. 10. 2003
22
0
3023
Autor
Seregil
Spjatý s vidinou snů,
políbím vánek.
Zkroušený vidinou práce
políbím vědění.
Napjatý vidinou zisku
políbím prach cest.
A zrozený z prachu cest
políbím věčnost.
Nezapomenu.
Jo tak to nejni špatný... jen bych nelíbal prach za vidinou zisku, vyměnil bych ho za lásku... :) Vida jak je vínko inspirační*
Studanka napsala krasnou kritiku :-)))))
Hezky kontrastni jak uplne obycejne vety prokladas barevnosti pocitu...
!* (obema)
Navždy_Tvůj
29. 10. 2003
políbím věčnost - ......hmm..cítím pokoru k životu, vnímavost ..dávám tip
KayTee - no nevím - každopádně - hádky s nepříčetnejma lidma (Movsar) mě nesmíííísně bavěj :-)))
A - jestli Tě to rozesmálo, tak jsem jen a jen rád :-)
příjemně krátké, výstižné a závěr:
Autora přivádí pití vína k touze líbat
:-)
Seregil - V tom případě - jsem i já rád :-)
Vypadá to, že už je to v klidu a proto Ti přeju už jen samý příjemně naladěný kritiky a od nich příjemný kritiky :-)
Don´t_worry
26. 10. 2003Don´t_worry
26. 10. 2003
Ou - tak tohle je hodně působivé dílko - opravdu zaujalo :-)
TIP + klub + avi :-)
KayTee - dík za avi :-)
Není za co děkovat - to že se dílko dostane do našeho výběru je zásluhou jen a jen autora - takže - vlastně s tím nemám nic společnýho ;-)))
při víně. to sedí. tyhle myšlenky je lepší nechat v tom víně taky utopit. každej není při návštěvě písmáka namol.
Don´t_worry
26. 10. 2003
Movsar - souhlas s Don´t_worry - nač ta hořkost ? Myslím, že Tvůj "útok" na autora byl zcela zbytečný - stejně jako mě poslané avi :-)
A... Určitě znáš to francouzské přísloví...:-)
Jo, tak dobre cervene povazuju za lek na skoro vse, pac se pri nem normalni clovek nemuze opit (stane-li se, pak toho cloveka povazuji za barbara). Navic tohle napsano vazne moc hezky... *
Přesně jak říkáš Vinki, dík....
KayTee, 815_0: dík za podporu, jsem už zvyklý...
To věřím - já osobně sem měl u svejch dílek celkem nevybíravý kritiky - ale - nikdy sem si z toho nic nedělal - vlastně - spíš mi pomohli - ale - to platí pro kritiky, který maj ňákej argument - tohle se mi zdálo dost zbytečný - takže - proč se nevyjádřit - navíc - dílko patří do řádu a už to samo by bylo podnětem pro jeho obhajobu :-)))
Jo - to je taky možnost řešení - ale - nemám to v povaze :-)
Když si můžu vybrat, radši bojuju, než bych se modlil :-)
dontworry: alkohol nepiju. když jsem pívával, s vínem to bylo tak, že po 2 litrech mi začlo chutnat.
a ještě jednou k tomu textu: ano, je to přesné, když se grafoman opije, pak to vypadá přesně takhle.
Movsar - A... Když se opije pochybný kritik, píše to co Ty - ale - třeba máš jen blbý zážitky - já osobně mám zato, že dílko je opravdu povedené - pěkné obrazy a vůbec - nechápu, co se Ti na tom dílku nezdá - "kopeš do něj jak opilý a důvod nikdeˇ" - ukaž světlo mým zaslepeným očím :-)
Prosím - nebo už buť zticha :-)
Movsar - Tvé napadání mé příčetnosti i napadání mého nicku se mi zdá už opravdu silně ubohé :-)
Co kdybys už toho ztrapňování se nechal (jen taková přátelská rada) :-)
navzdory_čtenářům
26. 10. 2003
Vinki - trefné :-)))
Mmch - omlouvám se za sebe i kolegu - myslím, že takovéto chování si nezaslouží žádné dílko - hromada vzniklých textů nijak nesouvisejících s dílkem mě opravdu moc mrzí - omluva patří především autorovi :-)
815_0, nezlobím se, jsem rád, když se někdo zastane, vytváří to lepší pocit, a k tomu i to, že ta báseň svým způsobem vyburcovala...