Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrali, prděli
10. 12. 2003
16
4
9880
Autor
SilverArrow
Srali, prděli,
kejvali hlavou,
prdel si vytírali
zelenou travou.
Tři kiláky vod Berlína
za placatym kamenem
honila si bába kundu,
až jí vzplála plamenem.
4 názory
bych na tvém miistě zkusila, jestli by na to nekoupil autorský práva Záviš :)
vindal drámo
06. 12. 2008SilverArrow
04. 07. 2006SilverArrow
13. 10. 2004
Myslím, že kategorie byla velmi dobře zvolena.
Dokonce sem hluboce přesvědčen, že dílo patří do slabikáře.
Minim_Sladkyj
06. 07. 2004SilverArrow
29. 04. 2004
tak tohle bych vic nez deckam ukazoval spis nudicim se pubertakum. rikanka vzdy pobavi, ale myslim ze mas na vic :o)
zapomnel jsem, prvni dva verse jsou nejlepsi :o) kdyz vymyslis fest originalni zbytek, tak klobouk dolu :o)
SilverArrow
21. 04. 2004
Á....v prdeli je tma tma tma
nejsou tam okna kna kna
I kdyby tam okna byla hovna by je vymlátila
proto je tam tma tma tma.
To mě učil otec když mi bylo 5, takže...proč ne:))))
SilverArrow
24. 03. 2004
Srali, prděli,
kejvali hlavou,
prdel si vytírali
zelenou travou
JO ! KONEČNĚ SEM TO NAŠEL ! UŽ ZLIDOVĚLA !!!
*
SilverArrow
18. 03. 2004DemonicForce
02. 02. 2004SilverArrow
02. 02. 2004SilverArrow
02. 02. 2004
Ja neviem, ja nie som dieta, ale som dievca dvanastrocne a ak su tam pouzite nadavky, alebo rozne ine urazajuce slova, co len jedno, uz to nie je urcene pre deti, tak si zapamataj! Hadam si bol dieta, ci nie? Alebo si z Marsu?
SilverArrow
28. 01. 2004SilverArrow
28. 01. 2004
no jo , kurva, von už to ten šulin zrušil, takže ten klub uz je v prdeli (nemyslim Lyryka, myslim toho magora, co ten klub založil)
Ty seš ten největší génius. Protože seš kurva prostě dobrej. Hele, nechceš se přihlásit do klubu těch co si dělaj z písmáka PIČU? Zatim sme tam jenom dva a takovýho nekomformního neestablišmenta rozhodně uvítáme.
Nikita_Pitralon
09. 01. 2004SilverArrow
09. 01. 2004
Vážený, až mě budeš příště nabádat k nějakému zvláštnímu jogínskému cvičení, prosím, pošli mi avízko.
Tohle není ani vtipné, tohle je prostě smutně hloupé.
SilverArrow
17. 12. 2003SilverArrow
17. 12. 2003SilverArrow
17. 12. 2003SilverArrow
17. 12. 2003
Divné... bez sdělení poskládaná slova, převládající vulgarismy.. Myslím si upřímně, že tohle fakt pro děti moc nejni... ale jsou i jiní, kteří to vidí jinak.... budiž neberme jim iluze.. ale je tu ale...
Celkom realne si viem predstavit, ze si tieto versiky recituju decka na ulici a vyvolavaju najrozlicnejsie emocie v zamracenych dospelych, tak ako vyvolali aj tu na pismaku. Do Klubu poulicnej tvorby. :-)
Mě tohle opravdu nepobuřuje. Podobné hlouposti jsme si říkaly my, jako děti, a taky moje děti se tomu hloupince hihňaly, když k tomu dorostly. Mi vadí, že to absolutně není originální. Že je to půjčené.