Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘeč kamene
27. 02. 2004
25
0
8722
Autor
Seregil
Můj zrak
se upíná ke kameni.
Ta tichost, tvrdost, síla.
Hovoří jazykem
věků a čaje.
Neznám ten jazyk.
Přesto chápu.
Myšlenku kamene.
Anatol_Irhem
15. 07. 2004Anatol_Irhem
13. 07. 2004Slůůůníčko
08. 07. 2004kočka_kočičí_čiči
28. 03. 2004
Díky kočko....
pomalu pročítej.. mám teho privela...
a ne všechno je tak průstřelné...čitelné a cojávímještě...
:-))
sleeping_beauty...
Ech... nu dobrá.... když nenapíšeš nick, pak je těžký to nevzít osobně... i když mě to mělo napadnout...
Hezkej den...
Navždy_Tvůj
25. 03. 2004Navždy_Tvůj
24. 03. 2004
sleeping_beauty... nemyslím, že by byla jen pro jednoho čtenáře... alespoň dle toho, co napsali jiní...
Drago .. Dík
bramburek... také děkuji
Elyn.. :*))
Don´t_worry... taky jsem skoro usínal
Simona.. šeptaly dost tiše... čajové hraní na city..
Don´t_worry
02. 03. 2004
tahle se Ti moc povedla... znám ten pocit... já takle psal o dřevě :o)
t.
Jestli je mluvit jazykem věků otřelý výraz, tak do tohohle dílka se hodí a Sergile tenhle pocit musel být úžasný a já ti dávám TIP.
FAHIO.. myslím, že fantazie zde netřeba
Vinki.. já si ten fanklub nevymyslel... i když ego zahřeje... :-)
Maur.. :-))
Candy.. je to ve starém románském sklepě... a ta atmosféra tam dýchá ...
vesuvanka... Krása v tichu, tichá krása...
Abyss.. :-))
kawa... ?..
hovno_z_labuťe.. díky...
Hanca.. ten pocit byl uchvacující...
Všem díky...
hovno_z_labuťe
29. 02. 2004
Působí to na mě tak nějak zvláštně, ale příjemně,asi to bude tou atmosférou čajovny.Na mě kameny nepůsobí až tak tvrdě - snad jen navenek a když je jednou někdo rozbije, tak se nenávratně roztříští - tvrdost a křehkost v jednom,síla a jemnost.Celkově se mi líbí.Kameny - to je krása.
Miluji kameny, promlouva ke mne jejich ticha krasa. Basnicka me zaujala, davam tip.
ty jo ta je!! ( no tak sem tady chvilu nebyla a uz mas vlastni fanclub :) to je hezke :)..)
sleeping_beauty..
No... čekal jsem, kdo se ozve....
Vím, že to má nedostatky... je to výlev pocitů vnesený do slov...
Máš určitě pravdu v tom rytmu ... co se týká výběru slov... co se nezdá tobě, nemusí se nutně nezdát všem...
Na každý pád díky za kritiku...
Neberu to osobně... beru to jako věcnou připomínku, která mě může hnát vpřed... :-))
Ale člověče, tahle se ti povedla. :-)
Četla jsem před Růženkou. Aha, tak jí se to nezdá. :-)
Čtu znovu. Opravdu se mi líbí.
***hovoří jazykem věků a čaje - tohle napsat o kameni, to je přece úžas. A já ho neznám.
Nejslabší místo je ten první verš - to upínání zraku - to má Růženka pravdu. Ale celkově se mi opravdu pozdává.
To víš, co člověk, to názor. Ale z toho, co jsem od tebe zatím četla, je to první, která mě hlouběji oslovila. Snad je to tím kamenem. :-)
seregil: Ha ha, hnát vpřed:)))) A kam až bys to tak chtěl dotáhnout??:)))
Jinak dílko pvekné, takové tvoje, ale na mě moc statické:)
Rowi, dík za avi..
no, opravdu, co člověk, to názor - mně se tam líbí i to upínání se..
To je krásný slovo..
hledám oporu, porozumění, vkládám naděje, své představy... v kameni, do kamene...a čtu v něm
upínat se, napínat se a je to napínavé..
a šmankote, si zase hraju :)
No - já jsem si to v souvislosti s tím čajem jako klišé příliš nevnímala, pravda.
:-)
No, víno někdy hovoří jazykem věků, to je pravda. :-)
Rowi, a co se toho nakecá po víně, to je na věky a věky :))
Chroust: nevím, jen o čaji, jestli je to to, co myslíš.