Narriel: je to ...kouzelný
Šmoulo... *povzdech*
"Onen i-Estel Fuinë Estel, u'-chebin estel anim..."
No nic...
Vždyť víš, musím si občas rýpnout... Ono Ti to neuškodí, je to zdravý pro duši ;).
Mimochodem, jak se Ti líbí Most přes navždy?
Narri: Teď už Fuinë, ano..
Fuinë...??
(Jak by řeklo mé milované Dvojčátko - vždyť mě znáš, šaška.)
Eli, tohle není Estel, podařilo se ti ve mě naději probudit, ale na tomhle je vidět, že ji ubíjí a dusí...
Je to krásný, ale není to Estel... i když na druhou stranu u někoho to může vyvolat pocit, že na tom ještšě není tak špatně, když tohle napsal někdo jiný... trošku mi to připomíná jednu baladu od Villona, ale jen trošku (ze začátku)
Lyrae: moc děkuji za tip :-) na to ostatní se raději nedívej ať nemáš zkažený dojem!
ano, to je velmi dobré a povedené, milý elfe a věř mi že to neříkám jen z vrozené sympatie:) dobře žes to doporučil. tak já ti na to dám tip, ju?:)
abych pravdu řekl, je mi to sympatické :o) t.
Lúmenn: Rozumím :-) a děkuju za kritiku.. někomu to prostě nepadne do oka.. stane se
No...je v tom spousta citů, ale jinak je to trochu morbidní a trpochu chaotické...promiň, Eli ale nelíbí se mi to
elfka_ Sea: Já v tom pořád vidím spíš masařky :-) copak se na tom nezdá tobě?
občas mi tam nesedne nějaký ten rým, ale to je jedno trošku hůř se mi to četlo, ale jinak je to moc krásné obsahově
když to čtu znova a znova, tak v tom vidím mouchy, ale stále mi to připadá krásně,.....díky
socha slzy roní...
Krásná...T****
Je moc pěkná a silná...t*
Napíšu elfskou báseň.
Melodika je úžasná věc.
Jen tak dál :o)
johanne: nemyslíš že by "sťatá růže" vypadalo jako by byla ta růže ožralá? :-))) to raději vytvořím novotvar setlá!
myšlenka docela jo, občas probleskne, ale to zpracování nic moc
... btw. to "
setlá růže" je spíš tvůj novotvar, řekla bych :o)... pokud něco/někoho setneš, bude (to) setnutý nebo sťatý... ale asi ne setlý :o)
rytíř Lancelott: moc děkuju :-)
Elfština je super...líbí:o)...teda jako to dílo:o))
Slušná báseň, klidně ti ten tip dám:-)
co znamená ,,růže setlá" ?
aleya: krkolomný termín který označuje "když setneš, skosíš, uřízneš, růži. Prostě setlá růže :-) Kořen je samozřejmě ve slově tít. Ju?
* + K
Čekám na další dílka :)
Lysandra: doufám že protože se Ti tyto líbily :-)
Arienalia: A já Ti hádej co...? no moc děkuji ;-)
Elemmírë: No už jsem se lekla ,že to bude něco jako "A já Ti na to co....? No kašlu!" :-DDDDDDDD
Eli,je to opravdu moc povedený, jen tak dál..*TIP
No jo ,to už jsem taky četla..
Zkus to přejmenovat na "Shnilá naděje" ,zajímalo by mě ,jak to vyzní v elfštině..... dobře ,dobře už mlčím.. však mě znáš ,šaška ;-)
Líbí ,líbí a.......... dávám.... no ,hádej???
T*I*P