Ivi, děkuji :-))). Živly spolu měří síly - nově zrozené ostrovy to nemají lehké - oheň musí hodně bojovat, aby se ostrov udržel a nesmetly ho vlny oceánu.
měření sil....krásný obrázek
Irčo, mám radost, že se Ti líbíl islandský příběh i dílo. Děkuji za přečtení a milý komentář :-))). Teď je tam bohatý život, ale budoucnost ostrova je nejistá, protože postupně podléhá erozi.
Líbí se mi Islanský příběh , kresba i komentáře...
Narriel, děkuji za milé zastavení i kritiku. Jsem ráda, že Tě dílo oslovilo, i když má nedostatky - Máš pravdu, báseň patří mezi mé začáteční a moc se nelíbila ani mně - napsala jsem ji v roce 1997 jako reakci na článek o zrození tohoto ostrova a chtěla jsem za každou cenu napsat báseň a proto takhle dopadla. Postupem času jsem zjistila, že musím čekat doslova na "jiskru", kdy se verše začnou rodit samy, což někdy trvá několik měsíců, ale i roky. Ze začátku jsem mívala potíže s rýmováním, což mě obvykle odvedlo jinam, než jsem si přála a tak jsem postupně přešla na volný verš. Děkuji i za tip a posílám pozdrav :-)))
Víte, vlastně myslím... že to není dobré. Ne, to není správné vyjádření... není to silné, chytlavé, originální (tím vším vpodstatě myslím ´napávené´), je to ´jen´ vyprávěnka...
Ale její prostá slova jsou naplněna po vlastní okraj, bouří se, vydávají se na výpravu za svůj vlastní obsah a zase se tam vrací. Není to poesie, ale o poesii onoho děje vypráví... A jako by při tom sama sebe zpětně znovu a znovu naplňovala pokorou a fascinací...
Nesetkala jsem se zde ještě s dílem, které by ve mně podobným způsobem něco vyvolalo.
***1.5/5
T.
Usmáty_autor - mám velikou radost, že se Ti moje tvorba líbí - děkuji za návštěvu a milá, hřejivá slovíčka i tip :-)))
fakt mám tvoju tvorbu veeeeeeľmi rada...a tá posledná strofa sa mi páčila najviac...***
krásné pohlazení jako vždy od tebe :-)
TIP a V
hai_mal
moc jsi mě potěšila návštěvou tohoto staršího dílka a díky za krásná a hřejivá slova, tip a V
je to dobré, ale mohlo by to být určitě ještě lepší a silnější
oleandr -
díky za návštěvu a kritiku - máš pravdu, není to ono, tato báseň patří mezi moje starší díla...
galaxy - i já moc děkuji.... :-)))
Krasne si zvyraznila neco, o cem nekteri ani nevi. A je z toho citit ta radost a nadeje ze zrozeni.. T
Lassie - díky moc za milé zastavení, slova, která potěšila i tip....
Má to moc hezkej příběh, hezká :o)
TIP
Joen_B - díky moc za přečtení, milá slova i za tip
Akrij
díky moc za krásná slova a za tip
Daří se ti rozdávat. Zrození ostrova je opravdu velmi zajímavé. Takhle popsané-se mi líbí víc!!!
Měj se hezky
TIP
Andromedo,
moc Ti děkuji nejen za tip, ale i ohodnocení- svým dílem chci rozdávat radost a lásku a když se to daří, jsem moc ráda
Ráda se k tvým dílům vracím. I tahle báseň je skvělá, nabitá krásou, láskou a energií....tip
Mno, hezký čtení.....a tichej souhlas...:-)*T
Mam radost a dekuji za tip.
Snad jenom elfové mohou tak milovat přírodu a matku Zemi...a tak si už po několikáté kladu otázku, kdo vlastně jsi...?
TIP...a díky!
Dekuji za krasna slova a za tip. Jiz od detstvi se zajimam o prirodu a zivot na Zemi - fascinuji me vulkany - zrozeni ostrovu, na nichz se usidluje zivot. A jsem take nadseny ochrance prirody.
Litochowitz: Tak to me tesi, diky. Island je nadherny, fascinujici krajina. Krome Surtsey vzniknul jeste jeden maly ostruvek Syrtlingur, ale ten byl vlnami rozmetan a zmizel pod hladinou.
Chroustjazz: To vis, se si nedam pokoj - ohen z nitra zeme, to je uzasna sila, vypovida o zivote nasi planety, to je velka inspirace.
Craerassy. Ani me se nechce do reality, kdyz alespon ve fantazii cetuji po takovych krasnych mistech. Diky za tip.
Krásné vyprávění.děkuji ;o)*t
Skoro jsem uvažovala, jestli je to poezie - ale líbí se mi to. tip
...Surtsey, no, trefila ses na moji noty...ať žije Vestmanayear:)
Tady se zase člověk zasní a nechce se mu zpátky do reality.:-)
tip