Tahle je moc hezká, nápaditá a taky milá...určitě tip* :-)
a tuhle ještě... ale co mi to dalo práce najít ji v: autor doporučuje:))
Z vlastní zkušenosti vím že vtipně vypointovat metaforicky křehkou poetiku je hrozně těžké a většinou poslední strofu setnu gilotýnou rádoby vtipné pointy tak, že báseň končí jako papírová střela krátkého doletu na smetiště prostoduchých rýmovánek...proto též zastávám názor o perfektním návratu k počátku a ospravedlnění názvu tak průzračnou a přirozenou formou až to bere dech...to bych také chtěl umět...už jenom pro pro pasování rýmovánek na něco víc...;)
:)) a v i
a tak vůbec. Prozatím konec hlášení:)
to jo, to už vypadá zajímavějc...
že bych třeba chodil pozadu v kanceláři, mumlal kouzelná zaklíndala svěřená mi Mefistem a při tom tleskal?
to tam přece děláš normálně, co takhle něco extra?
:)) se ti to řekne extra... taky jsem při tom počítal..:)
no mohl bych to třeba vylepšit... svlíknul bych se tentokrát celej?
naprosto...
zničující, strhnufší...
vychutnávám se vším všudy... ta poslední "pomyškenka" je malinko mělčí než předchozí tok, ale zas jemně vrací k pramenu, takže...
ano
Tohle mě oslovilo....moc hezké metyfory...
„Pane, je pošetilé myslet si,
že vyfukováním dýmu
zbarvíte oblohu do modra.“...skvělé! T*
**
ach
tvoje starosti :-)))
moc hezky jsi to nakreslil... vykreslil... dneska jdu shánět žárovku do lampičky. jestli to teda má cenu :)
zrstr: wau:) Dostalo se mi kritiky, která má nějakou myšlenku:)
Bohužel z mého úhlu pohledu tvůj nápad neobstojí. Obraz který svazuje léčení/zdravotnictví/varování a číšníkovo upozrnění je semknutý a pevný. A je to především poslední strofa, která ho vrací zpět k první. Navíc poselední strofa umocňuje název, ospravdelňuje ho, přetváří z bezduché věty v plnovýznamové sdělení...
Chudák takový Skácel, asi by u tebe se svými průzračnými až banálními sděleními v některých jeho textech, neuspěl.
Nikoli každá báseň musí být vyostřena do řezavé pointy.
Chceš li psát takovéhle kritiky, přidržel bych se, být tebou, první osoby jednotného čísla.
No, bylo to trochu jinak, ale to je jedno:)
No co je na tomhle složitýho??? Tak jako tohle já považuju za jeden ze svých nejprůzračnějších textůůů:))) Ale neboj, i na šifry brzy dojde:)
:))) až jsem z toho zežlout:)
ty hele fauste, chceš říct, že v tom fakt není nic přes to, než co tam je? ;-)) muhehé
ty hele fauste, chceš říct, že v tom fakt není nic přes to, než co tam je? ;-)) muhehé
dobrá poninta a celkově je fajn
To TO mi tam netento :-)
Ale notak Beb, přece nevěříš, že bych něco napsal jen tak?:))
Já myslsl netento jako nevadí:-) Odkazuje se na ten zápisník a umocňuje dojem zbytečnosti či spíš hloupého vymlouvání hlavní postavy. Funguje to tam ako dvouznakový křivičník - vykřičník ofkours a připravuje tak pozici číšníkovi.
Také jistě dá dosti prostoru recitátorovi vynadat rušícím divákům v sále změnou intonace :-)
Ale ať +To či -To = pěkná básňa
JiKo:) bingo:))
v té racitaci je takováhle drobnost podstatná věc...
hezký je to a to "to abych" by mi tam chybělo, kdyby tam nebylo ...*
jen si šťournu - ta čárka před "že" patří na konec předchozího řádku..;)
mě tam ruší, ale chápu, že při recitaci je to bezpředmětné :))
a budu Vybíravá :)
to je nějakej problém vznikle špatným vložením...
Já se do diskuze nepřipojím, protože mně se líbí celá.:-)
tip
mňo jo, ale už jsi slyšel o rozdílu mezi samotou a pocitem osamělosti? ;-)
Největší z černobílých bohů
s ubrouskem na rukávu
se předkloní
a řekne:
jinac me to moc nevzalo....
:-)
je to milé
asi nemělo ale já to tak vidím
a *
Polde mne má svou zvukovou a rytmickou funkci... a myslím že významovou... odkazuje totiž¨...
tak nevím - jsi roztomilej nebo radši ne? :-)))* tipa si zasoloužíš, nedá mi to ti ho nedat, je to výtečnej zákusek k mýmu dnešnímu latté :))