Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTouha žít
Výběr: Cannisha
23. 04. 2004
21
1
9458
Autor
Candy
Vrátila se...
Vrátila se. Tak Ona se vrátila!
Nejhezčí dárek od jara,
který už ani nevím,
jestli jsem zpátky čekala...
Našla domov
Snad se jí u mě zalíbí
té dobrodružce věčně ušlé.
Kdy konečně se usadí,
důkazy o cestách -
- jen vzpomínky a mušle...
1 názor
Mstitel_s_píšťalou
04. 07. 2004
Mstitel_s_píšťalou:moc děkuju, takhle po ránu krásný povzbuzení do nového dne...
Mstitel_s_píšťalou
04. 07. 2004
Mstitel_s_píšťalou :jáuž jsem taky vzhůru od časnějších hodin, ale ostatní členové rodiny ještě spali- tak to beru jako ráno.Přeju hodně úspěchů u zkoušky,občas zajít při tom stresu na Písmáka určitě pomůže...
Mně se líbí to hezké přirovnání. Dávám tip a držím palce, aby na podzim zase neodletěla :-)
Přiznám se, že víc než radostný jarní výkřik v tom nevidím...
beauty... no jo, stále...
i když ti rozumím :)
ale s tím jsem počítala...
povzbudivé...líbí se mi první část,tu druhou bych tam asi nedávala,zvláště mi nějak podivně zní poslední 3 řádky
Šťastná to vlastnost - nebo spíš, pud sebezáchovy se probral ze zimního spánku.T.
von_Tikowitz
23. 04. 2004Blackcurrent
23. 04. 2004
Tak jako každé loučení je malá smrt, tak každý návrat je jako nové zrození...ta atmosféra je krásná...
TIP...a díky!
Simona:děkuju,snad opravdu, aspoň chvilkově, ale i to je pokrok.
Lancelott: to nevadí, je možná víc osobní.Tak na tebe aspoň dýchla nějaká ta mušle...
Morasten:to máš asi taky pravdu, ale aby už nebylo pozdě,jen doufat nestačí...
papouch:trochu drsný, ale i to je občas pravda.Většinou si člověk neváží toho, co má bez nějakýho úsilí, a najednou, když to ztrácí, mu dojde, o co vlastně přichází...
synáček:pravda - návrat jdou se zrozením ruku v ruce...
I všem ostatním děkuju za milý kritiky...
Příliš jsem to nepochopil...ale přesto mě zaujala atmosféra, která z toho na mně dýchla:o))