Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRomeo, Julie a rajče
15. 05. 2004
31
0
10800
Autor
ondrech
Romeo a Julie a rajče
Jednou přišel Romeo za Julií a povídá jí:
„Má drahá Julie, jsme druhý nejznámější pár na světě. Před námi je jenom Adam a Eva. A tak jsem se rozhodl, že ti daruji rajče.“
„A proč zrovna rajče?“ podivila se Julie.
„Protože, logicky, Adam a Eva ochutnali jablka z ráje a jablko z ráje znamená rajské jablíčko, tedy rajče.“
„Och, milý Romeo, krásné pomyšlení. Ale nezapoměň, že když Adam a Eva neodolali pokušení a ochutnali jablko, tak byli z ráje vyhnáni.“
„Ano, a splodili dva syny…“
julie pochopila. A rajče přijala.
Slůůůníčko
20. 03. 2005
No tak Ondrasku, ty jsi na tom tak zavisly, ze ti ten 30. proste musim dat.. Tohle dilko, je vazne skvely:o)) Jenom ta "julie" s tim velkym J by se vazne bodla;o))
Lucynka - díky ti... btw ale ta julie s malým j už je prostě tam, takže s velkým J už by to celý pokazila.
cherubinka
13. 02. 2005
Jejda. Děkuji a děkuji, děkuji a ještě jednou děkuji....:-)
Moooooooc jsi mě potěšila.... :-)))))
Tak tohle fakt super, rozhodně TIP. Krátké, jednoduché, výstižné a vtipné. Co víc může člověk chtít?
pořád se přijít na kloub tomu, co na tom lidi tak přitahuje a je to tak oblíbené. díky!!!
blatotlacka
21. 10. 2004mrtvá_terka
12. 10. 2004
díky moc, teri. Ale to moje dílo, je teď jak tvoje kritika - celá v náznacích a na konci po lopatě -"Jinak dobrý":-) ne, díky moc, potěší, i když nejsu tvůj oblíbený autor. Ale asi máš o mně zkažený mínění z toho deníku, no nic. Ještě doporučuju se zapsat do klubu Klub bratrstva z orienťáku....:-)
No, jestli to dílo opravdu máš rád a opravdu ho doporučuješ..
To že je nejtipovanější neznamená, že ty ho považuješ za reprezentativní, záleží na tobě...
Třináct chlape:))) Doufám, že nejseš pověrčivý, to bys musel rychle sehnat 14.:))) Klokan má pravdu, piš z fleku častěji, vážně se mi to líbí, nápad velmi zajímavý, mě osobně to takhle krátké sedne, i když bych možná souhlasil s Derem, že ty poslední dvě věty by mohly být malinko jinyk formulovaný, řekl bych jemněji.
Je to první dílko, který od tebe čtu, takže su namlsán a dávám tip:))
jo, diky moc. mohl bych si ho dát, asi do "Co dopuručuje sám autor,co?"
Jistě, nakládej s tím jak nejlépe umíš a nezapomeň mě upozornit až to napíšeš
krásná myšlenka, která si zaslouží lépjeji zpracovat. Asi si jí vypůjčím ( jen si nejsem jistje jestli to bude lepčejší)
čau moni!!! Mohl bych to rozvinout, ale
a) - bylo by to delší a spousta lidí tady nečte moc dlouhý věci
b) - v jednoduchosti krása. Já vím, že ke kráse to má daleko, ale aspoň se o to snažím. Zajímavý je, že jsem toto dílko napsal za dvacet minut, jen tak z fleku, protože jsem neměl co dělat.:-) Každopádně dík za kritiku.
Díky ti. je to fakt moje nejúspějšnější dílko. A to mi netrvalo ani 20 minut na napsání. Psal jsem to z fleku. Prostě jsem vařil z vody.
pěkné. souhlasím, že místy by se to dalo přeformulovat, ale ta myšlenka tam je a je dobrá.
*
Všem velké díky za tipy. Tohle je doposud moje nejúspěšnější dílko :-))))
VypsanaFixa
16. 05. 2004
Možná jen trošku jinak formulovat poslední dvě věty ... jinak moc fajn, pobavil jsem se, dobrá myšlenka ... zaslouženě. ***-*