Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se. . . (ztlumil jsem hudbu večerního ticha)
Výběr: Print
22. 06. 2004
25
0
7599
Autor
Lasy
ztlumil jsem hudbu večerního ticha
a začetl se
fragmenty noci
a bolest v kříži
tmavě rudá
broskev na podnose
samota
se nedá krájet
jen ztěžka užírat
samota
zmrzačená
pokusy o komunikaci
nakonec, každý hledá
zkratky
berličky
nápovědy
a ukazatele směru
všichni jsme
součástí institutu
vždy, když přidáváme
své slabiky
a skládáme svá slova
do dlouhé věty
mám řezavý pocit v konečcích prstů
bože, jen tečku udělat
Neny je depkař, teď už míň, ale jsi jeho zpřízněná dušička. Seš chlap, s tebou si může povídat o těch věcech, který já bych tolik nechápala:-)
Don´t_worry
06. 07. 2004
Jo, já vím, taky se mi to stává, zvlášť u marlen, víc dřív, te´d už tolik ne, že sedím mezi svejma a přitom sama, ale ty tam patříš víc než všichni ostatní, Neny by tobez tebe nedal. A já bych si tam musela připadat divná. Takže je mi fajn že nejsem jediný zvíře v buši:-)
Victoria_Lucas
22. 06. 2004
me se to moc nelibi obsahove....asi proto, ze nemam rada nareky a kdyz me nekdo oslovuje vsichni...:-). Ale davam ti hvezdicku za to, jak si to vyjadril a zpracoval.
Nabízeli jsme Ti sáně, ale Ty vždycky raději postojíš, čekáme na tebe a nevíme, jestli chodíš rád, ale my tě rádi máme
Chodím rád, vždyť jsem nechal celou bandu jindy a vyjel za Vámi, ale pak jsem najednou (neptej se mne proč, nevím to) přijel a měl jsem pocit, že tam nepatřím . . .
Lasy
jo, eště jsem chtěl říct , že US AND THEM je geniální, jo jo
a taky GREAT GIG IN THE SKY ...ale to už je z jiného soudku.
Dík. :-)
(co to melu - celí Floydi jsou ***** )
no vida, jsem tu znovu, protože mi to dnes blbne, takže potřetí, ale tip už mi prošel, koukám..tak zase někdy...-))