Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚtěky
Výběr: Print
02. 08. 2004
19
0
10593
Autor
Craerassy
Křídla přeložená
slepými místy jejich
setkání
domy vedlejší
pálené
komnaty zakázaných pamětí
nemají stěny nosné
do očí všech
je poponáší dým
vznešené prahy
jejich bolestivosti
nízké jsou
vory svázané pouty
v uzlech se nedotýkají
jestli se potopíš
najdeš mě na dně
v mých přikrčených zákoutích
tam
jeden má příliš horko dní
ten druhý
nemluví
Don´t_worry
13. 08. 2004
prosím, abys mi věřila, že jsem se pokoušel nanejvýš upřímně a ne příliš vtíravě kladně ocenit jednu z tebou použitých metafor, jsa si plně vědom skutečnosti, že takto provedený způsob ocenění nenabude objektivně významné hodnoty ... :-)
Skoro to vypadá, jakobys měla o míře mé upřímnosti určité pochybnosti, ale ubezpečuji tě, že ta míra je opravdu vysoká.
šlo to určitě napsat i bez toho sakra ... škoda že, až předpisově napsaná oznamovací věta s velkým písmenem na začátku, s tečkou na konci a bez smajlíků měla přesvědčivý účinek ... ale i tak jsem rád, žes mi uvěřila ... :-))
guy...kdepak...já měla větu bez začátečního velkého písmena a se smajlíkem na konci...kde je potom pravda..viď..guy..
dismorphia
06. 08. 2004
reb..hlavní zdi?? to jsem nikdy neslyšela...mám hodně kamarádů a vždycky, když dělali úpravy v bytě, zjišťovali, které zdi jsou nosné a mně to nadchlo...nosná zeď...to je překrásnej výraz přeci pro něco, na čem něco stojí nebo padá...:-)
reb..ty bys po mně chtěla manuální práci??? že tě přestanu mít ráda..:-)))
reb...jo takhle...tak to ne, to je úplně mimo můj obor..ale obdivuji, protože tomu se ženy, tuším, moc nevěnují, ne?
žeby nechápu?
se můžu klanět třeba větru dešti, průhlednice pohlednice, no?:o)
Neprůhlednost jako kvalita - to je blbost. Neprůhlednost je jen technika, jako každá jiná. Stejně tak jako rým můžeš použít či nepoužít, můžeš použít či nepoužít mlhu. Záleží na tom, jaký dojem si popisované téma žádá a v jaké formě lépe vyvstane autorův záměr. Krom toho tahle básnička si polopatičností ruku nepodává, jakkoli se příčí mlze :o) je to dobrý, no
Ji..mýlíš se..je velmi průhledná...já sem nepíšu jiné věci..píšu tak, aby si to čtenář mohl přečíst, nechci, aby hledal a nenacházel...to bych napsala...
umělé chlopně
ruce neumělé
bohatý výzbrojí
a bolí v boji
žalostně řvou mi
stěnám prosakují
boule se nekoulují:-))
já se nemýlím, dyť jsem ti dal za pravdu :o))
"Krom toho tahle básnička si polopatičností ruku nepodává, jakkoli se příčí mlze :o) "
Jinak řečeno, básnička není polopatická(to by byl záporný rys), a zároveň není zamlžená(jak sama říkáš).
hm? :o)
arthamire, ráda tě tu vidím...jukla jsem k tobě, ale zatím žádný přírůstek, koukej to napravit:-))
na rozdíl od machala se mi jeví poměrně jasně i ta první část ... trochu si nejsem jistej těmi pouty, jsou-li skutečná nebo jenom jako ... a od toho potopení svý asociace radši komentovat nebudu ... :-)*
no, víš, tak nějak jsem moc nevyrostl, takže žádné nové veřejné přírustky... :-) (zatím), alespoň že ty máš... :-)
(tedy měl bych jeden hambatý, který si ovšem skovávám, až zas někdy začnem naše "básnění" (hi hi) :-)) )
guy...jsou to jen pomyslná pouta...tady v té jsem za slušnou holku:-)))
"...komnaty zakázaných pamětí
nemají stěny nosné
do očí všech
je poponáší dým
vznešené prahy
jejich bolestivosti
nízké jsou..."
Beru to pro tuhle nádheru... v ostatním tápu...
TIP...a díky!
vory svázané pouty
v uzlech se nedotýkají
jestli se potopíš
najdeš mě na dně
Mě se zase líbí tohle - rekl bych ze sem od tud do konce chapal ale zacatek mi ulitava -PLS vysvetlit jako obvykle Dik - pak se uvidi :)
Jo a mám radost - tak to vypada ze si ze mne vzali priklad co craerassy :)
to né, je to básnja zase pro jiné obecenstvo, prostě pro mě moc zachuchlená )))) tím neříkám, že špatná
Jako obvykle.. nechci znát podrobnosti, moje verze mi vrátila nějaké vzpomínky na různé čtveřice stěn a vorů, zákoutí a horko léta vůbec... dík za to.. TIP..
komnaty zakázaných pamětí
nemají stěny nosné
do očí všech
je poponáší dým
vznešené prahy
jejich bolestivosti
nízké jsou
Nádherná.... díky a tip