Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seN E S M Y S L
Výběr: cmukina
12. 08. 2004
10
0
7677
Autor
Kimísek
Neutichající zpěv radosti
Energického výboje
Smyslů
Milujících
Y
S
Láskou
bored_by_making_love
04. 08. 2005Augustin_Šípek
07. 02. 2005
Já bych ještě něco připsal k tomu "Y" a "S", takhle je to nesmysl :)))
hmmm....teda řízeček bych si tedy dala ( s bramborovou kaší .o) )
Děkuji za tip :o)
Řízek_avíz
25. 08. 2004
supizmus*** Těšíš mě :o)
Fame*** :oD
Arien*** I tak dík .o)
Noe1*** Děkujuuuu :o)
Maxima_Gali*** Jůůů... To jsem ráda, že se Ti to líbí :o)
machal*** Dík :o)
Empty*** Vážně? :o)
Kimísek: Nějak postrádám avi...samozřejmě, že se mi to stalo...od toho kritiky samo sou, aby každý vyjádřil svůj názor...a pokud narážíš na to, co sem řekla o cmukině...tuším, že nejsem jediná, kdo si to myslí...každopádně příznivce si určitě najde...:o)
cmuki*** Moc děkuji, za tip i výběr :o)
kouzelná_květinko*** Taky díky .o)
Petře_Pane*** Už jsi mi dýl nic nepsal k mým dílkům, tak jsem ráda, že jsem potěšila :oD
Rheo*** ? :o)))
beatrice*** Tak snad příště .o)
Dero*** Já se tedy pokusím vyvýšit nad průměr, jo? .o)
sk8ergirl*** A Tobě se nikdy nestalo, že by si něco pochválila a pak to taky někdo zaškatulkopval do průměrných nebo jiných krabiček s nehezkým obalem, ačkoli Tobě se to líbilo? To asi záleží na každém člověku a jeho momentální náladě a rozpoložení. :o)
michale_k_kosmounaute*** Máš pravdu-fakt mě to moooooc bavilo :o)
michal_k_kosmonaut
14. 08. 2004
No já nějak nevím, nic moc mi to neříká...taky mi to připadá jen jako slova...nic víc, bohužel...
Trošku mi zůstává rozum stát nad cmukuninými výběry, což ale podle toho, co říkal, tak nad výběry Petra_Pana občas hodně lidem taky, takže to asi nebude nic nenormálního :-)
kouzelná_květinka
12. 08. 2004
kouzelná_květinka> A můžeš i do klubíku :-))
cmukina> Už vím, co píšeš, když se Ti něco OPRAVDU líbí ( měl jsem v tom zmatek ) :-)
Obrovský TIPík :-)
kouzelná_květinka
12. 08. 2004kouzelná_květinka
12. 08. 2004
Já díky - nemusíš se stydět - tohle je opravdu krásňoučký dílko...:-)
Měj se pěkně ( i autorka ) *
kouzelná_květinka
12. 08. 2004
kouzelná_květinka> Od každý první kritiky u jakýhokoliv dílka zařazenym v klubíku (ty, na který's zapomněla už nemusíš vzpomínat - vím, že čteš - já jen, že když v avízkách najdu sloupeček spousty avízek od Tebe, budu mít 1) radost - moc největší 2) budu vědět, že čteš a jseš aktivní, aniž bych musel číst to dílko a hledat mezi spoustou kritik tu Tvojí...:-)
Dík, že ses optala :-)