Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozplétání oprátek
18. 08. 2004
15
0
6765
Autor
ashentree
Rozpustila
pár vražedně roztomilých copánků,
jež se Jí s létem spletly
Nejspíš jen tak, pro změnu
nebo aby se někdo
neoběsil
chlapi umej byt taky roztomily...
treba kdyz jsou hrozne vyjukany...nebo vzruseny a mnourej oci:)
Kdyz chodej cmuchat do kuchyne a koukaj do trouby a pak udelaj bolestnej vyraz, kdyz jim vyhubujem:)
t
cup_of_tea
17. 11. 2004
V prologu trošku přeháníš, ale dílko je super - to jo...:-)
Třeba Tě časem i přečtu - ale - v nejbližší době to určitě nebude, protože nestíhám a nestíhám - dík za příjemné dílko a snad někdy někde - měj se fajn :-)
TIP
krásné..t.... joo, kašli na formu, je to TVOJE dílo :)
a nech ho, jen ať se oběsí, bude mu lépe než tady... jen aby se nezapletl...
cup_of_tea
25. 08. 2004tehotnej_hroch
25. 08. 2004
vražedně díky!
...a třeba si vzpomeňte, až si je budete někdy některá zas splýtat :-)
klidně třeba s podzimem nebo tak něco... ;)
splítat nebo splýtat?
splétat...
semsepletený...semtam...
nametený :-)
tehotnej_hroch
24. 08. 2004
díky Ti, sestři...
...víš, že takhle jsi to víc Ty?
smajlíky podle xychtíku...
míň je víc,
Ty víš, co chci říct...
Ashentree po dlouhé době jsem něco četla a rozhodně to stálo za to...měj se. M
T*
dííík, jsem si půjčil ;)
no, takový roztomilý blbiny dokážou někdy natropit věcí! ale víš co, věřím v ten šestej smysl, zas je rozpleteš včas :-)
to nebo je volba ;) ta je tam vcelku důležitá...díky moc za čtení, je to blbina :-)
já zas kašlu na zvukomalbu, když cu něco říct :-) ale když to pěkně maluješ do zvuků, není to občas špatný, vím...přijde na to ;)