Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se... a pak si ke mně přisedla a řekla IV ...
Výběr: Lyryk, Petr_Pan
01. 09. 2004
30
1
9965
Autor
f_moll
...
Jsou muži
pevní
v nakročení
i stopách
Na jejich
záda
dopadá
svět
a mění se
Jeden ve druhého
Jsou noci
kdy i ženám
je dovoleno
dopadat
1 názor
sestricka.slunicko1
21. 04. 2007king_diamond
19. 09. 2005
cejtim se trapně - nejen kvůli tomu, jak píšeš Ty, ale - především dík svejm kritikám - vážně nevím, co k tomu - jen to s otevřenou pusou přijímám - krásný ..
TIP + V
až nedavno jsem zjistila, že jsi žena.... tam nahoře to bylo tedy pěkné fópa... :o)
i ženám je
dovoleno???
nevím
normálně kritiky nečtu, ale tady si je jdu přečíst
dismorphia
08. 09. 2004
f_moll:
nejen noci. i dny. a rekl bych ze vsechny, ne jen nektere. kazde dny i noci jsou takove. kazdym dnem dopadame jeden na druheho. zena na muze, muz na zenu. vsak snazime se to nedavat prilis najevo zaroven. a tve :
Jsou noci
kdy i ženám
je dovoleno
dopadat
znamena:
jsou noci
kdy i zenam je
dovoleno
vedet
ze dopadly
a plati to i opacne, i muzum nekdy zeny dovoli poznat, ze dopadavaji na jejich zada.
hm, no uz toho necham, asi jsem se moc zamyslel ))))
G.
pro f mol> hezké, citové- /chlapi pochopí asi lépe../
pro JazRoy37... ženský jsou prostě ženský .. a nezmění je nikdo.. možná se tomu druhému přizpůsobí/i naopak-/, ale to je tak všechno.Ani bych nechtěla někoho druhého měnit. člověk je osobnost a ne hračka na hraní ... a nemluv o oprátce/to je smutný/... nikdo neni bez ruköu ,aby nedokázal oprátku z krku sundat a řídit si svůj život :o* jasan??
Noe- hezký žes inspiroval Jika k absolut písmák.... Až dnes jsem tvé dílko četla a je moc moc hezký.....četl si od jika proč nemůžu spát????? Já jsem po noční, a od devíti čumim na net... proč nemůžu spát? asi metr od hlavy mi řvou dělníci a vrtá vrtačka..... děs běs... on má výhodu, že je přes den v práci a o víkendu to byla jen náhoda, že pracovali.. ale já to mám po práci den, co den./už týden/... jsem zoombie.. skoro už..
Noe- hezký žes inspiroval Jika k absolut písmák.... Až dnes jsem tvé dílko četla a je moc moc hezký.....četl si od jika proč nemůžu spát????? Já jsem po noční, a od devíti čumim na net... proč nemůžu spát? asi metr od hlavy mi řvou dělníci a vrtá vrtačka..... děs běs... on má výhodu, že je přes den v práci a o víkendu to byla jen náhoda, že pracovali.. ale já to mám po práci den, co den./už týden/... jsem zoombie.. skoro už..
kulička: no to ti nezávidím ... ani noční ani sbíječky; a díky za upozornění na dílko. Mrknu se.
Ale proč myslíš, že to chlapi pochopí lépe?
Kulička2: No, nepřijde mi, že jsem mluvil o dílku. Jen jsem reagoval na předešlé...
F_molla jsem se ptal na význam a zda jsem pochopil správně..., ale byl jsem vyveden z omylu...
O oprátce jsem mluvil spíše jako o otěžích ve vztahu...,ale jde vidět, že mě vůbec neznáš...a tak tuto "kritiku" končím...
F_moll: Ještě hodně takových básní, u kterých se každý zamyslí...a málokdo pochopí... :-)
f_moll: No, jestli jednou začnu chápat básně, tak asi jen proto, že se budu muset zamýšlet u podobných Tvým...,popř. Tvým... :-)
...líbí se mi, jak píšeš, i když většinou sptávný význam nepochopím...
Budu se prostě ptát a otravovat Tě..., smiř se s tím... :-)
Nostradamus
01. 09. 2004
Jakmile mám pocit, že muži ženám něco dovolují (povolují) a to i obrazně... hlásí se ke slovu má ženská ješitnost.... :)
f_moll: Zase záříš...:-)
Děkuji za vysvětlení, co jsem nepochopil napoprvé, pochopil jsem napodruhé..., ale stejně jsem si to nakonec přebral posvém a líbí. Strašně moc...
Jemná, něžná...
Alimra: Copak ženy jsou ješitnější než chlapi? :-)
Zase nový poznatek...:-) Mně se slečny snaží namluvit, že není ješitnějšího tvora než je muž... :-)
Jak které..., ale většinou na mě vytasí své tajné zbraně či spoustu usvědčivých důkazů... :-/ .... :-)
...a f_moll má pravdu, většinou tu oprátku mají v rukou ženy..., muži si pouze mají myslet, že ženu ovládají..., je to naopak... :-)
...naštěstí jsem se s tím už smířil a přijímám to jako fakt... :-)
...a někdy se ovládat nechám strašně rád... :-))))
ach ženy, když vy si na svá záda nakládáte mnohem víc a nám pak nezbývá, než snadno vykročit - tip
mno, tak nějak mě to jakoby nevzalo citově, ale literárně dost, kapíruješ?
Vespa? Píšu... a hotovo...nic v tom nehledej..
Jinak, děkuju všem...za zastavení se a napsání pár slov.. dík, opravdu.