Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFor white only
Výběr: Lyryk, Danny
13. 09. 2004
22
0
13236
Autor
papouch
Mám doma nápis
POUZE PRO BÍLÉ
Obvinili mne z rasizmu !!!! (nějací pražáci)
Ale
přece si nebudu
do soudku, kam už
pě-ta-dva-cet let (!)
dávám bílé
lít červené !!!
vysvětlivka pro pražáky:
VÍNO !!!
POUZE PRO BÍLÉ
Obvinili mne z rasizmu !!!! (nějací pražáci)
Ale
přece si nebudu
do soudku, kam už
pě-ta-dva-cet let (!)
dávám bílé
lít červené !!!
vysvětlivka pro pražáky:
VÍNO !!!
Slůůůníčko
28. 01. 2005Trezalka_teckovana
18. 01. 2005
Tak toto mě opravdu rozesmálo!! Hezká blbůstka má to opravdu povedený vtip a já ti dám tip :-)
stewewonder
12. 10. 2004
:-)) závidí, závidí, závidník jeden závidivá :-)
Rohlíčky, buchtičku od Crae ... mňam, fajn... hele, řízek by nebyl?? :-))
Delahaye: To jsem nevěděl, že když si z někoho dělám srandu, že se to jmenuje xenofobie ... hele, nemá to něco společnýho s Xenií z Rumburaka? :-))
:-)) ne ne, to si pleteš, tohle je odvozeno od XENy-Bojovnice...
jako že hned vrháš (sekeru) a vyrážíš neartikulované skřeky.. .-))
srandu já beru, ale nesáhneš si radši drobet do svědomí ? :-))
sáhnu. Je tam čisto, prázdno a svato jak lilium :-))
Stejně, jako když sáhnu do kapsy tři dny před výplatou :-)
:-)) Štastná to žena ! (tedy papouch)
hele, ptáče, že Ty jsi přispívalo také do té Lyrykovy diskuze o tom, zda umíme přiznat v diskuzi omyl, že jo ?? :-)
A Tvá odpověď mi vyzněla pevně a neochvějně jako branec ČSLA... .-))
no nic, nechme to koňovi ... .-)
měj se ...
:-))) ...ano, buď jak branec, nebo jako čovek, kterej si už skoro všechno oňuchal a zjistil, že s úsměvem, troškou pokory, skromnosti a pokojem v duši jde všechno líp...
...s pozdravem Sloužím socialistické vlasti !!!
a přáním pohody ... a hodně srandy
:-)))
p.s. ... ale trošilinku té xenofobie tej dušičce taky neuškodí, žejo :-)))
De a papoušek..já teda tu xenofobii neznám, ale není to ta stará baba, co krmí holuby v parku?? ježííš...papušku, nic proti ptáčkůůům:-)))
tip!
:-)) papouch : hele, ale i branec může bejt plnej pokory a skromnosti (a taky většinou je , když ho mazáci mastěj ... .-)) )
a na tu xenofóbii si dej pozor, nebo Tě tetka Crae nakrmí v parku a už Tě nebude pak trápit vůůůbec nic ... odletíš totiž do nebeské (či pekelné ?) voliéry.... :-))
De...no dovol!! pro papouška já mám slabost!!! tomu já dám rohlíčky, bábofku, vdolečky..vlastnoručně usmažené!!!!
:-))) PRÁVĚ !!! VLASTNORUČNĚ !!!
Odpočívej v pokoji, milý papouchu, budiž Ti Tvá poslední klícka lehká ... .-)
Dílko líbilo, vtípek od idle zrovna tak, nemile překvapila papouchova vinná xenofobie z pražáků ... :-)
Ty, strycu, něnachcál Ti ňáký pražská dacan do sklípka, žeee ?? .-))
T+ avi
nikdy by som nepovedal ze prave teba obvinim z amerikanizmu, tfuj ten nazov... ;)
inak :)))
To papouch: pokud na mou poznámku reaguješ viz výše, nemá smysl se pouštět do diskuse, je snadné říci při chybějících argumentech " kejhy,kejhy...tvůj názor je mylný..." A k tvému dílku: Je fajn, jen do závorky můžeš psát brňáci, ostraváci, plzeňáci...atd., dotčeni se budou cítit všichni. :o))))))))))))))))))
Dash
opakuju: rozkejháváš se mimo rámec kritiky díla!!
Diskutovat s tebou ochoten jsem, rád, ale ne tady
oukéééj?? :-)))
Představ si, že existují pražáci, kteří vínu rozumějí, mají vinotéky a dokonce poznají jednotlivé odrůdy...a také existují "znalci" z Moravy, kteří nepoznají rozdíl mezi beaujolais a kozí močí. Pár jich znám. Je to divné, ale je to tak. Tak příště tak radikálně nezobecňuj. :o))))))))))))))))))
> Představ si, že existují pražáci, kteří vínu rozumějí, ...
milý Dashi, představ si, že to vím a vím to velice dobře.
jenže těch pražských znalců je nepoměrně míň, nemyslíš? ;)
> Tak příště tak radikálně nezobecňuj. :o))))))))))))))))))
co se týče vztahu pražáci obecně a víno, tak pražáci jsou prasce, můžu vykládat mnoho odstrašujících případů..
to, že pražáci vínu nerozumí zobecnit lze, odhadneme-li, že pražáků je 1 milion a z toho jich 1000 vínu rozumí (a to myslím velice nadsazuji :-))
Jo a znáš to o té potrfené huse?
;-)))))
..P.S. jo a stejně ... devět z desíti pražáků. kteří vínu rozumí, stejně pražáci nejsou :-))))
to papouch: Mám-li být tou potrefenou husou, pak jí jsem, v Praze jsem se narodil a pár let už zde žiji. Promiň, ale nemám moc rád tvrzení, ze kterých vyčuhují nacionalistické tendence. Znám dobře názor "nepražáků" na pražáky. Jezdím často na jih republiky a dost často na Moravu a nacházím zde lidi inteligentní, hloupé, nepřátelské i milé, ostatně tak jako všude ve světě. Averze proti pražákům je mnohdy tak trochu zavánějící pocitem méněcennosti, závistí, neopodstatněnou zlobou atd. Já bych to prostě neškatulkoval. Blbci i mudrci jdou rovnoměrně rozeseti po celém světě. Větší, či menší koncentrace jsou statisticky bezvýznamné. 'Apropos, je zajímavé, jak moc "nepražáci" pražáky nesnáší a přitom se do Prahy houfně stěhují, aby se pražáky stali. Divná dichotomie, že ??? :o))))))))
kejhy kejhy ... rozkecáváš se mimo rámec kritiky díla ..
tvůj náhled je mylný, ale to nechci rozvádět tady, chceš-li můžeme se pobavit někdy z oka do oka
u vínka
:)
ano ano u vína si všichni porozumí mnohem líp...
Strýcu, sú tady nejací fyzici z Prahy, že prý ešče neviděli štvrtý rozměr. Tož jim dajte cucnút.
byť z Moravského Slovácka hodnotím víno podobně-taky dvě kategorie: pitelné a dunihlav
pročež jen víc osvěty! hlavně v praxi!
T
tak to je dost dobrý... také jsem pochopila ač nejsem pražák.Pravda je-nelze to míchat- to víno..
My pražáci máme v Troji taky dvě vinice. Tak se do nás nenavážej :-)))
T
Pražáci?... Často se v parcích a někdy i na ulicích povalují krabice od vína, takže asi zřejmě krabicové....
Miroslawek
11. 09. 2004
a víte jak pražáci ochutnávají víno?
přičichnou, potom usrknou, poválí po jazyku, polknou... "mmm, bílé" :)
ale někteří se obejdou i bez vysvětlivky
p.s. já radši červené
:)*
idle
takhle ochutnávají ti pražáci "znalci", leč ostatní.. ani to bílé nepoznají, přečti si
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=7485&&187012237341414491d843e
:-)
(sorry že si dělám reklamu sám na sebe :-)
:-))))))))))))))))))))))))))) pražák pochopil i bez nápovědy. Možná je to tím, že jsem z Jesenice, což je 4km od okraje Prahy ... a nebo taky že jsem rodem z Brna :-))))))))))) *t