Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se... a pak si ke mně přisedla a řekla VIII ...
Výběr: nnnn
12. 09. 2004
29
4
9462
Autor
f_moll
Jsou chvíle
rozloučení
kdy se neodchází
Jen dýchat se
začne
jiný vzduch
Jeden však
stále
pro druhého
stromem
a on zase jemu
hlínou
Zůstává
Přítel
4 názory
Angelcat: tak piš.. ;) Ono se to takhle píše samo.. tak třeba to půjde i u tebe? .. a líp :)
simunak: to slovo "přítel" určuje o jakou změnu kvality vztahu jde. Ale možná tam to slovo potřebuju pro upřesnění jen já, takže pokud ho tam mít nemusíš, ruší tě, vygumuj si ho u sebe..
krásně zní, má nádhernou melodii - každopádně tip
p.s. tez myslim, že tam ten přitel být nemusí ...
king_diamond
19. 09. 2005
tip - a láduju si tvůj nick do oblíbených - sice to chvilkama cupuje duši na malý kousky, ale nádherně. tipů celou řadu, kdyby to šlo
přestáváte být partnery, ale zůstáváte přáteli..proto je tam to přítel. Má vác významů než kamarád..
ale zní to divně, uznávám..:)
něco mi nesedne... možná jsem spíš něco nepochopil... chm. Proč mi vadí ten Přítel.. ehm, toho si nevšímej, bavím se tu sám se sebou:)
proste_ona
13. 02. 2005kouzelná_květinka
04. 10. 2004
já jak něco dělám nepořádně, tak zapomínám.... a teď jsem zapomněl začkrtnout....
tak nnnn
toho pritele na konci bych zrusila..pak je dokonala.... ten pritel ap. tam vyzni totiz automaticky.. libi moc T*
Nerad bych to viděl nějak špatně... hrozně bolavá mi nepřipadá...
...ze začátku bych řekl zklamání...pak radost, že i z ničeho je "něco" ...a řekl bych velké něco...
...zeptám se autora...
Každopádně je...