Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHodiny
28. 09. 2004
15
0
7174
Autor
Lancelott
Nicol: Jdou ty hodiny správně?
Já: To nejsou hodiny, ale barometr.
Nicol: A jde?
Já: Ano, jde.
Nicol: Tak kolik je teda hodin?
Pišta_Hufnágl
09. 11. 2004
To je těžký, prostě jí příště o takových věcech neříkej.
Cítí se zneužita a zesměšněna, zkus jí přesvědčit, že Ti naopak přišlo velmi zajímavé a vyjímečné jak přemýšlí a nikoli hloupé nebo směšné, a že právě pro tu zajímavost si to sem dal...ne pro pobavení.
"nemohla přeci vědět, že barometr neměří hodiny, když je jim tak podobný."
Ale už je asi pozdě viď?
Tak se můžeš omluvit, ale jestli je tvrdohlavá, jakože asi je, nedělal bych to, aby si nezvykla, že je vždy vše po jejím.
...Nikol, no tak. To, že o tom co říkáš Lancelott přemýšlí...a přemýšlí, jinak to sem nedává...znamená pro Tebe plus. Neber to jako mínus, protože by se mohlo stát, že se bude bát Tvého "hněvu" a přemýšlet přestane... Věř mi, ano? ...tak nevím, jestli se k Nikol tahle rada dostane...a doufám, že když ano, nebudu já za svoje slova její "nepřítel"... Byli bychom potom s Lancelottem dva, kteří nebyli správně pochopeni...
Rumco
a
Debbi:
Umíněnost je vlastnost, která nemá nic společného
s jedinečností a už vůbec ne s inteligencí.
Navíc co je jedinečnost?
Vzásadě je jedinečný každý jedinec.
Pokud nesouhlasíte můžu Vám poslat odkazy na inkriminované publikace.
Navíc jsem to nemyslel ani trošku špatně, naopak.
Tak prosím nenavážet se. Díky.
Nedá mi to.....
Debbi: O jakých dvou věcech najednou?
Debbi: Nechápu?
Debbi: Dítě je schopno vnímat a vytvářet dvojsmysly až v dost pozdním věku.
Nebo si si myslela, že otázkou "a jde", a odpovědí na ní, uspokojila potřebu přijetí nové informace týkající se barometru a otázkou "tak kolik je hodin" se vrátila k primárnímu zájmu?
Debbi: Jsi feministka?
Debbi: Dokážu docela dobře vysvětlit proč namám rád feministky.
Lancelott: moc se omlouvám, že jsem zatížil Tvůj příjemný příspěvek tak ošklivým textem.
Zboro...přesně jsi to vystihl v odstavci "Nebo si si myslela"... feministka nejsem... odpůrce feministek chápu, obvzláště jsou-li to muži... Jen doufám, že jsem si tímto neřekla o další "pitvu" řečeného...
Nicol se za to teď na mě zlobí...vysvětlete jí prosím, že se nemá zlobit, že jsem to nemyslel špatně:o(
Zbora: hlavně v tvou psychologii teď doufám...
pozorovatel
01. 10. 2004pozorovatel
01. 10. 2004
Zbora: velikou umíněnost:o)
Rumco: Je jedinečná!!:o)
Debbi: Je inteligentní:o))
All: Děkuji za připomínky. Jsem rád, že se líbí:o)
Nikol jen mohla mluvit o dvou věcech najednou...to my ženy umíme. To nesouvisí s "inteligencí"....jasný?
pozorovatel
28. 09. 2004
Namísto "Co je to barometr" otázka "a jde" značí v povaze jistou umíněnost.