Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrpitelé
10. 10. 2004
12
0
6619
Autor
pozorovatel
Šel kolem plačících žen a zlomených mužů. Usmíval se na ně a oni ho proklínali, že nezná jejich utrpení. Muž prošel a padnul na zem mrtev. Tři krvavé rány na temeni: matka, otec a on sám
pozorovatel
18. 02. 2005pozorovatel
17. 02. 2005malej_blazen
14. 11. 2004pozorovatel
14. 11. 2004
ha co to tu na tebe leze, že by podzimní deprese
(nebo je to jen tím, že začala škola)
pozorovatel
23. 10. 2004
a vůbec nevadilo, že se křenil ůsměvem
hořko kyselím,
byl to zvláštní smích
smích blázna
ostatně, kdo jiný by se dokázal v dnešní době smát
jen nevědoucí
a blázen
pozorovatel
23. 10. 2004
já často lituji, rád se ohlížím do minulosti a pak se opiju a směju se sám sobě a celému světu
pak se probádím a jemi zase fajn
no zkrátka nemůžem být všichni stejni
tehotnej_hroch
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004tehotnej_hroch
23. 10. 2004pozorovatel
20. 10. 2004pozorovatel
20. 10. 2004
Nemá? Hm... To je jistě ohromně vzrušující... :o))))
Překvapená nebudu, kdo by se měl bát seš spíš ty... Kombinace Štěpán, Jiřík, já, Helga a Jiříkova slečna.... To bude solidní maso....
pozorovatel
20. 10. 2004
... bez komentáře...
To si ještě nezažil štěpána, když se dostane do ráže. a když k němu přidáš Jiříka... za ten jeden večer jsem je neustále krotila, aby se do sebe vážně nepustili... A víš co je nejlepší? když se loučili, slíbili si, že se určitě ještě musej vidět... Já vás chlapy nechápu...
pozorovatel
20. 10. 2004
...pořád, ale pššt... :o)
Nepoprali, jenom na sebe přes ten stůl, co tam byl, řvali...
Hm, já tak utužuju můj milostný vztah. Nic člověka nenakopne tak, jako přesně mířená rána do žaludku!!! :o)
pozorovatel
20. 10. 2004pozorovatel
19. 10. 2004
Tak to jsi na tom psychiscky asi hodně špatně...hm, s tim se bude muset něco udělat... Co třeba tě poslat na plastiku? :o)
pozorovatel
18. 10. 2004
Kamarád se mi svěřoval s bolestmi a já se mu smál... NELIDO!
Začínam mít na tebe ucelenej názor... jsi pako!
Ten chlápek z toho tvýho...čehosi mi někoho připomíná... No jasně! Všechny chlapy na týhle planetě! :o)
Na ty tvý věci toho moc říct nelze...začíná mě to iritovat... :o)
pozorovatel
18. 10. 2004
Ale já text chápu a vim o tom svoje.
Dělam nejapný vtípky, jenom proto, že to už ani numim brát vážně. Lidi jsou lidi. A lidi vždycky budou sobecký.
Když je ti smutno a něco tě bolí, máš pocit, že žádný člověk nikdy neprožil takovou bolest. Jasně, že je to blbost, ale i přes tvoje velkomyšlenkářství a uvědomění, nakonec zase zapadneš do onoho "Já jenom Já".
Řekl jsi známou věc. Nemá vlastně ani cenu se k tomu vyjadřovat. Pravda totiž není to, o čem lze diskutovat. Když dyskutuješ, tak to neni pravda, ale názor.
The end
pozorovatel
18. 10. 2004
Bude to mym vyjadřovánim. Promiň, s tim já mam trochu problémy a říká mi to dost sobců...ech...lidí.
Napsal jsi to dobře. Jenže lidi, který to chytlo, nejsou nejspíš z těch, který by to mělo chytnout.
Ale zase se vyjadřuju těžkopádně, takže toho radši necham, ještě bych tě navztekala a to si nemůžu dovolit. Měj se zatim přenádherně, ještě nás čekaj dlouhý "hádky" pod tvejma dílama...Boj se, protože bude hůř.
(Info: nejsem tak natvrdlá, jak se zdám být)
pozorovatel
18. 10. 2004
Mno, dočkáš se, ale teď pádim do tanečních. Hrůza! Šaty, podpatky, make-up, kabelka... A člověk tam ani nemůže bejt sprostej... sakra ani fuckovat lidi tam nemůžu. POMOC!
pozorovatel
18. 10. 2004
Kurva, tak ty jako budeš prudit, ty sviňáku zadělanej? :o)))
Neber si to osobně, potřebovala jsem to ze sebe dostat... Jenže jsem se zdá se fakt krotila, takže teď se cejtim ještě hůř , protože se mi udělalo oko na punčocháčích a teď musim najít zasraný nový silonky!
pozorovatel
18. 10. 2004
Tos mě ještě neslyšel, můj slovník by obdivoval kdejakej dlaždič. Já se jen nechci vypisovat tady na písmáku a nedejbože náhodou tě urazit.
Silonky jsou zkurvenej vynález naší byrokratický společnosti. :o)
pozorovatel
18. 10. 2004
Na vostro? Hm... kdybych neměla chlapa, tak do toho jdu... :o)
pozorovatele budu urážet pouze osobně, nenechám si ujít to, jak se při tom bude tvářit... :o))))
pozorovatel
18. 10. 2004
Wow, tak proto ten harém... :o)
Musim varovat Štěpána! :o)
Až na to, že já umim odolávat, takže se rozluč s dalším přírůstkem do babince :o)
pozorovatel
18. 10. 2004pozorovatel
17. 10. 2004pozorovatel
16. 10. 2004pozorovatel
16. 10. 2004
:-)))no jasnočka, ty zneuznaný génie...mě tam ale nedostaneš...jooo, kdyby to bylo někam, kam není tak lehký se dostat, to by byla jiná.-))