Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLabyrint
Výběr: sleeping_beauty, Print, vesuvanka, Elyanne
15. 10. 2004
30
0
12099
Autor
Pokusák
Labyrint
Louče prská
A její jazyk
Zvolna nemá
Co ochutnat.
Další slepá chodba
Vrátila mě na scestí
Kde známé vchody
Nastavují svá ústí.
Věčný labyrint
Mě opět pohltil.
Kde jsem jen
(u rohatého?)
mohl vytrousit
fallen_angie
30. 11. 2004
nech si to...tak to bylo v jiný podobný pohádce...vím, že se mi tyhle dvě pletou...a zas nerejpej ty rejpadlo!:-)
staré řecké báje od Petišky, tam to všechno napsáno jest a ne žádný spermie:-))))tip za ariadnino klubíčko
Tak a teď jsi to proflákla... ;-)))))
Jo je to inspirováno touto bájí, ale významům a interpretacím se meze nekladou;-) Sám jsem to chtěl mít vícevýznamové;-))
Díky moc, jsem rád, že se líbí!;-)
Děkuju moc! No asi musím přiznat, že cíleně tam byla, ale asi v menší míře, než to lidé nacházejí...;-)))
Nedivím se, já občas taky;-)
Občas si stěmi klubky připadím jako stará babička s pletením;-)))
Možná je i lepší vyrazit bez něj a spoléhat jen na sebe samého;-)
Apropos, kdyby cokoliv, jedno klubko Ti rád věnuju;-)
U rohatého.. já to četla, ale asi jsem tu nic nenechala.. že se vrátím :)
jo.. líbí se mi..;)
zvlášť ta poslední..:)
*
Ťak, Pokusáku, teď mi to taky připadá na tu spermii, i když jsem v tom ze začátku viděla něco trochu jinýho... spermií by se vysvětlovalo všechno..... jen to "u rohatého" furt nechápu... U všech rohatých!
Moc dobre. Pro me erotika od zacatku do konce, ackoliv si nejsem jista, jestli zamerna, jsem lina cist vsechny kritiky....
Zvlastni, Ty jsi ho ztratil a mne ho ani nedala.... asi ze jsem zencka.... :o)
Ten nápad s tím klubkem je dobrej...kde že to bylo, v Alence v říší divů?...
hezký
tip
Teď opravdu netuším jestli to bylo v Alence, já měl půvpdně krapet starší předlohu;-))
Díky! :-)
Uvažuju, že si tě hodím mezi oblíbený autory...Ty tvoje pokusácký pokusy, sou moc pěkňoučký...:-)
kouzelná_květinka
25. 10. 2004kouzelná_květinka
25. 10. 2004
no, květinko, aby nás nevyhodili:-)))...já v tom vidím, pokud se tedy te´d přebliknu na tu erotickou myšlenku, akt spojení...spermii jsi myslela v klubíčku?:-))
no buď se nám jeden ztratil v tunelech, nebo v citech...aneeeeeeeeebo je to erotika jako hrom:-)))
tip
kouzelná_květinka
23. 10. 2004kouzelná_květinka
21. 10. 2004
Přijde na úhel pohledu, ale pokud mi podáš konec (ode mě) tak jsme v háji oba;-))))
Díky moc!!
kouzelná_květinka
21. 10. 2004kouzelná_květinka
21. 10. 2004kouzelná_květinka
21. 10. 2004
Zajímavý pohled na věc...... ;-) -t-
Škoda, že lidi nepíšou, jestli v tom viděj všichni to samý- aspoň pro mě je to erotický od 1. do posledního písmenka....
Díky, díky, to není tak podstatné, různé interpretace nevadí...
Apropos, jak si to tedy vykládáš Ty? (do pošty prosím).
V tomto případě je tam jednotné číslo naprosto správně;-))
kouzelná_květinka
21. 10. 2004
Ughghgh.....
Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.... Tedy naopak...
Já to snad radši nechci vědět....
Nebo aspoň do pošty... ;-))))))
kouzelná_květinka
21. 10. 2004kouzelná_květinka
21. 10. 2004Miroslawek
19. 10. 2004Miroslawek
19. 10. 2004
Jistě :-)))
Co je na tom špatně? Gramaticky je to v pořádku...
A co se týče principu hoření, nevím jakou s tím má jakékoliv prase odkukoliv zkušenost ;-))))
Miroslawek
19. 10. 2004Miroslawek
19. 10. 2004Miroslawek
19. 10. 2004
Ivanka: Díky za kritiku, nemusí se líbit všem;-)
Asi záleží i na situaci a zkušenostech, aby to něco řeklo... :-)