já nemám nic proti krátkejm věcem, naopak, mám ráda stručný úderky, ale tohle je zbrklý :-)
ještě chceš, abych tě četla? :-)))))
Mně se to líbilo moc, jen ten konec je dost otevřenej, tak já se toho otevřeného prostoru chopím a viděla bych to asi takhle:
Ten Bůh všeho skotstva myšlenky její vyslyší a začínají se dít věci. Tu mladou kravičku Mirku přejmenuje na Milku a kůžičku jí pěkně obarví na fialovo. Všimne si jí pan fotograf, co jede okolo ohradníku, jinak také mamažer nejmenované firmy , která se zabývá výrobou čokolády. Dá se s Milkou do řeči a předestře před ni nádhernou budoucnost. Kravka Milka je odkoupena od majitele a bude coby hvězda pózovat v reklamách, kameramani ji budou rozmazlovat, dávat jí svoje svačiny a tak podobně. Takže se milá kravička Mirka alias Milka přece jen dočkala a naplnila svůj sen o tom, že nebude jen pojídačkou sena a travičky. Táák, děti a dobrou noc! Za povídku - T
Markel :))
myslíš, že jedla i čokulídu?
No, o tom žádná, to se rozumí samo sebou, když zvyšovala obraty Švýcarskému výrobci čokolády o moc a moc %, taky se tam na ni chodily dívat exkurze dětiček, hladily si ji a popleskávaly a Milka byla šťastná jako blecha. Když zestárla, zaučila zase svoji dceru Milku II. a odešla na zasloužený odpočinek do domova důchodců pro zasloužilá zvířátka, seznámila se tam s pejskem Rexem, s šimpanzicí Terezkou a dalšími známými zvířátky z televizní obrazovky. Zazvonil zvonec a pohádky je konec. :)))))
listy byly opadány?????
ohradníky nevraždí!!!!!
Hele, dobře se to čte, dokonce jsem se i zasmála, ale ten konec je uspěchanej :-)
listy byly opadány kým/čím podzimem jako :))
listy byly opadány je dost šílený, podle mě, ale nevyjádřil ses k tomu, že tě nebavilo dopsat to pořádně do konce :-)
no vím o tom, že to je trošku rychlejší ale když uděláš delší věc zas riskuješ že to lidi nebudou číst... znáš lid písmácký jak je líný...
No...no...ale no tak joo :o)
ti dám jenom "nooooooooooooooo"!!
Omlouvám se, jistě jsem zasadila těžkou ránu Tvému egu :o))
tak tak čekám omluvu nebo vybírej zbraň :)))
Si vyberu jako zbraň sebe, to mi postačí :-P
kurňa čím budu bojovat proti skateboardu?:)))))
Kolečkovejma bruslema :-)))
pravda pravda..ale ty maj nevýhodu... nedaj se házet.))
hele budem rači kamarádi né?
No když myslíš, tak joooo :-)
Francouzi mají výraz - kravsky dobrý! *
Vaud to je ça va :))) a jaxeto francouzsky řekne to kravsky dobré?
tak nevím jaxe to píše, ale je to vachemon bon
:)
hezký... a aj ta debata tadyk..:) *
můžu říct, že jsem se nad Tvým příběhem i tolika možnejma koncema parádně pobavila :o))) Hrozně dobře se to čte, ale já mám bych radši šťastnější konec. Ale díky
pořád se někomu zdá, že to chce lepší konec? Někdo asi rád červenou knihovnu :
i vzali se. On byl pěkný vůl a ona pěkná kráva. A tak se tam žerou dokud nepomřeli.
jooo, tak to je naprosto super povídka, ty seš ale machr :-))))
ať žijou krávy a volové, mír s nima :-)
(no a s náma taky, až si jich to přečte víc - to bude mazec)
úplně špatnej konec? Tož tady je:
ještě než doběhla k ohradníku bleskla jí hlavou parádní myšlenka.
Založíme odbory! Založíme kravskou stranu a ty, Karle, budeš v jejím čele! A naše programové heslo bude : každá kráva žádá svoje práva!
bez trávy na věčné časy !
angel1: to je super ale jestli to takhle půjde dál tak ten sicikravismus nevybůůůůůdujem
jinak tůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůp
Pro milovníky dobrých konců:
"Mirko!!! Co děláš?!!?" ozvalo se hlasitě po celé ohradě!
"Nic mami", odpověděla trochu se strachem Mirka a poklidně se vrátila.
"Mami víš ona ta tráva přeci jen není tak špatná...."
clarez: no původně jsem tam měl Skotský ale to jaxi zavání záměnou .))
anebo
...Mohutným skokem přelétla Mirka ohradu a tryskem zmizela v dáli, v nedožírných a dosud neobydlených pastvinách.
Až pojedete někdy přes pláně Muccha Grande a uvidíte skotačivou divokou krávu, zavolejte na ni "Mirko!". Odpoví vám výsměšným zabučením...
:-))
Dobrrýý :-)
Právě jsem se rozhodl. Dnes budu mít k večeři špenát.
:>
ano ano wyzývám k tvůrčímu Workšopu, napište každý svůj pozitivní konec :))
Chvilku to stiplo ale vybehla mimo louku - zjistila ze svet uz neoddeluji zadne elektricke ohradniky
Rozebehla se daleko daleko a zastavila az kdyz mela pocit ze ji snad upadnou nohy jak ji bolely unavou.
Tu se rozhlidla kolem sebe a videla spousty vybranych pochoutek a ani vzdalene se nepodobali trave ...
Kolem bylo spousty racku a jidlo tam prehrabovaly takovy obri zluty veci ktery kourily a pohybovali se na pasech.
Ochutnala ty delikatesy a rozhodla se zit tady - na skladce kam kazdy den prijizdi spousta aut a privazi ji jidlo ... uz nikdy zadnou travu
stýwý :))))
fugus: a tobě se líbil kerej konec?
jej...tak Karel je vůl??? aspoň vím, s kým si nic nezačínat.-))))
tip a avi
a když jí ohradník jemně prořízl hrdlo, shlížela na sebe už ze skotího nebe... chechtala se pod vousky, jakže to chytře vymyslela...
a pak k ní přistoupil obrovský býk Petr a zeptal se: "Moje malé ubohé telátko, to ti doma neřekli, k čemu jsou ty elektrické dráty?"
"Ale řekli..." zasekla se a nedůvěřivě hleděla na metrové býčí rohy.
"Tak tys jim nevěřila?!" zaburácel.
"Ale věřila!"
"Taks to udělala schválně?!"
"Ano, udělala!"
"Rozhlédni se kolem, vidíš všude to šťavnaté mlíčí?! Ten křupavý jetel?!"
"Ano, vidím..." zasnila se. Už nikdy žádná jednotvárná, hnusná tráva. Sliny se jí zbíhali, jedna ji omylem ukápla na kopýtko.
"Tak to nikdy neokusíš, protože sebevražedný šílený krávy patřej do pekla!!!"
A obláček se pod ní propadl...
dobrá.....pobavila jsem se...t
a jak tak strejchla wo ty jiskrny dratki.. zasrsela ji v hlavje jeste posledni myslenka..jak jinak nes na travu.. ale to us padla jak podtata.. a jaxi tak lezi.. jazyk as na veste.. kde se vzal tu se vzal.. maly zvidafy lec prisleply snecek.. spletl si ten jazyk se skluzafkou.. a hviiizd..f tu ranu byl f tlamje.. a protoze Mirka nebyla ouplne total mrtfola.. ale enem womdlela.. chutofy bunki ji ete slouzili.. a to co se ji pak doneslo jako chutofa ynformatse do teho hrasku.. co maj kravy misto nejuronu.. to se nedalo ni popsat.. Mirka vyskocila jak zapka.. silene koulela wocima.. a snazila se sneka wyplifnout.. ten chudinka si rikal.. ze letos sou ty wodni atrakce wopravdicky difoky.. kdyz f tom pliiiiiif.. a byl zpatki na trafniku.. srovnal si tykadla.. a coural se cestou dal bohatsi wo zazitek.. A wod Te doby us Mirka nigdy nehorekovala nad jednotfarnou stravou.. ale stastne a vesele se ji prokousala as do meho talirku... zvonets konets.. :-))
a este netso.. sem zapomnela.. ja hlava derava..:-)*
jasně říííízek Mirka!!
a že nikdo nenapsal pořádně špatnej konec sákryš:)))
Mou...ty zvíře:-)))).....to je kouzelnej konec pohádky:-))))
No já nevím, zaprvé jsem také Milena a je možné, že mě někdo i za krávu považuje, což to je jeho právo. Nicméně šáhnul jsis už někdy na takovej ohradník? To je přeci jenom taková šolíchačka, kór pro takovou krávu, co má hovězí kůži, z které se pak dělá lecjaká bunda, bota,pohovka a jiné věcičky,třeba kabelka.Rozhodně to není na úhyn,že. Jinak kráva samozřejmě nežere jenom trávu nebo seno, sežere bez problému třeba svetr bavlněnej, slámu, žere chleba, líže sůl, masokostní moučku a různá průmyslová krmiva, mrkev taky umí, prostě ne jenom tu trávu.Já to musím vědět, však jsem u krav jako doma.