Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivadýlko
05. 12. 2004
26
1
8335
Autor
Jeheheman
Pramínky duší
s
e
s
t
u
p
u
j
í
po provázkách dolů
loutkové divadlo
začíná
1 názor
londonderry.eire
03. 05. 2007
To je super :-) Blinkáni se mi taky líbí... Tak nějak jsi mi po ránu kápl do noty
t*
Augustin_Šípek
04. 02. 2005dítě_na_skleníku
01. 02. 2005malinka_hvezdinka
31. 01. 2005
připomíná mi to ohlodanou rybu - miluji značku Fishbone tělem i duší :-)
*
pozorovatel
15. 12. 2004pozorovatel
15. 12. 2004pozorovatel
15. 12. 2004pozorovatel
15. 12. 2004
No jo Hančo, jsme prostě duše na drátkách.. A když do nás někdo rejpne, tak fučíme..
Jinak*.
Ano jsme jen loutky, se kterými kdosi pohybuje, báseň se mi líbí, ale přesto myslím, že máme duši. Tip
Kdepak ... spatne jsi me pochopil, tve dilko povazuji za vyjimecne ... :o)
hanca: já myslel jako že vidíš metaforu, ne že ji používáš.. nesmutni Hanco, něžných dívek je už bohužel kritický nedostatek, takže určitě máš svou cenu, ať už píšeš cokoliv:o)
Jo a díky za tipa:)
Samozřejmě, že jsem si metaforku přečetla a pochopila ji po svém, i když fakt jsme jak loutky na drátku, myslím, že někdo řídí náš osud a tahle básnička to vystihuje, někdo nebo něco nás vede dál a my nevím co to je, nevíme, zda máme duši, nevíme vlastně nic. Spousta lidí si na něco hraje, důležité je být sám sebou a najít přátele. Zase moc filozofuju, to je mi podobné. Měj se hezky.
stewewonder
05. 12. 2004kouzelná_květinka
05. 12. 2004
všichni: díky, chtěl jsem napsat básničku ve tvaru Hurvínka, ale měl jsem hrozný problémy s ušima:o))
stewewonder
05. 12. 2004
stewe: Znám jednoho, co ušatý básničky umí, ale zase jsou hrozně blbý:))
Sainte_Berenique
05. 12. 2004
Díky díky písmenkové a písmenky, úspěch v mém měřítku až nečekaný;o))
NIKITTTA: jé tak to jsi mě teda naštvala:o))) a já právě myslel, že tam sice vrazím duše, ale napíšu to trošku lepší než obvykle:))) díky
Vella: snad kdyby jsi drobně vysvětlila..:)
Vella: Já chodím do Minoru a na Hurvajze..:) Ty buchty a loutky jsou v Praze?