Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTržně...drž mě
Výběr: Lyryk, Elyn
01. 01. 2005
18
0
11007
Autor
Craerassy
Bláznivej šrumec na kostele
hodiny vyhýbaj se celé
a někdo stíhá očichat mý stopy
voníš mi do novoty
Dlužíš mi mandatorní výdaj
kontaktním naplněním
testuji malou vraždu
v záměrným rozostření
Na burze v exhibici
mám černou investici
poptávku zvedáš bílou
řve neodkladným krachem
citové oběživo
dismorphia
05. 01. 2005
El...není na základě čeho...je jen mandatorní...přikázaný výdaj...líbilo se mi to slovo, hodilo se mi do celku..:-)
no a já spekuluju nad tím - já vím, že přikázaný, ale nějak nevím, na základě čeho je tady přikázaný.. no.. jakože od tebe přikázaný?
hezký slovo to je, to jako fakt..:)
El..na základě tělesných potřeb...tady jde pouze a jen o nízké pudy:-))
aha, takže jsem si to nečetla až tak rozmlženě pro sebe..
malá vražda mě teda napadla jako malá smrt...
a tak..
tak nevim..:)
Líbí se mi, jak je to mnohem jiné a brané z jiného konce a stránky. Jako že je zajímavé pocity přirovnávat k ekonomice. Prostě jo :o) t*
nejvíc ti závidím hodiny, co se vyhýbají celé ... ty bych potřeboval ... :-)*
Možná mi to teprve pořádně dochází...
předtím jsem tam škobrtala po vlastních stopách... a vztažených výkladech, i když jsem si říkala, že už to dělat nebudu.
El...jo!..malá smrt...záměrný rozostření...pocitově po...El...kruci, nač Ti to mám vysvětlovat, když to stejně chápeš...každým slovem si sama odpovídáš:-)
jo, já jen potřebovala, aby ke mně ta věc přišla sama, bez balastu blbostí a zcestných vztažených výkladů okolo...
A přišla až dneska, dej jí pámbu věčnou slávu..
dobrá je..;)
El...víš, co na Tobě hrozně obdivuju? že máš trpělivost se k věcem vracet a snažit se rozumět...za to děkuju...opravdu, El..moc...
Neobdivuj, to je pouhopouhá tvrdohlavost a ta občas vede do pekel...
:)
není zač.. přece..
:)
jestli mi tam sem tam přihodíš nějakýho svalouše,
tak nebojím!!!:-)))
dohodit svalouše do nebe, to chce nadpřirozený schopnosti..:)))
nechceš radši tebe shodit do pekla.. tam jich bude habakuk :))) a bude to míň práce..:))))
El...no vidíš, to je konečně skvělej nápad...tak chci protekčně do pekla, ale do mužskýho kotle!:-))))
Nedoporučuju... :))) Být tebou chci vlastní kotel a přijímat jen ohlášené návštěvy... páč jináč bys mohla mít v kotli narváno..:)))
aha...to by mě nenapadlo...to by se mi tam pak nevešla Kámasútra:-)))
...jojo... možná to bude chtít i speciální velikost kotle... a nebo jen brožovaný vydání :)))
chci kotel velikosti kulatýho letiště a posledních osm výtisků Kámasútry...vyřídíš to nejvyššímu, že jooo.-))))
jistě..;)
posledních osm?... no, to nebude tak těžký, teda, na váhu asi jo,... a v jakým jazyce, to je jedno?:))))
no to neee...v jazyce každým a s překladem do češtiny!...vím já, jakýho blba mi nejvyšší přidělí??.-)))
Ne, to bysem si níkdááá nedovolila... jen se tě snažím připravit na všechno... šak ty jsi chtěla svalouše a ne inteligenta, ne? :))
no joo...ale abych mu nemusela nakonec vysvětlovat, že ty obrázky nejsou na přikládání pod kotel!!!
Až budeš na pokraji krachu
a odmítnou tě všechny banky
Až budeš jako dáma v šachu
investuji do záchranky ;-)
při studiu ekonomických věd se ale dějou věci ... :-)))
kdo nemá sílu, udržet se sám, nakonec vždycky padá ...
Mám dojem, že tohle jsi psala, abys něco psala. Nemá to šťávu ani grády. Rozhodně umíš lepší věci.
Don´t_worry
01. 01. 2005
zvíře? sákra to je obrat po 5 minutách :))))))))))
ps: zkoušej to dál, je to jen otázka cviku, ty na to máš:-) věřím ti :)
No, Richiee, Ty tak brojíš za kritiku kvalitnější .... ta Tvá ale nebude z toho soudku, což ... ? :-)
A já se pod Tvejma kouskama tak snažím ...
No já věděl, že mi to hned někdo omlátí o hlavu. Nejdřív jsem to psal Craerassy do pošty a taky že to sem nenapíšu a že se mi nechce přemýšlet. Napsala mi, že to klidně můžu napsat pod báseň. Tak jsem to udělal. A omlátil jsi mi to o hlavu. :)
To je jak v tom vtipu s tím bačou a kozou.:)
pozorovatel
01. 01. 2005
poptávku zvedáš bílou
řve neodkladným krachem
citové oběživo - tohle nejvíc, jinak celá je parádní, já to nechápu, že nejsi pochopena - velikej tipík
pozorovatel
01. 01. 2005
Richiee : vidíš, jak to tady hlídám :-))
Ale Tvé přiznání, že se Ti nechtělo přemýšlet, je mi víc než sympatické .. :-)
Wu_Chan : co Ti říká pojem - medvědí služba ? :-)
Jo, je to ten, jak bača popisuje, jak zvelebil celou vesnici, co všechno postalil, opravil, ale že to nikdo nevidí. Ale to, že si to jednou rozdal s kozou...:)
Wu_Chan : to je přesně ono. :-)
A měl bys rychle utíkat, jako já.
Crae nesnáší, když se jí někdo zastává. A i když se to nezdá, tak jsme se tím svým způsobem provinili oba. :-)
poptávku zvedáš bílou
řve neodkladným krachem
citové oběživo
originální a skvělé obraty.... líbí se mi celá... TIP
De...jo..Richiee mi to fakt psal do zprávy a já mu odsouhlasila, ať to sem dá...nekecá:-)
Mě tahle Tvoje taky moc nezasáhla..možná je to tou zmiňovanou ukecaností.. těma zvláštníma obratama...nevim.
Těšim se příště:-)
Crae : já jsem nikdy Richieeho pravdomluvnost nezpochybnil.
Jen jsem ho dloubl pod žebra .. :-)
No...když budeš něžná...ale ne, jako posledně !
Víš, že jsi jemná asi jako horník po 10-tým pivu ... :-)))