Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘímanka
Výběr: Elyanne, vesuvanka
05. 01. 2005
23
7
8200
Autor
Pokusák
Římanka
Zdaleka bylo vidět Řím zářící nocí
Husy již nikoho nespasí.
Je trochu chladněji
Tak zvykej si maličká
Přežilas cestu půvabná
Tebe si tedy ponechám.
Dám Ti kožešiny
Též kruhy stříbrné
Na paže i kolem krku
Čestné místo po svém boku.
Ty mi pak rozzáříš dům
Krásou elegance jihu
A dědice vychováš
Pro kmenový stolec.
Vezmu si v Tobě Eponu.
7 názorů
Usmáty_autor
02. 04. 2008Usmáty_autor
27. 03. 2008Teta_Mildred
20. 08. 2006
Ty jo, Pokusáku, to seš celej Ty!!
Když tu báseň čtu, tak Tě přitom vidím...úplně jasně........ + slyším, no.......
:o)
F_A: Borovice a fatra budou muset stačit...;-)))
Vždyť já vím..:-)))
Děkuju, jsem rád, že se líbí!;-)
Jan(ek): Díky, těší mě, že se líbí! (obě) ;-)))
fallen_angie
14. 01. 2005
Ah to je hezké.. :o) už jsem si zjistila huistourické.. :o) souvislousti.. :o) a jsem unešena.. zbožňuju básničky, které koření v příbězích minulosti.. :o) mlask.. kór když si člověk zavýletí tak hluboko .. :o) t
milly: pro pohodlnou Milly
Ráda čtu historii a představuju si..., živé pěkné přestavy jsi ve mně vyvolal, Moc líbilo - T
pravda je, že nědky otroci nebyli nedobrovojní, ale i když pojal za ženu válečník otrokyni, unesenou na válečné výpravě, málokdy se stávala právoplatnou členkou celého kmene/komunity, to se tenkrát právě dvakrát nevítalo
...nevadí...líbí se exorcistovi i kdyby nad tatrou sa blýskalo a hromy divo bili :)
exorcista: Ale proti tomuto jsem neřekl ani ani popel...;-) To je samozřejmě fakt s kterým nechci polemizovat. Výjimky jsou sice vždy, ale historický úzus je jasný.:-)
... a nemyslím, že by blýskalo...;-))
Jsem zvědavý na další názory. Díky za kritiku! ;-)
Cannisha: Děkuju, to jsem rád!:-)
Elyanne: Díky moc, velmi mě teší!!:-)
milá..ale už jsem od Tebe četla lepší ;o)
(čistě subjektivně neobjektivní zcela nekonstruktivní..názor :o))
Vevet: V pohodě:-) Kdybys to chtěla nějak rozvést, rád uvítám v poště jakýkoliv názor...;-)
Alimra: Děkuju! :-)
teď už frčím, ale zastavím se a pročtu si i ostatní díla, abych měl s čím srovnávat, zatím: hezky znělá, nenásilná a průběžná, čtení pohladí, ačkoli je náplň o spoutání, ano, líbí se exorcistovi :)
pro mě teď příliš jednoduchá
Pok., Pok.... a nemá tam být "mi"? :-), taky mi moc nesedne krása elegance- i když na druhou stranu se mi tam něco líbí, tak nevím....
no, kdyby mi tohle někdo napsal.........- přijde mi to svazující.....
Díky za Tip a za kritiku! Obzvlášť mě potěšila! :-)
Jsem zvědavý na další názory, teším se...:-)
Jen bych docela nesouhlasil s tím, že to spoutání je prioritní náplní, i když tak částečně vyznívá...
Ale na druhou stranu interpretacím se meze nekladou...;-)
Každopádně budeš vítaný :-)
Díky za připomínku, opravdu děsivý překlep...:-)
Hmm, neřekl bych... Ale jak je libo...:-)
ale houbičky!! To je vidět, na co myslíte! (nebo jaký spoutání jste měli na mysli?? ;-))
Já to myslela tak, že porodit někomu syna a vychovávat ho, být snad nävždycky jeho ženou- to mi přijde svazující...
Co bys neřekl?
A kdo je Epona?
:-)))) Mno, nevím na co kdo myslí, ale dobře se bavím nad výklady některých věcí....
Co se týká toho, co je a co není svazující jde o individuální názor, který se s věkem mění...
A pak, toto celé je laděné do konkrétního historického období a tomu také odpovídá úhel pohledu...
Doporučuji nahlédnout do pár historických pramenů, případně nějaké populárně naučné na mytologii...
;-)
no jo, tak asi přece jenom překonám lenost.... :o)
Jasně, taky mě napadlo, že se to s věkem možná změní...- a že je to individuální názor..- jiný zde ani moc často nepředkládám..
není .... mám ráda takové díla snad proto, že nikdy nic takového nenapíšu .... takže tip
LaraFjodorovna
05. 01. 2005
Silvita: styl má každý svůj a já jsem holt staromódní...;-)
Lara: Děkuju! :-) Však se určitě někdo najde, uvidíš... ;-)
Ty my pak rozzáříš dům
Krásou elegance jihu
To je moc hezky řečené... celá je pěkná.... TIP