Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStařenka
20. 01. 2005
23
0
4321
Autor
Gonsales
Stařenka ležela na nesmrtelné posteli.
nechapu proc se vzdycky lidi omlouvaj kdyz maj jinej nazor nez ostatni..
mno já se omlouvám tobě, ne těm ostatním....:) a přijde mi to jako slušnost :)
clovek se ma omluvit kdyz dela neco co neni spravne ..nevim jak to napsat ve zkratce..no kazdopadne chapu ze pointu nemuze pochopit kazdy a tak se neomlouvej:)
podezdívka
22. 08. 2005
ale jo tohle je originalni..ale mozna byl stejne originalni uz nekdo prede mnou:))
"vousate"?? co je tim mysleno?...a originalni myslim ve vyznamu puvodni-->vymysleno mnou....a to neni moc nebo malo..to proste bud puvodni je nebo neni;)
Tak ano, určitě už byl někdo před Tebou, ale věřím, že neznalost omlouvá -:))
Já jsem to spojení již několikrát slyšela a před mnoha lety to jeden kamarád použil v povídce psané ve stylu Šimek - Grossman... ;o) Holt to už napadlo pár lidí, stejně jako to napadlo tebe... :o)
TirmanoWolf
22. 04. 2005
:))*
zkus to prodat jako reklamní slogan nějaký firmě, co vyrábí nábytek, třeba zbohatneš
Augustin_Šípek
17. 03. 2005Barbar_Pepé
09. 03. 2005
To mi připomíná, jak si přál jeden děda se dožít 90 let. A když se ho ptaly proč, tak jim řekl, že prý po devadesátce už míra málo kdo :-)
tibbaR_etihW
12. 02. 2005pozorovatel
08. 02. 2005Sobí_Hnusec
05. 02. 2005
madelaine:taky ze to bylo filozoficky zamysleno;)diky za precteni a tipa;)
No nevim.
Nápad tě možná na první pohled zaume.
Z druhýho pohledu nestojí za zapsání.