Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledám štěstí ...
02. 02. 2005
13
2
6913
Autor
Lotoska
Snad, že tvá mysl
kdesi
a cigareta na rtech
nezapálená
... tak bloudím
ve tvých očích
bezostyšně
abych stopila
vlastní nedočkavost ...
Jsi jako zrcadlo
v tisíci úlomcích
které sbírám
a zatínám
do dlaně
.... přineseš mi štěstí ?
2 názory
hm, asi jo....ale já myslím, že teď už je to vážně jedno, nebo to udělám až časem:-) i tak moc kuju!
... líbí se mi, ale tu poslední větu bych fakt dala pryč... ruší vyznění .... *t
kuju vsem za nazory, berte to tak, jednomu se libi ono, druhymu zase to...jeden by bral prvni verse, jiny zase tu koncovku, nekdo by ji vynechal ouplne... a ja to vzala jako prvotni myslenku, ktera se mi vtepala do hlavy:-)
nevim, jestli strepy prinaseji stesti nebo ne, ale prave proto jsem tam nechala otaznik, nejde o strepy, ale o NEHO:-)
kdo vi, co mu v zivote kdo a co prinese? porad hledame...:-)
kuju za tipky...
Mně by se líbila, jenom tím koncem mě nějak vrátila do naivity, chtělo by to tam spíš nějaké říznutí, náraz než takovou jemnou otázku. Ale v téhle vidím nějaký posun, takže si típnu :o) t*
dík za típ:-) no jak jsem psala, každej mi to skousnul po svým, uznávám, že ta koncovka mohla mít jiný spád,ale v tu chvíli nic nenapadlo. jen jsem chtěla vyjádřit, že v ničem není jistota a nic se nemá brát jako samozřejmost....ono se to zase nějak vyvrbí:-) kuju, každý názor beru :-)
Já to chápu, jenom mi ta věta přijde taková nedospělá, i když vím, co jí chceš vyjádřit.....ale už nebudu šťourat....:o)
Mně se líbí obě části, ta druhá je taková hutnější, možná básnivější, ale ta první jako předehra k ní má také svou cenu (tak jako předehra k jiným... ehm, zajímavým věcem ;-) ).
Mně se líbí obě části, ta druhá je taková hutnější, možná básnivější, ale ta první jako předehra k ní má také svou cenu (tak jako předehra k jiným... ehm, zajímavým věcem ;-) ).
kass : jsem ráda, když někdo šťourá, aspoň vím, v čem se vylepšovat:-)
Bacil : úsměvný názor... jako chlap jsi to pojal z jiného konce a to je fajn:-) kuju moc...
andělská_potvora
02. 02. 2005
Zrcadlo v tisících úlomcích nevím, jestli přináší štěstí, ale ta básnička je hezká.
vynechalal bych poslední řádek, je tam zbytečnej, dle mýho názoru
jinak je to pěkný
pozorovatel
02. 02. 2005Nicollette
02. 02. 2005
říká se, že rozbité zrcadlo věští 7 let neštěstí ... no nevím
ale jako celek je příjemná*