Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpoura
17. 02. 2005
16
0
8333
Autor
Jeheheman
Jednou už mě to naštvalo..
bylo to strašně neurčitý
ale hrozně mě to sralo
fakt hrozně..
Taková šílená zkurvenost!!!
Asi poprvý v životě
sem si řek, že tohle,
..tohle už ne!
A asi prvně
šel proti tomu
Fakt sem proti tomu šel!
Fakt že jo..
Jenom jsem vlastně nevěděl
proti čemu
A tak se stalo,
že jsem došel..
zase jen do hospody
abys nebyl zachvíli uchozenej s těmahle vzdorama :))
je to pěkný.. jj a konec jsem kupodivu nečekala :))
BINGO!Všech pět písmenek si trefil, ale prořadí je trošku jiný, a tři písmenka chybí...
*ARO*IN*
díky za slabšího tipa cuftish, zrovna jsem ve stavu kdy tě děsně vnímám a seš mi jedno
nebo co, prostě zrovna sem se vrátil a myslím, že tady pro tebe je málo střev "ne bo co"
líbám tě na flašku od jaru
Mala_Princezna
27. 02. 2005
StvN: jen tak, kdyby se někomu o tom chtělo přemýšlet nějak hlouběji..;o), proč taky ne.. je to v podstatě o ironii z tzv. smyslu života a o s. ž. se dá hloubat třeba roky, natož "vyhloubit" jednu narůžovělou kritiku:o)
pozorovatel
23. 02. 2005
pozorovatel: ono to vtipný vlastně moc není a originální už vůbec ne - otázka "proč vlastně tady šedesát let dýchat?" mě pronásleduje už dlouho a určitě nejsem sám:o)
pozorovatel
23. 02. 2005maximaxicek
22. 02. 2005
Mě to přijde dobré, ale vadí mi tam přílišná vulgárnost. Asi je to záměr, ale kdybys použil "jemnější" výrazy, bylo by to fakt hodne dobré.
třeba: Taková velká nespravedlnost!! :o)) no nevím, to by mi s tou putykou moc neladilo nebo co:) ale dík za vyjádření
John_Ceder
17. 02. 2005John_Ceder
17. 02. 2005Nicollette
17. 02. 2005
Ceder: počkat, tak vidíš nebo nevidíš? zpracování podle mě odpovídá tomu jak jsem to chtěl mít, proč dělat kolem tématu jednoduchosti určité stránky člověka, složitý dílo. chtěl jsem v tom vyznít trocha sebeironicky jako relativně chytrej jednodušec:o)
Nicoll: hehe, tvoje tam povedou ještě nejednou taky, kam jinam;o)
jo ještě ceder: nepamatuju si snad ani jeden a v příhodách se vždycky zamotám, že je nikdo nepochopí:o)
John_Ceder
17. 02. 2005John_Ceder
17. 02. 2005Nicollette
17. 02. 2005
nikolka: já taky, dám si s tebou tu žlutou limču a iggy hodí tyčinky přes celej lokál (tuhle ušatou fintu ještě neznáš:)
igátko: máš tam křídlecího?
Hele: díkes chlape, nechceš k nám do klubu Jůheláků? Nicka bys na to měl..:)
Jo, přesně to samý se mi stalo včera, předevčíre, přepředevčírem.
A dneska taky.*
wingman: dneska už taky?
remik: ničeho, to je jenom fráze, když chceš to tý arény (kterou ale stejně nikdo nečte;o)
Vissel_: to byla náhodou sice silná, leč vnitřní a tudíš mlčenlivá emoce.. prostě už mě to dožralo!;o))
zelenoruzova
17. 02. 2005dismorphia
17. 02. 2005
zelenoruzova: jen si pobreč, uleví se ti;o)) nechceš si o tom promluvit? hehe:)))
dis: znáš snad?:)
dismorphia
17. 02. 2005
dismorphia: no já myslel tu konkrétní, nicoll ví:), jinak lidi jsou někdy jak ovečky, stačí dát kategorii blbůstka a už nikdá nikdo neuzře vedlejší rozměr či ukryté filozofično hraničící s genialitou;o)))
dismorphia
17. 02. 2005
ceder: už jenom tohle, já si to až teď všim, jak jsi psal "je to takový drsňácký a hrozně jakoby namachrovaný" ..tak to teda absolutně né, když jsem psal, tak jsem se tomu řezal, jakože první boj nového hospodského všeodmítače;o) nene, to bys mě musel znát, nejsem ani alkoholik ani namachrovanec ani nic na ten způsob.. dílo je teda asi fakt špatný, pokud by každému vyznělo tak jak tobě..:(
kouzelná_květinka
17. 02. 2005
:))t..mě to rozesmálo..je v tom kus tý "sakra pravdy"....a teď už ale vážně..jsme přece umělci..:)A tak se stalo..to je hodně dobrý:)
brasi: já myslim, že tohle je taky umění hehe;o)))
a díky, jsi kapkou naděje v moři nepochopených popř. i málem pohoršených reakcí;o)
Jo, fakt jako málo super! Dobrýý... ;) *
Akorát by to bylo asi působivější čtený nahlas, tim správnym hlasem, že...
Přeno: no to je samosebou, vyloženě na čtení:) nojo, máš pravdu, když se do toho čék nevžije jak to bylo intonačně myšleno, tak je (tady) prohráno. jo počkat, jak "málo super"? to jako ve smyslu "trochu super"? ;o))