Nějaká změna, už ne druhé pondělí v měsíci (11.04.), ale ČTVRTEK??? A nastálo?
wow - moc pěkný prostory .. jen - zdá se mi, že tam přespříliš lidů kouřilo .. :-(
fotoreportáž najdete zde : http://www.pismak.cz/dilo.php?num=153785
tak jsem koukala na fotky a soudím, že se to asi povedlo,ne?:)))
jsem trochu pomatenej... došla vám včerejší avíza?
ta znovu.... připomínám, že akce se koná dnes! čekám vás a těším se. Lukáš.
Z Opatova? Vezmeš mě? (lítostivý pohled, kterému nelze odolat)
Tak hezké chvilky nad básněmi a milými lidmi...
(opět tiše závidím)
K_K: My tam taky nebudem, budeme si závidět společně všichni tři???? 8-((((((
Sobí, budeme si závidět....a budeme u toho něco dobrého popíjet a dívat se na nějaký úžasný film, ju? :-)
Jo!!!! Ať se intoši baví po svém. Kouknem na Pohřební hlídku nebo Nesmeraldu?
nene, já chci třeba toho, jak běhá po té pláži a nejde zastřelit!!
jůůů, sjuuuper večer to bude... :-))
UPOZORŇUJI, ŽE DNES JSME V ŘETĚZOVÉ!
Řetězová 10, Pha 1. od 19 h! Vejdete dovnitř, projdete kolem baru, zahnete doleva a po shodech dolů do salónku....
Nevím, jestli to tam nepřestavěli, ale byl bych opatrný s tím zahnutím do leva :-)))))))))), dycinky to tam bylo doprava a hned zase doprava a dolů :-)
vida kam tě to táhne, levičáku :-))))))))
izvinítě meňja taváriš :-))
Pozor: jsem v práci, avšak pokud Ti lítostivý pohled vydrží, vezmu Tě zpět.
Faust: taky jsem si vždycky pletl strany...tuhle jsem, namísto na Benecko, dojel do Vrchlabí :o)) ...věřím, že by to v inkriminovaném prostoru zas takovým fiaskem neskončilo :o)
bloudění orientačního lyžaře? :-)
já se nakonec musím omluvit.stihla mě chřipka.tak nedorazím.
Takže pro všechny připomínám: Zítra, 14. 3. od 19h v Řetězové... ve sklepním salónku...
budu vás čekat :-))
avi všem
já chci jen vetovat egilovo informaci o našem společnym vystoupení, musíte si počkat na příště, mamce trosku vadi muj (ne)pristup k maturitě a byl by to už moc x-tej výjezd z města za sebou..:) navíc mi už několik dní stoupá teplota denně tak o stupeň a myslim, že to budu muset pomalu začít řešit.. užijte si to
fauste, přijdu s Luckou (18:45 sraz u Husa na Staromáku)
Tímto chci vyzvat přednášející, pokud by mohli pro nás mít navíc tištěnou podobu svých básní, které hodláte číst, byli bychom potěšeni... Lucka je Neslyšící a poezii si tlumočit netroufám ;o)
klipeto> osobně mám vždycky textíky co čtu vyjetý z tiskárny - ale - vypadá to, že jsem si až mockrát v tomhle týdnu dopřával luxus vláčku, takže pravděpodobně nepřijedu - jak pravil dero - bude rozumnější a pravděpodobnější, že budem doma chřoupat sušenky ..
Noe1: prosim te uz necti, ja zas nebudu tleskat a pozorovatel me napraska
drfaust: ja prijdu, chtela bych
Dirty: Budu se těšit.
Noe: Klidně čti, dlouho jsi nečetl... respektive to tentokrát vychází tak, že je tohle čtení po celkem dlouhé době, takže v tom nevidím problém...! :-)
Petr: OK.
škoda, no
uvažovalo jsem, že bych se vykašlalo na školu v pondělí a přišlo..
takže v pátek zkusím umluvit jednu prďolu a pokud mi kývne, dorazím
(egil to avi prostě neměl posílat, protože jestli přijdu, tak zmeškám školu a kvůli komu? no jasně! kvůli egilovi:)) )
Dirty: prosím, a co kdybys ty nikam nechodila? Taky ti nebudu tleskat ;-)
me tleskat nemusis :)))
a ja stejne jdu
No jo no, a ja stejně čtu.
Když, tak ti přinesu špunty do uší a pásku přes oči, abys to přežila.
...herdek, .. má tu Prahu v adrese .. nemůžu bejt protivnej ... ;-))
takať se vám to vydaří :)
Jestli to s tkadlecem stihnem, bude poezie spojená s hudbou..
Jeho básničky (v autorově podání) + my guitar.
papouch: :-))
egil: to by bylo skvělý.... zrovna přemejšlím, že bych tam pozval Jonáše... je tam skvělá akustika... co ty na to?
tak ať si každý vezme hudební nástroj:))
já vezmu rozhodcovskou píšťalku, pískám fakt dobře
Snad příjdu, čtení nechám povolanějším...mám dotaz...je tam piano?
piano tam bohužel není, proč?
příjdu, i bych přečet ... něco jiného než tai-dó ... ten prostor mám moc rád
egil> to je povzbuzující avi - určitě stihněte !! :-)
drf> za těchto podmínek přijedu určitě - pravděpodobně aj něco přečtu
nebudou prázdniny ten tejden?
pozorovatel: a jak to mám vědět? já děti nemám:-()
ale pracuješ ve škole:))
hele, prázdniny asi budou... to já bych to udělal celodenní:))
pozorovatel: ale na vysoký! a tam prázdniny během semsetru nebejvaj!
copak dítě? :-)) makám na č. 8 časopisu Totem... edituju fonty ap.
copak dítě? (cituji fausta: já děti nemám)
copak dítě?? :)
no jo, ale tomuhle je teprve 5! Takže ještě nechodí do školy! :-))
a ve školce jarní prázdniny nejsou...
navíc Ova..
ale omlouvám se!
máš štěstí, že šikovný rukáv a v něm spousta dobrých výmluv:))
No, já přijdu moc ráda, čímž nechci nikoho odrazovat, budu se chovat slušně :o)
řetězová literární kavárna:) - zní fajn
dítě, kdybys přišlo bylo bys mým special guestem!
A já si myslel, že ty řeči o finské poezii byly jen ze srandy... :)) No, dorazíme tři (tj. 8 nohou).
aaaachjo, v řetezový, a finskou ešče ke fšemu... slint... ale skoro, skoro to vyšlo! :-/
bych rádo, jenže ten váš syndrom pondělků...
:)
dítě: a dyk si tuhle jela až ve čtvrtek...
sjuuu: ty budeš někdy v tom termínu v praze?
jo, jenže to jsou výjimečnosti, obyčejně musím chodit do školy už od pondělka:)
pojedu krz phu vláčkem kolejáčkem na přelomu pondělka a outerka
přijdu asi i s kamarádkou... ještě napíšu ad podrobnosti... faustíku :) teď musim běžet, zatím...
jo a možná bych četl další prokleté říkankáře :)
dítě: my special offer!
jak tu tak koukám do kalendáře, co všechno s Petrem plánujeme... tak:
3.4. 2005 neděle je Malostranksá beseda... té by ses zúčastnit nechtěla?
anebo další komponovaný večer v Damúze bude 22. 4. anebo 29. 4. co ty na to? (to jsou pátky a je čistě na mně kdy...)
3.4. má tvé dítě velký den, pane:) to by možno i stálo za večer a tak, ale to je hodně dopředu, už ale nadějněší*
přijdu mrknout...konečně :-)
sk8: budeme se těšit! :-)
a já se těšil na týnskou - fňuk ..
mno - jak povídáš .. :-)
mě čeká ještě po praze brno & olmik, ale - kdybych nestačil s hlasem, moh bych se myslím aspoň přijet mrknout a poslechnout a tak .. :-)
v brně mě čeká hlavně dadík a celej její domeček plnej obrázků a kdoví čeho všeho pěknýho ještě, co vyvádí .. :-) jinak je ta cesta zatím v přípravách .. :-)
Vespa: těším se!
Petr: aha... mám taky v plánu cestu do Brna... ale ještě nevím, kdy...
já ještě taky nevím kdy, takže se třebas potkáme aspoň ve vlaku - co se tam chystáš vyvádět ? :-)
( v pondělí mám autoškolu, v úterý prahu a ve středu marťu, takže až ke konci tejdne .. )
Ráda bych přišla,poznala a poučila se.je možné přijít dívat se a jen poslouchat?