Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejá chci už zahodit ten fialovej kabát
Výběr: Print, vesuvanka, Fouckault, dream
08. 03. 2005
25
0
10010
Autor
dadik
já chci už
zahodit
ten fialovej kabát
tu pruhovanou čepici
a tu slavnou kostkovanou šálu
už je to tak
dlouho
stejno
jako děti dostaly jsme vždycky
nové střevíce
z jara
jednou byly červený
a voněly
novou kůží
jít zas s babičkou za ruku
v červené rádiovce
bych s tím malým taky chodila za ruku :o)
...a jinak k dílku...něco to ve mně nechalo, to ano, ale dostatečně hluboko se zarýt nedokázalo, řekla bych...
Není tomu malýmu cvrčkovi horko? Vypadá docela uvařeně. :c)) Jinak si dovoluji nesouhlasit. Jako dítě jsem se mnohem více těšil na zimu a na řádění na saních. Měl jsem takové príma veliké po tátovi, fičelo to na nich z kopce jako o život. Jaro bylo sice taky fajn (kuličky, fotbálek...), ale proti zimě pouze slabý odvárek. Taková desetimetrová klouzačka na chodníku před školoum, „pravé” eskymácké iglů vyrobené pomocí čmajznuté přepravky na mlíko, nebo možnost natáhnout jednu kamarádovi sněhovou koulí... Kdepak, kam se hrabe jaro. :c)))
malý človíček si svoje horko zreguluje sám...asi ani nevnímá, hraje si....:))
já osobně jsem se těšila na všecko...
i teď se těšívám, dokonce...:))
Na velikonoce musely být nový střevíčky, většinou bílý.
I já se to snažila u holčiček dodržovat, když tedy na ty botičky bylo, protože na jedný fotce z velikonoční pouti je starší dcerka za frajerku, s kabelčičkou a krásným kabátkem, ale botičky má notně okopané.
Barbar_Pepé
08. 03. 2005
jööööööööö... kam zmizel ten obrázek, co tam byl předtím?? :-(
Tadydle ten mrňavec je taky krásnej, ale ....
A co to má na krku? To jsou dámské plavky? To začíná brzo, divočák jeden.. :-))
obrázek můžu vyměnit kdy mě napadne...:))
v téhle čepici bys neprotestoval??
no právě ta velká čepice, pak ten pohled z pod ní je sveřepej...:))
ale ta fotka je až druhotná..
sladkej člobrda se sveřepým pohledem.
mě by zajímala ta předchozí fotka. :-))
kdybych se na to měl dívat jako na poezii, tak asi fakt ne...
Už jen pokud bych zrušil grafiku a zformátoval to jako prózu...
ale o to tady asi neběží, že? :-)))
dítě_na_skleníku
08. 03. 2005
bílou jsem taky měla...
teď mám olivově zelenou a béžovou, ale už jsou jetý taky....
hezké, také bych nejraději uložila kabát, čepici a rukavice... TIP a V připomněla mi dětství - také jsem nosila červenou radiovku a měla jsem červené střevíce, obrázek mi na první pohled trochu připomněl achát....