Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚplněk
Výběr: vesuvanka
17. 03. 2005
16
1
5976
Autor
Pokusák
Úplněk
Měsíc vprostřed šedého soumraku
Září jasně a hřejivě
Plane jasnými plameny
Obklopen ohněm
To povrch zrcadlí duši.
Neklid a prázdnota
Vnitřnosti pálí hlad (nejen v žaludku)
A oči i duše Lykantropů
Navzdory vůli hledají úplněk
(Uprostřed věčné štvanice lovu)
Pro okamžik klidného spočinutí…
1 názor
Usmáty_autor
17. 03. 2008Teta_Mildred
20. 08. 2006
Nemohu se do toho dostat - snad mi vadí, že netuším, kdo jsou, nebo byli, Lykantrópové... asi se vrátím, jestli mi něco napadne.
já to nějak nechápu, plameny se mi k Měsíci nehodí , a tak, taky jsem tohle dílo objevila až teď, když probírám starý avíza.......,. hm, ale do měsíčního klubu se hodí. :-)
Smetiprach
10. 09. 2005
povrch zrcadlí duši...to mě zachytilo...a bouchlo...je to pěkný..:)
a tip...
Já ho taky celkem můžu.. :-)
Děkuju moc, i když o té úžasnosti moc přesvědčený nejsem..;-))
Ariela: Kdo dnes není, pod očima mám stabilně olympiádu..:-))
soňa: Vrať, budeš vítaná. S matematikou to má opravdu pramálo...:-))
pro okamžik.. :o) aniž by si užili lov.. to je smůůůtnééé
:o) aále supr.. :o) t
Eilil: Lov je věčný, štvanice vyčerpává... a klidného spočinutí je vždy jen okamžik...;-))
Díky moc!
Ariela: Jéé, děkuju moc!! :-))
......zítra dělám zkoušku/M/ tak jsem si hned místo zrcadlení vložila zobrazení.........a tady při tom zobrazování z množiny prvků duše do množiny plamenů povrchu měsíce...nebo mn na mn -ekvivalence...holt jsem se při těch představách zasekla....no ještě se vrátím:)
Měsíc vprostřed šedého soumraku
Září jasně a hřejivě
Plane jasnými plameny
Obklopen ohněm
celá je moc hezká... TIP a V
kouzelná_květinka
18. 03. 2005
Adilah alternative4 Arienwen asociál assage Augustin_Šípek Augustus Autréau Beketamon Blue_mode chroustjazz coin_operated_boy dapler Delahaye Delight drfaust Elyn enehi Eset Fouckault Gonsales Havranka5 hnewka Joe_Awful Jony JulieVerley Kolouch Křídlo kvetinova_vila Kytiii LaMouette Lenula Levity Marnotrat martin_chamber Michaela MMuf Morganna Morun MPosp Orbi Papaya papouch Pokusák pozorovatel rastha Renthal Silvita slonovina2 Slůůůníčko Sn_vojáček Spirit Sup3_14_4 Taiko78 Vaud Yossarian Zunka (+19)
..tak jestli tihle všichni jo, tak já teda ne:o)