Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosím vás, necintejte na mě tu polífku, opařím si ty ptáčky sama

Výběr: Print, Fouckault
04. 04. 2005
13
0
9562
Autor
Craerassy

Věnováno Tobě, bo se mi nechce hádat v kritikách. A tímto žádám všechny, koho jsem tipovala, tipuju a budu tipovat (kdo neví, ať předvídá), aby mi sem ( a tím myslím na mé stránky, protože jsou to moje dílka a jen moje a nikoho jinýho a píšu je sama s pomocí svého svalnatého ošetřovatele, kterej umí držet tužku) NEDÁVALI ŽÁDNÉ, A TO ZDŮRAZŇUJI...tedy...ŹÁDNÉ TIPY!!!! Kdo mi ho sem naflákne, tomu ruka upadne! Myslím to vážně a můj bodyguard souhlasně přikyvuje a varovně mává peticí, kteroužto jsme spolu udělali v noci, ráno, v poledne, zítra, pozítří a jestli bude mít dost sil, tak i popozítří!

 

 

 

Ty jsi vážně kretén

bejt labilní no tak se smáznu

z povrchu zemskýho i z papírovejch stěn

mám v rodným listě  Tipšoumen

A ty jsi vážně kretén

zas jeden samozvanej svatej

co prstem ukazuje z davu

a sám si hlídá falešnou mikroslávu

jen na chvilku si půjčím mikrobroučí fón

a popravčí mi cvakne tipovací lístek

no nečum poklonu min vysek´

prej dámo sluší vám ten rozrušenej tón

a mně se z toho rozpustila halenka

jsem skromná    Jidášova milenka

pak tipem blýsknul

a práskl do svejch tipobeden

Tipuju s láskou

A ty?

 

Ty jsi jen tipokretén

 

 

 

 

 


arthamir
23. 04. 2005
Dát tip
ha ha... ženy... krásné i když se rozčílí... ovšem! - někdy jen když se rozčílí, ale to bych příliš nerozmazával :-))

slonovina2
13. 04. 2005
Dát tip
krásná debata.......dílko nic....

IRU_J_B
12. 04. 2005
Dát tip
Craerassy je tu pro nás stejně jko pro sebe proto, že : 1) chce se bavit a mít radost 2) chce totéž pro ostatní tip

Take_Five
10. 04. 2005
Dát tip
hestas: a není to proto, že když chce někdo někomu dokázat, že ho netipujou pro jméno, ale pro kvalitu - a pak se jako tady ukáže, že to není pravda, změní kategorii a zahladí tím stopy? p.s. vskutku nejsem zvědav na dálší názory - přeji všem prdelolezcům sladké sny

Take_Five
10. 04. 2005
Dát tip
Hestas: nepleť si pojmy! já jsem chroustjazz - a teď si malinko pooprav názor..

Take_Five
10. 04. 2005
Dát tip
hestas: mluvíš o 12-15 tipech!! ale chroust jich má více..určitě nad 20..

Take_Five
10. 04. 2005
Dát tip
hestas: ty to nechápeš!! já na to kašlu - na nějaké tipy z líbivosti..kvůli popularitě - že se hádám s lyrykem - ale nedělám to, abych dával tipy blbejm dílům a očekával vděčnost - a nebojím se nepopularity a klidně to řeknu takovým "esům", jako je craerassy - nerozumné je se na to koukat a nic neříct - lidi to tu ví, ale nikdo to neřekne nahlas - a ti, kteří se jí nejvíce zastávají.. neeeee..kašlu na to - jsou jen tři možnosti - buď se snažit tohle smetiště nějak vyčistit, nebo spokojeně tu hnít dále a ničeho si nevšímat a chovat se jako ostatní (doba po mormalisaci).. já si po všech těch marných (hloupých) činech vybral tu třetí..

Take_Five
10. 04. 2005
Dát tip
hestas: i když je to tedy cizí bordel (ovšem námi způsobovaný) - nebere nám to právo kritisovat nerecyklování u ostatních

Fouckault
09. 04. 2005
Dát tip
výběr za chrabrost :) blbosti se musí vzdorovat.. ne že ne! V

Craerassy
09. 04. 2005
Dát tip
dream, Fouckault: nechtěla jsem, aby se tu lidé stavěli na stranu mou nebo chrousta, nechtěla jsem být chrabrá:-)..to je kouzelný slovo,když ho vyskloňuješ a napíšeš...vypadá jako citoslovce, že jo.. kde jsem to..jo už vím...chtěla jsem se jen bránit...sobecky...a taky jsem chtěla, aby ti, co říkají, že tipuju tip za tip, našli odvahu mi to říct, když chroust poukazoval na to, že se bojí a rozhodně je nás tu víc, co se řídíme u tipování spíš pocitem z dílek...možná jsem jen zvolila špatnou formu, jak to sdělit a to je asi všechno a děkuju...:-)

jaza
09. 04. 2005
Dát tip
Musím použít nepoetická slova-Prostě nářez...:)

machal
08. 04. 2005
Dát tip
dilko neni zly ale k cele problematice se nebudu vyjadrovat.

Craerassy
08. 04. 2005
Dát tip
přeradila jsem dílko do jiné kategorie, protože jsem o to ve zprávě byla požádána a je mi jedno, že to některé z Vás tak pobouřilo Roweno, myslím, že každý máme jiná měřítka pro to, co je dobré dílko a co kýč...popravdě, já si nemyslím, že ti, co je mám v oblíbených píšou kýče chroust..nevím, jak jsi přišel na to, že tě nemůžu cítit nebo jak jsi to hore napsal, tebe mám v oblíbených taky, ať se ti to líbí nebo ne..a když jsem tuhle koninu přeřadila, bylo tu, tuším, 12 tipů a jeden výběr dítko..když jsem se snažila udělat vstřícnej krok, chroust diskuzi ukončil s tím, že už žádná avi každopádně jsem se zamyslela nad vším, co tu bylo napsáno a vynasnažím se svůj ošklivý charakter vylepšit tím, že si budu tipy obhajovat...otázkou je, jestli to dělají i jiní, že jo...ale zdá se, že tady všechny trápí jen moje hodnocení, takže k tomu ještě dobrovolně svoje další věci budu řadit do kategorie mimo, aby bylo vidět, že na tipy opravdu, ale opravdu (já prostě Klause miluju) kašlu doufám, že porota je spokojená a můžeme soudní řízení považovat za ukončené

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
no sláva!

Rowenna
06. 04. 2005
Dát tip
jo, člověk se nadělá kravin v životě, důležité je, že to zjistí jinak - co se týče vyčůranosti, já bych to nenazvala tímhle slovem ale taky si říkám, jak je možné, že ženská, která dokáže napsat občas výbornou a chytrou věc, pak jde, a chválí ty největší písmácké kýčaře. Protože si myslím, že to musíš vidět, že to, co chválíš, je občas hrůza hrůz největší děsivá a hrozná. Podotýkám, že tvůj postoj neodsuzuji, vnímám jako tvé legitimní právo hodnotit podle jakýchkoliv hledisek. Ale ta touha se zalíbit, být "za pěknou", tu tam vnímám taky. Ten kontrast toho, co píšeš, a toho, co chválíš, vnímám jako opravdu překvapující. Ale s tím se musíš popasovat sama. Rozhodnout si, jestli chceš mít tvář, nebo budeš "písmácký politik".

Elyn
06. 04. 2005
Dát tip
Rowi, víš, já myslím, že Crae ví, co dělá ... je dospělá. Nepasujte ji do role, ve které byste ji rádi viděli vy... vím, že řekneš, že to neděláte... že říkáte jen svůj názor - já to tak ale nevnímám - to hodnocení její osoby a toho, co dělá, tam z vaší strany prostě je...

Rowenna
06. 04. 2005
Dát tip
Proč tohle nabádání k decentnosti? proč zrovninka pod tímhle hloupým výkřikem? každá akce budí reakci, reaguji dle mého vcelku přiměřeně, ALE POKUD NE, JE MI TO FUK, Crae ať si dělá co chce, mi to žíly nerve, přestože samozřejmě nějaký postoj zaujímám, ano, a protože ta hloupost tady trčí jako vřed, REAGUJI, HODNOTÍM... protože CHCI A SMÍM reagovat a hodnotit, protože to tak jaksi patří k člověku, že neprochází životem netečně bože, Elyn, k čemu to nutíš? někdo tady nakaká a já nesmím ani říct: ale jediti jediti, jaké joztomijé hovinko se nám to povedlo? koneckonců jsem se minimálně jednou s Crae už porubala, právě pro tu nijakost názoru, nekonzistenčnost, nějak to nemám ráda, moc to nemám ráda ne, že bych chtěla jeden spor přetahovat do dalšího (na to mám většinou krátkou paměť), člověk si tak jenom zavzpomíná, že cosik kdesik podobného už tady bylo. Já si pak čtu její věci a říkám si, ksakru, taková chytrá a vtipná ženská, má tohle zapotřebí, projevovat se jak ichtyl? ale každý jsme někdy jak ichtyl, co s tím? a taky je možné, že jsem vůbec nepochopila oč jde, a vidím jenom tuhle hrůzu...

WU_I
06. 04. 2005
Dát tip
Možná že si milá Crae budeš myslet, že mám smysl pro nejnevhodnější příchod, ale chtěl jsem Tě jen pozdravit.

papouch
06. 04. 2005
Dát tip
Stavím se za Rowennu!! Hrdě a odhodlaně!!! (přiznávám však, že jsem dlouho čekal, kdo začne, stejně tak jako když se na písmáku dávají výběry - všichni staří známí výběráři obšlapují kolem a čekají jeden na druhého, nikdo nechce začít, co kdyby se třeba u onoho díla netrefil a byl by všem ostatním výběrářům pro smích - a tak se čeká, čeká... až konečně někdo z "uznávaných" výběrářů výběr dá, tak se pak horempádem ostatní můžou v dávání výběrů přetrhnout ... to je vždycky nic, nic, nic a pak má dílko během několika okamžiků výběrů sedum :-)) Tak tedy - i já obšlapoval kolem. Rowí začla a já se jdu horempádem přetrhnout ve stavění se za ni. Kdo bude další?? .-))

Take_Five
06. 04. 2005
Dát tip
chrousta nemůžeš ani cejtit, ale používat jeho styl..dlouhé nadpisy..to ti cizí není je od tebe neupřímné, že jsi změnila kategorii a není vidět skutečný počet tipů, který by tě kompromitoval (dnes ráno jich tam bylo 11 a 1 výběr) - ale co by od tebe také mohl člověk čekat, že?

aramis
06. 04. 2005
Dát tip
no tak dielo je bezkonkurencne zufaly, hystericky a ubohy vykrik Teraz budem za debila ze som to vobec nepochopil, ale fakt nie je co pochopit, a nielen u tohoto diela. osobne som cakal, kedy to dostane 6431868 tipov a aspon 8 vyberov, enem ta zmena kategorie ma zarmutila diskusia nie je vhodna pre ludi so slabym zaludkom velmi chapem postoj chrusta a konieckoncov chapem aj reakcie protistran, ale nestotoznujem sa s nimi. chrusta velmi lutujem na jeho sysifovskej ceste za spravodlivym hodnotenim. sajrajtu je na pismakovi viac nez dost a sam viem, ako dobre je hodnotene akekolvek pomatenie zmyslov viac nez poctiva praca. este sa k tomu prida parta "redaktorov" ktori sa vzajomnym potlapkavanim po pleci umelo pozdvihuju na pismacky olymp, netusiac, ze cely olymp je postaveny na vykaloch nakydanych samotnymi redaktormi je mi na zvracanie z tychto vojen, radsej by som ich necital, ale prakticky sa im nemozem vyhnut

WU_I
06. 04. 2005
Dát tip
Ó tempora, Ó mores...... Wu volně překládá : Svinská doba, Zkurvený mrav... proč si všichni musí jít tolik po krku? stejně nikdo závod o posledního co přeživá nevyhrajeme... cítím tady zase tu starou dobrou bolševickou zapařeninu... ...nedokážete se smířit s tím, že každý jsme jiný? To je princip toho, proč je tenhle svět krásnej. Jak říkala jedna prostitutka: bylo jich tisíce akždej mi to udělal trochu jinak. Zaplatili všichni...

je to trapný až hanba a myslím, žes tím udělala vlastně jen jedno: všechna obvinění, která na tebe chroust v předchozí debatě snesl a která jsi tak prudce odmítala, jsi tímhle přijala a rytmicky pokyvuješ hlavou poněkud dětinské gesto kdybys opravdu chtěla, šlo by to udělat v tichosti (kategorie mimo je útulná pro ty, kteří chtějí) ale tohle no to je tedy něco

tak jsem dočetla a diskuzi: panebože! pamatuje si vůbec někdo, o co tu původně šlo? že nešlo ani o analýzu craerassy jako člověka, ani o chrousta, šlo o hodnocení písmáckých děl a o věci s tím spojené je nechutný, kam až se to dostalo a bohužel musím zmínit především to, co tu naplkala nicollette ("prostě nechci dělat dusno, jen chápu a vim, jakej je a nevidim důvod o tom už dál mlčet, pakliže svý nálady šíří někam dál") myslím, nik, že nevíš ani málo, jakej je a kdoví, kdo znás tu koho opravdu zná smutno z toho, kam se to dostalo (a podpora Rowi)

Nicollette
06. 04. 2005
Dát tip
04.04.05 08:10 chroustjazz [odpovědět] [smazat] [do archivu] [přep] přes veškerou naší nevraživost jsem tě chtěl požádat..no, malinko jsem se nechtíc prozrdil u jednoho nicku a chtěl jsem tě jen požádat, abys to zbytečně nikde nerozhlašovala..že je to můj nick..děkuji 04.04.05 16:30 chroustjazz [odpovědět] [smazat] [do archivu] [přep] a kdo začal bejt protivnej? já na tebe, nebo ty na mě? pohádky? 04.04.05 16:44 chroustjazz [odpovědět] [smazat] [do archivu] [přep] já bych ti to připoměl, ale než bych se k těm zprávám dosta (mím internet přes mobil) - ale pamatuju si naprosto přesně, že to bylo po tom setkání s tatarákem.. bylas nepříjemná..až protivně hnusná.. nejsou to pohádky neměl jsem důvos se s tebou pohádat..spíše ty..vyčítalas mi věci, do kterých ti jednak nic nebylo a které se tě vůbec netýkaly.. ale to je jedno..škoda jen, že si to nepamatuješ ahoj 04.04.05 20:35 chroustjazz [odpovědět] [smazat] [do archivu] [přep] toho redhota mi ani nepřipomínej..tam jsi se zachovala..no, mít tě po ruce, tak ti řeknu něco hodně vostrýho.. to s tou eileen si taky moc dobře pamatuju..tam ses chovala opět jako namyšlená fiflena, která sežrala veškerou moudrost..nejsem tak blbej, abych si ty věci nepamatoval.. kráva nebeská bylo náhodou dobrý..je to jedna hláška z Nemocnice na kraji města..žekl to tam Kopecký..a mně připadala v tu chvíli naprosto vhodná.. chovala ses pitomě a jediná moje chyba byla, že jsem ti to řekl? že ses proto na mě nasrala? měl jsem tedy mlčet a tvoje výstupy nechat bez povšimnutí? pak by nedošlo k tomu, že byses nasrala..udělala scénu a odešla (tvoje obílené dílo byla reakce hraničící s ublíženectvím a hysterií) kdykoli se kdokoli v mém okolí bude chovat blbě, dám mu to najevo..je to i jeden z důvodů, proč jsem byl zablokovanej..a nejsem daleko od další blokády..beztak za pár týdnů odejdu.. 04.04.05 20:52 chroustjazz [odpovědět] [smazat] [do archivu] [přep] namyšlená jsi ty..nedá se s tebou rozumě argumentovat..řekl jsem ti, co mi na tobě vadá a ty mi nadáváš.. tak se tedy bav s někým, kdo tě bude chválit.. a nemsti se mi pod díly..je to hloupé kde je ten tvuj pokus o udobření? :)))))))))))chrouste alias stanice_elektrické_dráhy? Crae - tý ženo, dlabajóme na to, pome radši na pivo nebo někam do přírody.... ty víš jaká jsi, já vim jaká jsem a nepotřebuju k tomu ničí komentáře jedinej, na koho to jsem a budu sprostá, jsi ty - lháři Eileen - čím diskuze začala? Pokud vím, tak tim, jak sis obhajovala svuj názor že sex v patnácti je skvělej.... hele, byla u toho i komedie a šeptem jsme se ti smály, tak ze mě nedělej obludu dítě - správně :) a on zase ví ani málo o tom, jaká jsem já - a všimla sis kolik nadávek tu už na mě použil a kolik soudů vynesl? Nechápu, proč bych měla s někym, kdo se chová jako hulvát, zacházet v rukavičkách. Mimochodem, já byla tím, kdo ustoupil mně z toho smutno neni, spíš do smíchu

Nicollette
06. 04. 2005
Dát tip
to lháři nebylo na Crae samozřejmě :)

nicollette, ty zprávy jssou vytržený z nějakýho kontextu, tak nechápu, proč to sem házíš (vytrženo, tzn. těžko soudit, co bylo předtím a proč k těm hádkám a k napadání vůbec došlo) a především jsem chtěla jinou věc: chroust je takovej, řekne, co si myslí, to je vlastnost, kterou si na něm vážím úplně nejvíc (jiní to tu dělaj tak, že si všechny ty nadávky nechaj pro někoho jiného - pro člověka, kterého se to netýká a nadávaj a pomlouvaj za zády - to by ti bylo asi příjemnější, že) končím v tomhle nevidím do toho ale pokud jsi tímhle chtěla něco vysvětlit nebo ospravedlnit, tak jsi to vzala za šatný konec

Nicollette
06. 04. 2005
Dát tip
na oplátku budu ráda, když sem zkopíruješ všechny zprávy, co jsme si psali do toho, prosím.... ano, jsem si jistá, víc jich nebylo

Kdyby nebylo prologu, kdyby nebylo aféry, hodně přezdívek by sem navezlo spoustu úsměvů a tipů. Tipy především. Asi bych se usmála spolu s tím stádem, zakroužila hvězdičkou a frkla ho někam doprostřed té krajiny. Rachtá mi ve svědomí, jestli ty tiché války už někde nebyly počaty. Škoda, že mi je šumák po přezdívkách. (a někdy i po lidech, co se za nimi skrývají). Přečetla jsem si celou! diskuzi a nejsem z ní chytřejší, a ani se nemůžu postavit do role soudce. Tohle je mimo. Možná ani ne to dílo, snad ani ne chroustovy poznámky, ale možnost kohokoli vložit sem svůj názor. Na to, že se literární servr vrhá ještě někam dál, než kde se dá označit amatérismus, je mi líto. Kdyby tu bylo ticho a ani list se tu nepohnul, určitě bych dala tip. Dala, přestože se tu řeší nějaká soudnost crae. A chroustovy události, kterými spoustu lidí navrtal, ale díry v nich zase zůstaly ..., dokud nepřišel vítr a nevnesl tam sajrajt. Když už, tak bych tu rozmázla protiřečení si úkonů chrousta - hledá, urputně vzývá lidi, aby byli pracovití, aby jen tupě nepřehlíželi, když autor vložil si hlubší (teď fabuluju, nedotýkat!). A taky jsem chtěla říct, že zrovna tuhle hlubší budu ignorovat. Jestli se počne něco dít teprv po výbuchu pro jednoho člověka, bude to dost smutné. A taktéž jsem ještě chtěla říct, že vás mám (jen) za přezdívky. Neříkám, že tohle je blbost. Samozřejmě, že není. Jen se tahle otázka řeší až moc lokálně.

Delahaye
06. 04. 2005
Dát tip
Elyn : "chroust + delahaye, zkuste si na chvilku sundat ty brýle z ješitnosti...a nevynášet bezhlavé a rádoby správné soudy o něčem, z čeho vidíte jen špičku... " AMEN apropo - projevuje se má ješitnost tak, že jsem smutný, když nedokážeš odpovídat na věcné argumenty v diskuzi, kterou sama vyvoláš ? P.S. všimni si, že s hanlivými přívlastky začínáš Ty ... nikoli já

Elyn
06. 04. 2005
Dát tip
Del... nikde jsem neviděla ani stopu po smutku.. možná si zkus tu diskuzi přečíst znova, třeba přijdeš na to, že jsem nikam opravdu neutíkala, ale že kdybych v takhle nastřelené diskuzi pokračovala, jen se opakuju. Víc k tomu nemám, mysli si o mně, co chceš. hanlivé přívlastky? asi to vidíme každý jinak a nemá smysl v tomhle pokračovat, takže ahoj třeba někde jinde, někdy jindy a za jiných podmínek. Snad jen, kdybych si tu chtěla ještě rýpnout do kupy hnoje, tak řeknu, že cožpak se to děje, že chroust může veřejně kohokoliv označit za hysterku, blba a podobně, ale sám neunese označení "kretén"..? tím neříkám, že tenhle Craerassyin "počin" schvaluju a hlasitě tleskám - předkládám to čistě a jen jako věc k zamyšlení. ale to už je mimo mísu. Mějte se fajn. avi jen vybraným nickům.

Delahaye
06. 04. 2005
Dát tip
Elyn .. ad a - nemyslím si o Tobě pranic - neznám Tě ad b - také mě vůbec neznáš a tak Tvé hodnocení "ješitný" beru jako hanlivý přívlastek já bych si o Tobě nic podobného napsat nedovolil - viz ad a Přeju Ti hezký večer

Eileen
06. 04. 2005
Dát tip
"Eileen - čím diskuze začala? Pokud vím, tak tim, jak sis obhajovala svuj názor že sex v patnácti je skvělej.... hele, byla u toho i komedie a šeptem jsme se ti smály, tak ze mě nedělej obludu" šeptem jste se mi smály:)))))) bože, asi se stydím TAKHLE JSEM TO NEREKLA, tak si nevymejslej;) obludu z tebe nedelam, nemusim.chces panenku?jednu pro tebe vyrobim ]:-) jako a celkove tohle nikam nevede.

Elyn
06. 04. 2005
Dát tip
Delahaye, ne, máš pravdu, neznám tě... "znám" odtud jen pár lidí .. ale většinou se příliš v reálu neliší od toho, jak se prezentují tady. asi tak... slovo ješitný možná vnímáš ostřeji, než ho vnímám já... i to je možné.

a2a2a
06. 04. 2005
Dát tip
Obávám se, že nejmoudřejší by bylo celou diskusi skončit a smazat. Jednak je pro další příchozí nepřehledná a jednak přiostřuje stanoviska víc, než skutečně odpovídá realitě. Přináší to tedy škody, nikoliv vyčištění rybníka jako každá neúměrně dlouhá diskuse. Aktéři z ní vychází hůře, než si zaslouží. Např. o Elyn jsem přesvědčen, že ji nelze rozhodně vinit z nějaké nepodpory Craerassy, má svůj názor jen na účelnost tohoto postupu a myslím, že ví, o čem mluví. Já jsem se této diskuse rovněž neúčastnil a dále neúčastním, podpořil jsem Craerassy v původním konfliktu, nepochybuji o ní ve vztatu k předmětu toho sporu ani na okamžik, ale nemám ani nijak špatný pocit z chroustjazze. Dokonce si myslím, jen si to myslím, nemohu to vědět, že chroustjazz byl motivován důvody, které lze přijat a v meziřádcích jsem četl i slušnou dávku respektu a možná i víc ke Craerassy. Jiná věc je, zda je na správné adrese. Já si myslím, že ne. A pak je tu neochvějný argument, že udělování tipů je výsostným a nenapadnutelným právem každého z nás. Závěrem doporučuji nepokračovat, je nepřehledná a už nepřináší nic konstruktivního.

Elyn
05. 04. 2005
Dát tip
:))))) brouku... už to nepij... To jsi nemyslel vážně, že ne? Tyhle rádoby trefný, vševědoucný a spravedlivý soudy miluju :))) nejlepšejší jsou s tatarkou, fritovaný...fakt..

Craerassy
05. 04. 2005
Dát tip
ježíši a pak, že já jsem hysterická:-)) já neumím dát odkaz, tak ho sem klidně dej ty... a nechápu, proč bych s tebou neměla mluvit a nedávat ti tipy, když jsem tak rozdávačná štve mě jen jedno, a proto jsem taky tuhle sračku napsala stvě mě, že si dovoluješ hodnotit, jestli někdo dá tip kvůli tipu , kamarádšoftu nebo soucitu nebo co jinýho ještě...sám jsi napsal, že se to nepozná...já teď zcela vážně říkám, že se nad sebou zamyslím, ale rozhodně ne kvůli tomu, že ses ty pasoval na strejdu Jedličku a ukazuješ dětem, s čím a jak si mají hrát...bude to proto, že nechci, aby tahle diskuze vyzněla tak, že se tu dva blbci hádají o ničem a ostatní chodí jednoho nebo druhýho obhajovat tahle slátanina nahoře tu zůstane, protože já nemažu, a protože je to stejně jen vzkaz tobě a na něm zatím trvám - jsi kretén a já jsem blbá, že jsem tě neignorovala a teď si musím hrát na hodnou holku a zpytovat svý svědomí, což mě..upřímně...neba ale udělám to a uvidí se pro začátek si sama pro sebe zkusím zdůvodňovat své tipování - říkám - sama pro sebe, takže se neodvažuj navážet do mých kritik, protože když si to zdůvodním, ten tip zpátky neberu a teď končím, mám toho plný zuby dobrou

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
ok, bez tipu, nechápu, že se s tim tak serete....

Delahaye
05. 04. 2005
Dát tip
Crae : no vidíš, a to je vlastně to co všichni chceme. Abys (a zdaleka nejen Ty, i já, i Chroust a 100 dalších) uměla obhájit své hodnocení. Takže Tě k tomu chroust nakonec přistrčil a to je dobře. :-) A pozor - přemíra nelichotivých přízvisek, kterými jsi chrousta počastovala, na určitou míru hysterie poukazuje. Víme všichni - ano, Elyn, máš pravdu - že jde skutečně v intencích reálného života o míň než houby. Takže - "fandi, ale zůstaň člověkem". :-)) Elyn - Ty si myslíš, že jsem zaujatej a zlej, viď ? :-)) Nikolivěk. Jsem velmi milý kluk a nechovám k Tobě pražádné zášti. Jen rád občas lidi popíchnu - zvlášť když vidím jejich názorovou diskontinuitu a neschopnost říct po A i B. A stejná výtka jako u Crae : proč musím zrovna "žvanit" ? Protože jsem nakousl něco Ti nepříjemného, bo pravdivého ? Od té předchozí diskuze (mmch - pod recenzí na Jazzovu sbírku "Mlčení" - aby nedošlo k mýlce) jsi skutečně utekla - po té co jsem na Tvé útoky předložil pár věcných argumentů. Tož - zkusme se brát upřímněji a víc s úsměvem, co holky ? Zaplatím panáky ... :-)) Krásný den.

Fouckault
05. 04. 2005
Dát tip
báseň se mi líbí*** (a výběr nebereš?) :-)

IRU_J_B
05. 04. 2005
Dát tip
tip ( tajně )

Evička
05. 04. 2005
Dát tip
vtipné! (p.s. muže, zvlášť ty hodně citlivé (kohoutky), neberu doslova, ne vždy vážně, chce to odstup :-) ) ...and - tipy jsou fajn

slonovina2
05. 04. 2005
Dát tip
jsou tam cítit emoce...dávám tip

Diana
05. 04. 2005
Dát tip
Jsem úplně mimo...Píšeš hezky, ale tipy tedy dávat nebudu, když nechceš. (Snad nezapomenu) Z každého náznaku nenávisti je mi smutno. Nebylo by lepší tolerovat se a nečastovat se ironií a nadávkami? Svět přináší i tak dost neštěstí....

Lída
05. 04. 2005
Dát tip
Všechna Tvá díla jsou moc krásná! :)

zuzankamala
05. 04. 2005
Dát tip
jsem úplně paf, tipa dávám...vše mi je jasné, jsem přeci žena a držím basu a né jako oni piva

Acheron
05. 04. 2005
Dát tip
a když napíšu TIP a neclicknu na něj, tak se nemusím bát tvého spravedlivého hněvu výjevu?

zuzankamala
05. 04. 2005
Dát tip
tipnu si ještě, nebo to nejde?

zuzankamala
05. 04. 2005
Dát tip
nejde

alim
05. 04. 2005
Dát tip
tak nevim..jsme tady kvuli krasnu-poezii,nebo na pavlaci protrepavat kritiky kritiku????-)) ne ta basnicka je druhou puli dobra..libi...

_Psyché_
05. 04. 2005
Dát tip
vsadim se že je to vo chroustovi stejně jako u nicollette běda

Nicollette
05. 04. 2005
Dát tip
nebo taky takhle Je mi líto, Crae, že se to muselo stát zrovna Tobě jakýkoliv pokus o to, ROZUMNĚ si s chroustem promluvit, je bezvýsledný Bude Ti pořád psát, že jsi hysterická, drzá, nafoukaná, nevychovaná, ... a docela teda lituju cmukiny, i když je ještě mladá holčina, ale chroust se po ní vezl neprávem a ona to neutáhla a teda, aby chroust viděl, že sem opravdu hysterická, řeknu o něm ještě, že je lhář a vymejšlí si jeden příklad - když sem se hádala s jednou holkou na Pokecu, ta holka používala naprosto nesmyslný argumenty (že soudim lidi podle toho kolik mají napsanejch kritik a podobně), tak mě chtěl chroust vyhodit, ok, odešla sem sama. Pak tý holce vehementně tvrdil, jak je to ok, že já sem kráva, a že ona za nic nemůže... a když tam přišli lidi (páč sme tam byli sami tři), tak všem tvrdil naopak, jak ho naše hádky nebavily a že sme obě blbý¨.... tudíž chroust to hraje kde může a vite co, je mi fuk, jestli se teď se mnou nebude někdo kvůli tomu bavit, nebo bude naštvanej... já sem mlčela, taktně sem odešla, což chroust zase okomentoval, že to bylo hysterické a všem to vystavuji na odiv, ale ne ne ne, kdo aspoň trošku uvažuje, vidí, že tady někde je chyba. Sakra že sem měla chrousta ráda, vážně, a o to víc mě tyhle věci mrzely. Než mi došlo, že je to zbytečný... i kdyby si ho teď odprosila an kolenou a říkala, že se polepšíš (jak sem to v náznacích zkoušela já, ale bez ponížení), tak on se bude tvářit jak nejdokonalejší člověk na světě a řekni ti to samý - jseš kráva aby bylo jasno prostě nechci dělat dusno, jen chápu a vim, jakej je a nevidim důvod o tom už dál mlčet, pakliže svý nálady šíří někam dál (vzkaz chroustovi - až mi budeš nadávat, do toho, neboj se, já si to stejně číst nebudu) nicol

Rowenna
05. 04. 2005
Dát tip
neuvěřitelně hloupé dílo bez znalosti kontextu

Rowenna
05. 04. 2005
Dát tip
tak jsem šla po stopách, nevím, jestli jsem se dopátrala, možná ne, každopádně se mi nechtělo číst všechno každopádně je někdy chroust ve svém svatém zápalu slepý každopádně ti tohle příliš neprospělo, protože to je hloupé. Ale chápu, že někdy ty emoce prostě s člověkem mávají.

Elyn
05. 04. 2005
Dát tip
chroust + delahaye, zkuste si na chvilku sundat ty brýle z ješitnosti...a nevynášet bezhlavé a rádoby správné soudy o něčem, z čeho vidíte jen špičku... Proto někdy nemá smysl pokračovat dál v některých debatách...

Eileen
05. 04. 2005
Dát tip
Nicollette: možná jsi měla říct jak to začalo. a jestli je někdo pitomej poznám sama, nikdo mi to nemusí říkat, takže se neobávej toho, že by mě chroust něco vtloukal do hlavy a já jen přikyvovala. mělas ho ráda? proč? a kde se tedy stala chyba? a neříkej, že ti do hysterek nadával jen tak z čistýho nebe. celkově je tohle dílo úplně pitomý, a všechny ty diskuze a hromadný kritizování jakékoli osoby tady taky. kdo ho má rád, nezmění po přečtení názor a kdo ho rád nemá, dostane jen příležitost zas a zas si otvírat hubu. a víte co, starejte se o sebe.a jestli se nudíte, děte si malovat třeba.

Elyn
05. 04. 2005
Dát tip
Eileen, jen jsi mě tím komentářem trochu pousmála... na druhou stranu - malovat si bude asi opravdu lepší.. :)

Markel
05. 04. 2005
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))) :-(((((((((((((((((((((((( "já se v tom nevyznám já se v tom neeeoooorientuujuuuu, tra. la. la." Eben ví, o čem zpívá, já moc ne, ačkoliv jsem kritiky přechroustala poctivě. "Tak mějte se rádi, to nic nedělá" - tak téhle písničce rozumím.

Craerassy
05. 04. 2005
Dát tip
ezra_pound : "tvoje pokrytectví mě může tak akorát nasrat. Fuck you!!!!! " ... no...vzhledem k tomu, že se my dva neznáme, mi tahle hláška přijde taky pokrytecká

Craerassy
05. 04. 2005
Dát tip
Nicol...já v podstatě nechápu, co po mně chroust chce...uteče, když vyvolá diskuzi a já to tu mám bvést? na to se taky můžu vykašlat, ne?

Craerassy
05. 04. 2005
Dát tip
Rowena...jo, je stupidní, co jsem udělala, ale mazat to už nebudu. přinejmenším se sem aspoň můůžou vyjádřit ti, co mají pocit, že tipuju z vyčůranosti

Craerassy
04. 04. 2005
Dát tip
chtěl jsi něco vyvolat, ne? nejsi spokojenej? odmítám tipy a to myslím vážně další půjdou do té...do prčic...no, najdu si tu kategorii...indispo? jak tam nejdou dávat tipy...třeba tě to uspokojí, mně je každopádně fuk, že tam tipy nebudou, stačí mi kritiky nechápu...myslela jsem to opravdu vážně s těmi tipy..nechci je PRO VŠECHNY: UŽ ŽÁDNÉ TIPY U MÝCH VĚCÍ

min vysek? začátek blbej, ale pak se to hezky rozjelo (přeju ti zlatej výběr, to by byla velká prdel:))) ) hele, na tipy kašlu, ale žes mi nikdy nedala výběr!!!!! to už je vážně moc!!! tip(je přece jasný, že když to zakážeš, každej ti ho dá:))

Delahaye
04. 04. 2005
Dát tip
miluju okázalá gesta :-) a ta nóblesa ... no brrr

hele, já čekal na tom Václaváku v 18:00 s ostrou propisovačkou v ruce, ale vy jste srabi nikdo nepřišel!!!

Elyn
04. 04. 2005
Dát tip
ech, brouče... dle tebe by byl hysterický každý první, včetně tebe... tak nekopej dej si víno a neřeš a nepřepínej... ještě si začnu myslet, že závidíš Crae její neotknutelnou pleť.. vemi si radši jehlice a pleť.. tip tomu nedám, páč zas tak světoborný to nejni, ale jinak se jaksi ve svém tipování nenechám omezovat ani brouky ani jinou havětí a už vůbec ne třebas skleničkama, byť by byly ze skla celé celičké. Tyhle spory jsou tak malicherný, až se musím smát... jako by život nebyl úplně o něčem jiným. ech..

illias
04. 04. 2005
Dát tip
hm tak tahle akce je hodně hloupá snad si aspoň někdo udělá dobře

Craerassy
04. 04. 2005
Dát tip
ne, chrouste, tady opravdu nevolám o pomoc..tady ti otevřeně říkám, že jsi debil a věřím tomu, že za pako tu budu já...na skóre jasně vedeš, nevidíš? ani to tě neuspokojí? pak už vážně nevím...co třeba napsat sebemrkačskou úvahu...ne...to by mě litovali a ty bys byl špatnej...kruci...nic mě nenapadá nevolám, že mi hnusnej chroust ubližuje, ale že ten idiot chce pořádat hon na všechny čarodějnice, co tady bezhlavě tipujou a přitom je sám jednou z nich..není to legrační? asi nejpitomější na tom je, že se bavím:-) De..co na to říci...snad jen, že sis měl nejdřív přečíst, jak nás chroust bude napadat jednoho po druhém...to je to, co mě vytočilo, ne to, že napadl mě...já chroustovo blábolení unesu, ale co ten, kdo bude další? nezlob se na mě, ale zrovna od chrousta mi to připadá hodně přidrzlý

Delahaye
04. 04. 2005
Dát tip
tak tohle už jsem zažil pod jinou diskuzí :-)) glassy to vystihla - elyn je prostě taková všudybylka. jen s tím dotahováním věcí do konce má ještě malinko mezírky :-)

Delahaye
04. 04. 2005
Dát tip
Crae : tak tohle mě ale vůbec netrápí. Šmarjá, ať chroust napadne třeba kardinála Vlka ! Ať se víří voda (v hodně bahnitém) rybníce. Ty víš moc dobře, že o Tvých (mých) hodnoceních jsme se již přeli nejednou. Nepochybuju, že se bránit umíš - jsi silná holka. Co mi na chroustovi osobně jediné vadí, že nic nedotáhne do konce. Jen čekám, kdy se zase stáhne a doporučí mi , ať si založím svoji diskuzi - jako posledně .-)

no, Dele, ty jsi taky taková všudybylka a pozorovatel doufám taky:)) (nemám rád takový hodnocení)

Elyn
04. 04. 2005
Dát tip
Delahaye, nelezou ti ty písmácké diskuse o blbovinách už nějak na palici? :)) asi budu první kamenovaná, že mi chodí na Crae avíza? a snad dokonce za to, že ta díla čtu a následně třeba i (nedej bože)reaguju? :)) No, těším se... středověk neskončil, asi.. všudybylka? Bývalo... :) ale pobavil jsi, to zas jo.. ať žije bujná fantazie, aspoň nevymře... jen by neškodilo ji občas trochu krotit, aby se úplně nevymkla a člověka nepřeválcovala podivnými představami ..:) Nespává se po tom dobře, víme? :) jo, a pokud nemám být všudybylka, tak mi neposílej avíza... :) Jdu si zahrát člověče nezlob se s kocourem, tak dobrou..

Craerassy
04. 04. 2005
Dát tip
De...teď jsem si tahala šťopku jabka až z krku:-)))) "glassy to vystihla - elyn je prostě taková všudybylka. jen s tím dotahováním věcí do konce má ještě malinko mezírky :-) " připomnělo mi to: Miloši, přestaň objímat stromy na Vysočině, potřebujeme tě!!!!! :-)))))))))))

Elyn
04. 04. 2005
Dát tip
chrouste, umím si zařídit, aby se mě to netýkalo.. nechodit sem, případně publikovat pod jiným nickem a nekřičet to do světa... Tohle je přece fakt prkotina.. a vy tu vedete málem svatou válku.. co už je jinýho víc k smíchu..

Delahaye
04. 04. 2005
Dát tip
:-))) skvěle rozjitřená děvčata ... jupííí nevyřčený i Crae ale malinko mimo mísu - já se odvolával na konkrétní diskuzi, kde Elyn - promiň, holka - jako diskutující hanebně selhala. Nejdřív rozverně rozkopala bábovky a pak utíkala, až jí nožičky kmitaly. :-)) a Elynko s tím avízkem to máš těžký - pokud o Tobě mluvím, musím Ti ho poslat (slušnost - takový přežitek z minulého století, znáš to, ne) :-) prozraď - pokud Tě diskuze o blbovinách tak nudí, proč máš potřebu, kdekoli brouk zachřestí krovkama , nastříkat Biolit ?? :-) Máš pocit, že Crae se hroutí v slzách a potřebuje vzpruhu ? a Crae - pozor na šťopky, chyběla bys mi :-)

Elyn selhala:))))) ještě nějaký drby máte?

Elyn
04. 04. 2005
Dát tip
Delahaye - vysvětlení mé další neúčasti v té tebou zmíněné potrhlé diskuzi jako můj útěk, je tvoje diagnóza, já se s ní jaksi neztotožňuji... a za další - asi nečteš všechny moje kritiky, třeba zrovna u jeho děl, že tak pěkně žvaníš (sorry, ale jiný přiléhavý výraz mě nenapadá) mých poznámkách o broukovi :)) Biolit si schovej, zabírá i na klíšťata.. Crae nepotřebuje mou podporu, byl to jen můj názor na dílo, komentář chrousta a teď si tady povídám s tebou hlavně o sobě... spíš čekám, kdy mě Crae odtud vymete koštětem, Kájo..:) už se nám blíží půlnoc, trochu ti vadnou oči, ne? :)

ještě že nejsem v míse ale mimo.. mám rád, když mi někdo určí pozici a jaké mám oči? povídej a ňadra? jak kuličky z počítadla...:))

Craerassy
04. 04. 2005
Dát tip
tak ať to tu máme hezky všechno, jinak by legráce nestála za nic takže ještě chroustíkův výplod od díla Sukovitě: tip je tip..o tom nehodlám diskutovat..nebo je rozděl na modré, zelené a červené..dej každé barvě určitou vážnost a vše bude jednoduší (což jse blbost..pochopitelně) prominenti si zde myslí, že jsou snatí..nenapadnutelní - a já chci ukázat, že to tak není - holt přišla na řadu první craerassy..no, naběhla si na to sama..je to z velké části její vina..ale už mám v merku další "významné" autory a je mi teď už celkem úplně jedno, co si o mě kdo pomyslí..měl jsem to tu strašně rád a lidem moc věřil..oni se mi smáli ("jsi na internetu!") - asi jsem naivnější, ale teď vidím, že je to tu samá falešní přetvářka a je mi proto jedno, co si o mně tací lidé budou myslet..takže udělám humbuk..všechny, kterí napadnu tímto stmelím...a pak odejdu..no, a písmák bude kompaktnější..na chvíli..a to bude můj post příspěvek k posílení mezlilidských vztahů zde.. 8¨-)) nebo taky kecám... vymýšlím si..stejně jako ostatní..možná, že to ani nejsem já, ale něčí alternick..kdo ví? stejnou možnost obout se do mě mají ostatní..a už se tak děje..konečně.. kolikrát jsem apeloval na to, aby se díla hodnotila co nejobjektivněji..kolik jsem psal diskusí..a stále jsem věříl, že se najde hrstka slušných lidí, kteří se o to alespoň pokusí..ale nestalo se tak..a nakonec mi crae, o které se to ví všeobecně, tvrdí, že to s těmi tipy nedělá (doprd. není to jen můj názor!!, ale jen já ho řeknu - kdo jinej by si dovolil cokoli říct crae?) takže už bylo dosti mých aktivit..jako důkaz nesmyslnosti tipování chci předložit - těsně, než-li odejdu - kritiky a hodnocení děl pod mým alternickem - píšu vlastně pořád stejně, ale hodnocení jesou tak kolem 1 - 2 tipů.. je mi líto, že jsem napadl jako první crae, ale ještě více je mi líto, jak jsem se zklamal v lidech.. no, chroustí, tak jsem se spletla...nenapsal jsi, že budeš napadat jednoho po druhém, ale jen máš v merku další "významné" autory...ty jooo...prominent si zase dovolil průser...napadl "významnou" autorku i s uvozovkama a to si vodneseeeš...bude anketkaaa...cha:-)))

Elyn
04. 04. 2005
Dát tip
Hele, Nevyřčený, neber to Kájovi... ty máš hlavně pozorovat..:))

Craerassy
04. 04. 2005
Dát tip
Elyn...ale neee...uvařím i kafčo, když bude potřeba:-))

Elyn
04. 04. 2005
Dát tip
no jo, ale jestli nebude vadit, že nejsem "významná" autorka... se trochu bojim, no.. jinak teda turka, bez cukru :))

Craerassy
04. 04. 2005
Dát tip
Elyn..bezva, vezmu to přes kopírák:-)) hele a nenech se mýlit, tuším, že jsi na řadě hned po mně...jen prosbu...na hrobeček mi polož mou oblíbenou fuchseklii a zazpívej mi...ne..ty ne...někdo, kdo neodežene truchlící, ať mi zazpívá Holky z naší školky...dík!

pozoruju až mi jdou oči kolem:)) hele, Crae, ty jsi docela vášnivka:)) že bych ti dal ještě šanci...? Ale vem si to červený prádýlko...

Elyn
04. 04. 2005
Dát tip
Standa ještě žije, tak ti zazpívá sám. truhlíci a pozůstalé odeženou stejně tvoje fuchseklie... mělas vyprat, než ťa humlátili...no... :)

Craerassy
04. 04. 2005
Dát tip
Nevyřčený...jasnočka, že vášnivka...z chlapů vyplivuju jen kreditky...škrábou mě v krku:-))

Craerassy
04. 04. 2005
Dát tip
hele, El a pak, kdo že prej zdrhnul a zůstaly jsme tu samy:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru