*** moc se mi líbí:)
Jsem vězněm úskočného čaroděje
popílek žalu zatemňuje duši
opakovat bych se nechtěla ,,tak napíšu jen,,, ráda tě čtu a budu číst
hrozinka30 - děkujiiiiiiiii
není přece zač,.,, umíš ,,,kéž bych to také jednou dokázala ,,,jsi tu oblíbený
Tahle se mi líbí, možná Ti pak dám na něco avi, co mi to připomnělo, ještě nevím, když Tě neznám..
-t-
Milly: děkuji za návštěvu, milé hodnocení a za TIP
Aleya: díky za návštěvu, za krásné hodnocení a za TIP
Eseth, Sarrah - děkuji za návštěvu a za hezká slovíčka
krásné...hlavně konec se vážně povedl! *t
Srdéčkem psané...tak moc moc hezky.....tip
Joen_B , Milan_H - děkuji Vám moc a moc
To je krásně smutné, chjo.... :'( nádherné celé, TIP****************
Z nádherných snů dnes zůstaly jen vrásky
bez Tebe svět mi smutný připadá
Život je jako logaritmus lásky
však pouze při základu dva
chjo....
Hvezdinko dekuji Ti moc. Jsem rád, že se Ti líbí.
je to pěkně napsaný...i když smutek..moc se mi líbí - jsem suchý strom tvým bleskem rozťatý...hodně štěstí..
ak prestaneš veriť, myslím, že znížiš riziko, ale i sám seba ochudobníš, ja skúšam vždy veriť (aj keď opatrne)
držím palce, bude aj lepšie, to celkom iste :)
zvedavec - děkuji za krásná slovíčka
Ten král je bohatý leč tyran
a jako led má srdce studené
Snažím se pochopit a v duchu sebe stínám
proč právě on si získal srdce Tvé
...je nádherná, musela jsem si ji přečíst 3x za sebou, abych se ujistila, že to co to ve mě vyvolalo, byla úcta!
TIP
Ten prolog - a vlastně závěr básničky - mě uzemnil...
Jo život je ta nejtěžší rovnice, jejíž řešení nikdy správně nikdo nespočítá. Byť statistika dokáže divy, i teorie pravděpodobnosti aplikovaná na život selhává. Přesto každý věří, že právě pro tu svou rovnici najde řešení, třeba v teorii her. Tak věř i Ty.
tip
Robinia - moc, moc děkuji.
...sem se až lek teda, toho řachu v prológu------ale dobře svázaný, upřímný, de to z tebe...a to se cení.(teda já...)
Tak opět omyl? Jak začneš někomu příliš věřit, čeká Tě příliš velké zklamání!! Raději už nikomu nevěř!! A nebo že by někde byla ta pravá, která si s Tebou pouze nebude hrát????? Raději tomu nevěř!! Možná si pro někoho příliš hodný!! Možná, možná možná!! Co já vím!! Ale třeba ta pravá není zase tak daleko!! Takže do třetice - NEVĚŘ!!!!!!
Aspoň je z toho bahna perfektní básnička!! t*
smutno,viď??? - a tak, alespoň TIP Ti posílám, pro potěšení a také jako poděkování za kouzelné veršíky.
jedna z nejlepších věcí, které jsem poslední dobou četla, TIP
Všem Vám moc a moc děkuji.
krásné, zároveň smutné a bolavé, máš tam moc pěkné obraty, dá se do toho vcítit, a to pak bolí, doufám, že bude líp a NEVĚŘ Gabovi, že nenajdeš tu pravou, já doufám, že ano, T*
drahte, každý den není posvícení....
vydrž! chce to kopec síly, trochu štěstí a víru ... a všechno překonáš. a dorazíš jistě k cíli. já ti to přeji.
přesto všechno je ta báseň perfektní a lepší už snad ani být nemůže.
t*
a rebelka má pravdu - gabovi nevěř. vždy to chce najít sílu a z toho bahna se zvednout. jednou se musí stát, že budeš stát na rozkvetlé louce a slunce nad hlavou. i když v životě skutečně platí, že vyhrává ten, kdo má rád míň..... i přesto miluj a miluj celým srdcem.
Rebelka, Sacco - i Vám moc a moc děkuji za povzbuzující slovíčka.
Nevím, jestli mám říci, že je to pěkné, když se za tím skrývá tolik žalu. ... pamatuj : "šetřte láskou", nic jiného Ti nemohu doporučit.
Vesuvanka to napsala výstižně a Gab má myslím pravdu.
Jazena - díky moc za návštěvu. S Gabem nemohu souhlasit. Ono se tak trochu podbízí: "Nikomu nevěř ....", ale co by to bylo za vztah, kdyby mu člověk nevěřil na 100 procent ? Když něco dělám, tak vždy naplno. A v lásce dvojnásob.
já to mám tak vypěstovaný, že už nedokážu přes tu prožitou bolest věřit ne ¨100% a vlastně mě to strašně mrzí, když pořád myslím "realisticky" a nikdy prakticky "nesním" jako normální "romantik" ... takže si to uchovej, i když to může bolet sebevíc, vím, co říkám.
PS: jinak, skvělé .**
Silvitko díky. Tvoje písmenka mi udělala velikou radost
Láska i hory přenáší, takže věřřřřř, báseň moc pěkná - T
Smutné a bolestné.... metafora vulkánu je výstižná... tisíce slz dnes chrlí do ovzduší.... popílek žalu zatemňuje duši.... z nádherných snů zůstaly jen vrásky.... je to tak, smutná je nejen zasažená krajina, ale i duše.... a stejně jako se vrátí život do krajiny, pomine i bolest a vrátí se radost i do duše, bude opět svítit sluníčko a přijde i nová láska.... a já Ti ji moc přeji....
Život je jako logaritmus lásky však pouze při základu dva... krásně vyjádřené, zaujala mě i fotografie..... TIP a klub
Vesuvanko děkuji moc za Tvoje milá a hřejivá slovíčka povzbuzení
konec!!!
bude určitě líp!!!
t