Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePůlnoční holčičí otázky
10. 07. 2005
16
0
3950
Autor
Pacer
Kde v tobě jsou sny?
No přeci pod víčky
obouvaj střevíčky
s příchodem tmy
Kde v tobě je cit?
No přeci pod kůží
ponejvíc na dlani
pevně se chyť
Kde v tobě jsem já?
Bláhová, běž
tak hluboko nikdy
nedohlédneš
juuuwa...a já mám dnes tak tesklivou náladu a ty píšeš tohle, prostě parádní....***
Jo, hezký, jen ta poslední sloka je nějak nepochopitelná. Bližší popis... :-)) 3lo by ji i zaměnit. To se u básní smí...
Alexi, teda vysvětlivky, to je moje:))
Ale co bych neudělal pro zvídavého čtenáře:))
Autor chtěl neumělými písmenky říct, že zatímco sny, city a pocity jsou věc celkem podpovrchová, tak opravdový vztah je někde tak hluboko zakořeněn, že kolikrát ani člověk sám nedohlédne:))
Ano, teď když jsem pochopil, že se děvče ptá tebe, je ta poslední sloka přímo úžasná. Ale pak ta první sloka ... no sny u chlapa neobouvaj střevíčky, snad sedmimílové křusky :-)) To mě zmátlo. Zpočátku jsem nabyl dojmu, že se děvče ptá sama sebe. Snad název básně by ten počáteční omyl mohl hned smést ze stolu. "Půlnoční holčičí otázky ( jemu )" např. Jinak zraješ na dobrého básníka. Opravdu dobrý. Máš někde výžběr nej??
:)))) ale jo, sny obouvají dívčí střevíčky..jiné propriety jsem neuvedl, abych nedráždil či neharašil :))
Výžběr:)) jako takový nemám, ale když klikneš na pacer, tak se ti ukáže asi 111 blbostí..i s výběry bublika:)) Zbytek jsem smazal, nebo přemístil do popelnic :)) Díky za návštěvu a hlavně za zamyšlení! pěkný den!
Jen si při snění klidně zaharaš. Některým tu haraší až až.. ;-)
Už jsem se díval na některé z těch 111 drobnůstek. Je v tom co má být. Líbí, už jsem ti to někde napsal. Zasáhnul jsi můj vkus hrou slov a poetikou. Je to pěkná inspirace, budu Tě mít pod drobnohledem. Taky hezký den. Jdu se chvíli věnovat manuální práci...
Káťo, dík za všechny čtyři návštěvy:)) Dycky mne potěší, když se příjdeš usmát:))