Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevítaná
Výběr: hermit, Lyryk, dream, vesuvanka, Elyn, Naso, Print
25. 07. 2005
26
0
6674
Autor
Bix
Nevítaná návšteva
odvrátila tvár
od pohára piva
zatvorila izbu
kľúč podala rohožke
ak zapáliš svetlo
budem temná
pretože nenávidím
tvoje iskry
........pekne povedané : )
nech vám to plynie takto i nadalej, pevne zviazané...
Junkie - väčšinou plynú - niekedy nezložia obraz, s ktorým by som sa mohla stotožniť, inokedy sú medzi sebou tak zviazané, že prehovoria - to sa, myslím, stalo aj tu...
je to dobré...
nakoľko si slová pre básne vyberáš a nakoľko len tak plynú a vypadávajú z teba ?
ak sa to dá opísať.....
líbi se a líbi se že si sa vcítila do iného :)
caf
Kluc poda rohozke...nieco tak dobre v 3 slovach som dlho necital...naozaj
T
kľúč podala rohožke ... a potom budem temná a tie jeho iskry...
To chytá za srdce!
napätie priam hamtateľné - ako pred výbuchom, ale ak má vybuchnúť nový vesmír je isté, že ten pred ním bol bohatý na zážitky (je jedno akého druhu)...
Tipovyýber
kľúč podala rohožke ... a potom budem temná a tie jeho iskry...
To chytá za srdce!
napätie priam hamtateľné - ako pred výbuchom, ale ak má vybuchnúť nový vesmír je isté, že ten pred ním bol bohatý na zážitky (je jedno akého druhu)...
Tipovyýber
Semipalakva
27. 07. 2005
Loutka:
Zmysluplnost je len na Tebe :o) Myslim, ze kazdy sa hodi na ine temy, ktore dokaze vystihnut, mozno este nemas tie svoje, neviem...
Semipalakva
27. 07. 2005
Bude Ti to znieť alibisticky, ale pre mňa nie je potrebné, aby to bolo originálne. Podstatné je pre mňa zachytiť.
Čo je "nechutná ženská odolnost"? V písaní? V téme? V slovách? Čo je najmenej originálne? Napíš viac, aby bol zámer Tvojej kritiky jasný.
Vieš, som si vedomá toho, že to šlo "zakódovať" viac - ale prečo? Aby to bola originálna báseň? Budem rada, ak povieš viac.
Semipalakva
27. 07. 2005
Všimni si žltú kritiku hore. V tejto básni nepíšem o sebe, vžívam sa do inej osoby..........................
Píšem to drsne, pretože je to drsné. Ale toto necítim ja, ja to odsudzujem.....a ako autorka predsa nemusím byť "hovorcom" v tejto básni, to netreba stotožňovať.
Semipalakva
27. 07. 2005Semipalakva
27. 07. 2005Semipalakva
27. 07. 2005
No, ak by som to skúsila a verila tomu, možno aj hej :o)
Ale ešte som nenašla vlastné zaklínadlá. ABrakadabra je podfuk!
Semipalakva
27. 07. 2005
No, ani to nebude moj salok kafe, musim zacat od skusenosti, vytvorit svoj jazyk, a tak :o) Potom sa Ti ozvem :o)))
Loutka: No, možno nebola, ale prišla mi celkom dobre trafená :o) Takže tak. Mám rada, keď mi niekto napíše do kritky niečo zmysluplné, čo sa zase nestáva až tak často.
Ale tým nezhadzujem to, čo si napísal(a). :o)
smysluplné věty???? čím dál tím líp :-)))
horší je, že většina mé tvorby, už tak smysluplná není
nestává se mi často, že bych něco vystihl, jako se to povedlo tobě:-)
tři_černí_mravenci
25. 07. 2005
ak zapáliš svetlo
budem temná
pretože nenávidím
tvoje iskry.......................... (postmutní jiskry a pohasnou..... )
Krásně a výstižně vyjádřené..... TIP a V
mně se to celé koncentruje do "klíč podala rohožce" - ve třech slovech vyjádřeno vše
šup ho tam*
Vella: ďakujem za pridanie hudobného pozadia* Nie je to ďaleko od tej temnosti Kubišovej...Ale predsa len.
Vďaka.
Vella: Som rada, že Ti to pripomenulo práve Kubišovú, doplnila si tú báseň pre mňa o ďalší rozmer. Písala som ju ako pohľad na niekoho a na to, že existuje takéto chápanie vzťahu.
kontraphunka
25. 07. 2005
jo
silna
najma zaver
z dialky mi to pripomenulo jednu pesnicku od mnagy
spatny konec myslim volalo
tanganika: ďakujem. Lyrický subjekt veru šmrnc nemal. A to bola škoda :o) :o(