Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEx-bílý orchideje
Výběr: Empty, mad_orgasm, a2a2a, Print, Petr_Pan
05. 09. 2005
19
0
6299
Autor
Pablo_honey
posranej výhled
na konci léta okýnkem
rychlíku plivu broukům
na hlavy a svět co nechal
zmizet jazzový město
v bahně sám do dvou let
zaklepe na nedostatek paliva
v průměru jsme pětasedmdesáti
kilový bochníky camembertu
plíseň na povrchu přezrálost
uvnitř taťkové malých
závislostí kojící mamky
nenávisti a barevný style ziny
jsou plný rad jak nás uchovat
čerstvý i v těch nejparnějších
dnech čerstvý a lahodný
šukátka na skútrech o jednom
kofeinovým válci ex-bílý
orchideje poslední
cool generace
smarja, já Tě teda čtu kvůli něčemu jinýmu......- tady hlavně vidím slova- necítím.... :-)
Smetiprach
13. 09. 2005
Když to čtu znovu...možná jsem to (-zjebal-) trochu víc, než jsem měl :-)
Srovnával jsem s tvejma nej básněma a ne s Písmákem. Kdyby to napsal někdo jinej, asi mu dám tipa.
Takže budu teda objektivní, ale se zdviženým prstem
(jen nevím, jestli je to varovný ukazováček nebo všeříkající prostředníček..:-)
*
Pablo_honey
07. 09. 2005Pablo_honey
06. 09. 2005pozorovatel
06. 09. 2005tři_černí_mravenci
06. 09. 2005Augustin_Šípek
06. 09. 2005
t,v - za celou řadu nápaditých obrazů v básni, kterou však vnímám jako generační a tedy na půl pravdivou. Ovšem pravda nejpravděpodobnější se rodí právě díky výkřikům ze všech stran.
Poslední čtyři řádky to dost zachránily, to seš ty v nejlepší formě, ale po přečtení mi z toho zbyly právě jenom ty čtyři a zbytek mi v hlavě nezůstal.
Zbytek působí unaveně a nedokážu si představit, jak ho recituješ tou svojí dikcí, prostě mi to nejde dohromady..:-)
Hrozně rád bych si od tebe přečet báseň na kterou si ty obrazy budeš šetřit, protože některý jsou super nápaditý - kdybys to zahutnil.
rebel je v tom, jak to vidíš, Pablo. ty seš pro mě velkej rebel s očima, co se uměj koukat na ten posranej svět okolo a vidět! to je něco, co rozhodně NENÍ apatickej postoj!
Pablo_honey
05. 09. 2005dítě_na_skleníku
05. 09. 2005
dítě: až uslyší Pabla recitovat, tak se posereš, je to rozenej rapper:-))))