Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Mark Twain"
Výběr: vesuvanka, Print, hai_mal
21. 11. 2005
20
1
5245
Autor
Pacer
Tak už mi nelaj
znám dobře
letušky
námořníky i prostitutky
a, víš
i na nebi se občas rodí smutky
a plyš chodníku
se vrývá do duší
a já jsem jen přístav
týdny opuštěných námořníků
a přeletavých ptáků hejn
co na souši
chtěj slyšet
Mark Twain
1 názor
Marcela.K.
22. 02. 2010
Bechtin, Stevenson, Shelli - dík za opožděné návštěvy - teplé buchty jsou chutnější:)) Hezký den!
"mark twain" je původně, jestli se nemýlím nějaký pokřik v přístavu mezi námořníky snad...už si nevzpomínám přesně, ale vím, že to učarovalo jednomu pozdějšímu spisovateli a právě tohle si vybral jako svůj pseudonym...je to tak ?
zaujalo, oslovilo
tip*
Smetiprach
21. 11. 2005kouzelná_květinka
21. 11. 2005
Dík všem..
Hai_mal a Smetíprášek: ano, mark twain je hlášení o hloubce vody - znamenalo dva sáhy a více a tím pádem bezpečnou plavbu. Takže Jane - ne narazit na souši, ale najít hloubku ve všech jejích významech. :)) že zrovna tobě to budu vysvětlovat....
Smetiprach
21. 11. 2005Smetiprach
21. 11. 2005
a sakra....hlášení o hloubce vody (tudy můžeš, zde je bezpečno...) - ano, měla jsem bohužel jen velmi matnou představu o pravém významu "mark twain", za což se moc omlouvám, protože kdybych si na to vzpomněla hned, celou báseň by to posunulo do mnohem větší hloubky, než jsem byla schopna jí vnímat bez podrobné analýzy toho pokřiku...
mrzí mě to a omlouvám se
v tom případě samozřejmě přidávám ještě V
(a slibuju, že se budu více vzdělávat - zda si to však ještě budu v mém věku pamatovat to už nezaručuju :-)))
sobotní přátelé dík! Tři tipy, dva vývěry a hmmm od printyho..no to mám radost! :))
i na nebi se občas rodí smutky
a plyš chodníku
se vrývá do duší
a já jsem jen přístav
týdny opuštěných námořníků
a přeletavých ptáků hejn
je moc hezká.... TIP a V