Na starým písmáku bych ovýběroval..
Skvělé vyjadřovací prostředky. Jo a moc jsem se zasmál!
mozno to skutocne nie je najoriginalnejsie, no sviezost basnickeho jazyka je tu na urovni, ze citatel je vtiahnuty to basne ci sa mu to paci alebo nie a nieco na pozadi ho nuti to precitat az do uplneho konca, ktory je dla mna uplne najlepsi z celej basne..akoby jej daval korunu. Osobne mam pocit, ze toto bola zatial najsilnejsia basen, co som tu na pismaku precital (no nie som tu zas nejak dlho:). Bol som ocareny najma dynamikou! Dobra praca, ako to tu uz niekto predo mnou povedal.
"už nejsi jen odložený lízátko
teď seš to ty kdo líže a opouští" - nezabudnutelne, krasa!
Prvni tri radky velice navnadily...pak se to nejak ztratilo. Mozna je to proto, ze uz sem to (rekneme neco hodne podobnyho) nekdy cetl. Uvizlo to v presiroke mezere mezi tim, co se mi libi a tim co by me mohlo nejak sokovat/vyvezt z miry/ukazat neco uplne jinyho.
Atmosferou mi to pripomina Sin City... (coz neni zrovna stastna asociace)
Podle me je to hodne stylizovany (nekdo ti to uz musel napsat, takze mi to prosim kdyztak zkopiruj do odpovedi - nebavi me cist ty kritiky :-) ) az poza. Kdyby to tak nebylo, tak by si vlastne celou basen nepouzival fraze. V ostatnich dilech mas daleko narocnejsi (a svezejsi) uroven asociaci. Zde to cele vytvari dojem jakesi okoukanosti.
Je to prvni tvoje basen, na ktery jsem nenasel nic, co by se mi libilo (kdyz pominu ty prvni tri radky).
Asi rozumim tomu, co si chtel vyjadrit, ale nepovedlo se ti to.
Fádní proto, že užívána slova a příměry, které jsem vícekrát četl, byť zde nakrásně v jiných souvislostech.
Přechytralé proto, že z dílka čouhá stylizace do pozice drsňáckého "mača", který jakoby všechno fuckoval, ale udržuje neskrývané zdání, že je to citlivý a emotivní chlapák. Zajímavé rozhraní mezi syrovým cynismem a přirozenou citlivostí je jistě lákavé, zde však sklouzlo právě do podoby mentorské přechytralosti.
no to je mi líto, že sis z toho vzal zrovna tenhle pohled.
i tak děkuju
Pokus o civilní poetiku na hraně do sebe zahleděného naturalismu. Podobná témata byla zpracována (třeba) českými undergroundovými poety nesčetněkrát. Fádní, přechytralé.
nemám moc ráda drsnosti tohoto typu,takové to,, být velkým drsným chlapem co sere na celý svět a hlavně ať to všichni vědí,,
už jsem taková, že nemám moc ráda vulgaritu v básních,ale to je jen moje prudérnost.
ale celkově jsou tam momenty,které mají i pro mě půvab a líbí se mi.ta kurzíva mi přijde dokonalá.asi tak.
"pokus" je otázka míry, takže těžko se přít. Do sebe zahleděný naturalismus jsi vystihl přesně, ale co si mám představit pod fádní a přechytralé - kdybys byl konkrétnější, můžem se pobavit.
Lady: kopíruju odpověď poslanou Smetiprachovi:
asi vim co tim myslíš
ale představ si vánoční stromeček, kterej má jeden společnej kmen pro spoustu větví a jedna ta větev něco křičí, tak jí uřízneš a předhodíš. Ona pak naroste za nějakej čas znova, ale zatim je klid...
kdybys znala aspoň pár mých dalších básní, mslím že ti dojde, že se nejedná o pózu - to bych se snažil mít takový všechny - tohle je opravdu jen takové to prasknutí ucha u džbánu, nic než vyplavení pocitu, který přetekl přes únosnou mez a teď je nádoba zase na dlouho prázdná. Docela se divím, že tohle lidi nemaj.....řekl bych že jo, ale spíš si to neuvědomuješ (jete:-)
ale ne že by to něco změnilo co ? :-))
znám ostatní tvoje básně a díla a právě proto si myslím,že tohle nemáš zapotřebí. myslím, že tohle má každý, ale brečí si sám sobě do kouta, protože když se to snaží vykřičet do světa, většinou sklidí posměch nebo není brán upřímně.lidská společnost je divná existence.
ne opravdu se nic nezměnilo,ale já to znám.:-)
... snad kromě toho ... že všechno stojí za vyližprdel ... mi to vůbec nic neřeklo ... ale to už přece dávno vím ... a každej to tady omílá na tisíc způsobů ... i když jim každej melduje ... že maj myslet pozitivně ... takže stejně vlastně vlastně nic ...
né úplně, ale celkem jo..nějak teď nemám věty pro to co mi tam překáží..
hai_mal : to se mně opravdu líbí! Díky*
Mne se libej vobe pulky, pac si potrpim na celky - v muzskym baleni vzrusujici. Mělkost necitim, spis ponor bez nadechu a zcela dobrovolne!***
moc povedena.dobry, fakt dobry obrazy.
Rana!
Jo, dobré... jen trošku... tak mě tak nějak podobné věci štípou do nosu... ňákou pózou... nebo, nevím, jak to přesně vystihnout, ale... že jsou tak nějak psané pro to, co se od nich očekává (jsem teda řečník,sakra)..... že to jde prostě na úkor opravdovosti... která tam musí být na prvním místě přece...
Ty obrazy nějaké - fakt mazec, to ne že ne, to jo že jo!!!
##
jasný romale - ale na podobnej názor jsem odpovídal i Smetiprachovi - můžeš si přečíst nahoře. Každopádně tvoje pocity plně chápu, nekoukal bych na to jinak bejt třetí osobou
( jenže já sem první dvě?? )
ty vole tohle je drsny uplne maso vyborny hukot
*+nej
Druhá půlka perfektní, první pro mě slabší, ale pořád super. Celek vynikající *!
celkem surové...nečekané obraty( zamilovaná do sady kuchyňskejch nožů) a vůbec zábavné čtení*
dobře jsem tě naučil psát
!
je to kus dobře odvedené práce ***
teda....já zírám.....tohle je syrové, strhující.....
prostě skvělé, jo!
T+V
Líbivý, ale mělký. Nebo.
Líbivý a mělký.
citim sa zvlastne dakujem
určitě nej.. tip ani nepočítám...jen tak dál
28.11.2005 jaza
určitě nej.. tip ani nepočítám...jen tak dál
jen tak dál a vomotá mi kolem krku strunu ne
hmmm,tak je to výborný...syrový....a strhující,souhlasím s hai_mal-
TIP!!!skvělý,jen měl si někdy vibrátor v puse?to musí brnět...brrr:))))
asi vim co tim myslíš
ale představ si vánoční stromeček, kterej má jeden společnej kmen pro spoustu větví a jedna ta větev něco křičí, tak jí uřízneš a předhodíš. Ona pak naroste za nějakej čas znova, ale zatim je klid...to už je fuk...jenom tak nějak přibližuju.
Vlastně to zas tolik neznamená.
sranda co všechno ti napíšu na jedno slovo co ?
jo, co na to říct, žejo? možná jsem už prostě unavenej a třeba to vůbec není povrchní blábol, já to číst podruhý nemůžu... a ani nebudu... sorry.
koneckonců, pindy tipu strhující, syrové a oslovilo asi nečekáš, že? hodně štěstí a hezkej večer. j.
všichni sou kurvy... a dneska mi to mimořádně sedlo*
pripadáš mi ako njekto kdo si do levej ruky nastreluje háčko a pritom zpievá kauntry piesničky u tabovejho ohnja hahaha:o)
železobetonovej sochor do hlavy zarazit těm
namydlenejm píčusům!...
ty seš číslo:o) t
jo, ještě avi Printovi, to se mu bude myslím líbit možná ještě víc než mě .......