hm, priklonim se k Hai_mal... cili - doslova.
Tééda, mně se moc líbí. Opravdu mě oslovila. *
dávám tip....jako dastala mě .inak nemám co říct...dobrý,moc dobrý:)
Tá je dobrá jak svina... (ale já nerozumim poezii, tak to neber moc vážně) :-)
(V srpnu se vypijem...)
jo avi sem neposlala-bože:))
jůůů,tak jo-mám radost:)děkujuu
Nejsem zrovna osobní lyrik a nemám moc rád stížnosti na život, ale musím uznat, že tahle báseň je fakt-dost-dobrá. Dokonalý obraz dočasné osamělosti se všemi atributy touhy. Snad by to podtrhlo ukončení nikoli smírem, ale nějakou revoltou, snad....
dobře napsaný, má to šmrnc :-); jen nevím, co básni dává ta grafická úprava - vždycky si zkouším představit, jak by se báseň četla a netuším, jak přečíst tohle odsazování; nicméně určitě TIP za tvoje dílko
Moc dobrý.. smekám před tebou..*
tomu říkám poezie! ta je výborná
t*
nemám....chceš přijít?:)))
mě to připomíná něco od Scampa- to je tvoje věková váha, neni špatná*
jakej já jsem král prosím tě .... :)
hahahaa ......to určitě :)
A tohle je druhá od Tebe, co se mi líbí, tuhle považuju dokonce za nejlepší z nich. Výčet písmen jako z encyklopedie dovoluje i přívlastkovou encyklopedičnost hesel a závěr jak se vrací k úvodu... líbí se mi čím dál víc.
*
Nápad!!!
Jup!
Nápad!!!
##
romale?co to je?:))))hahaha...dík za tip,jo a kdy se dočkám zprávy?
Že jako dobrý nápad!!!
Ale jó, dočkáš... chce to trpělivost...;-)
Tak, tak...
Augustin_Šípek:dík,dík...jo a originální nick:))))
Lulu:beru,beru:)))dík moooc
:-) povedala by som, ze originalne, ale to asi az tak uplne nie je, ale kazdop. mile, davam tip, beries?:)
už jsem se tady naučila přehlížet pravopisné chyby a tak to udělám i teď :-))
celá báseň se mi zdá moc dobrá (ikdyž nějaké menší výhrady bych měla .......ale to není až tak zásadní)
V každém případě je to báseň, která zřetelně vybočuje ze zdejšího průměru a mě se líbí jak obsahově tak i zpracováním a graficky též.
T+V a ještě jednou tě vítám na Písmáku :-)
děkuju moc a moc..ani jsem to antidepresivum nepotřebovala....
jo,a děkuju za uvítání:))
je to pěkně podané.. hai...děkuji za ten pravopis:)))*
jaza - ty děkuješ za pravopis ? a proč ?:-)
Tramtarka - nemáš zač, ať se ti tu líbí:-)
u mě taky můžeš často přehlédnout takové věci...
aha.......jo, takových je tu hodně :-)
moc pěkný a jak bylo řečené svym způsobem originální
tedy tip