Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZabila by
18. 12. 2005
14
0
3387
Autor
pozorovatel
Nezapomeň na můj nůž
na mé ostré hrany
křehkého těla
tak křehkého
jak jen se může rozbít
Není dotek bez otisku
jako není vraha bez obětí
obejmi mě!
a jestli pustíš…:
nezapomeň
že mám stále
jednu ruku
za zády
Moment, nejdřív se musím vysmát :)))))))) stanislav mě docela dostal.:)))))) No tak dobrý.... Dívám se na tu fotku a přitom si čtu to Tvý dílko a jak tak koukám a přemýšlím, nevím co by v tý druhý ruce mohla držet....hmm....A za to, že se tam o tom moc nezmiňuješ Ti dík, protože ted budu asi týden nosit v hlavě tohle. Jo a jinak ta slečna se pěkně stydí podívej jak je čevená!(o bradavkách ted nemluvím :) ) T***** D.
pozorovatel
30. 12. 2005pozorovatel
30. 12. 2005
Nene, když nedá, tak ho zabije............jednoduchý. Jak myslíš, že to dělám já?:))
pozorovatel
30. 12. 2005pozorovatel
24. 12. 2005
Já tu fotku zasejc nevidim, takže hodnotím jenom ty písmenka... no první sloka fakt nelíbí... potom už v tom je takové moudro, myšlenka, ale ten začátek fakt nesedí...
pozorovatel
20. 12. 2005pozorovatel
20. 12. 2005
Tohle neni spatny... Kdyz si odmyslim, ze je to zase na fotku :-)).
*
ty jo, máš zajímavé myšlenkové pochody. alespoň otevírají některé otázky k dalšímu promyšlení. konkrétní nebudu, je to pokaždé jiné, ale skoro vždy to dokážeš
pozorovatel
19. 12. 2005pozorovatel
19. 12. 2005
Kurva, to sem netušil, že mě dneska ještě něco rozesměje...;-))
Přespříští rok možná mistři druhé, sparťanské šméčka...
pozorovatel
18. 12. 2005pozorovatel
18. 12. 2005
Mstít se na nevinných obětech zmítaných existenciální krizí. To je ti podobné.:)
no jo, někdo píše na fotku, někdo na písničky třeba a někdo bůhví na co.........a někdo třeba na hov*o :))
***
Cha, sem čekal, že je to na fotku... ještě než jsem ju viděl... ale abych pravdu řekl, tatož mě moc nevzala, ať už s fotkou nebo bez...
fuuuj, ta slečna je fakt nechutně vychrtlá....a ty červený bradavky ky nevipadaj moc reálně....ště že to neni tvoje dílo....:))
hem, první sloka se mě něak extra nezalíbila, ten zbytek už docela jo, ale....víš jak to chodí....zas takovou protekci nemáš....:))