Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBylo
Výběr: Fouckault, Lorwen, Print, Augustin_Šípek, rebecca13
14. 01. 2006
20
1
6165
Autor
Pablo_honey
bez naděje budí se ráno
a lidská imitace na zdi
bílá jak ohlodaná kost
když den pálí skrze závěsy
hledal bych vypínač
ale usínám a svět zhasíná sám
den po dni
s narkózou v konečcích prstů
teď chlapci chřadnou chladem
a poloautomatizovaní dohajzlu
některý z nás naučili neviditelnosti
a běhat s časem měnit se že
nejde poznat kdo v tobě spí
a s kým a kam už se nepůjde
vrátit bylo není slovo
jen něco co jsem
kdysi chtěl
1 názor
Augustin_Šípek
13. 06. 2006
mně to z mýho ženskýho pohledu připadá trochu jako póza, ale možná, že to tak fakt cítíš ...
Pablo_honey
25. 01. 2006
básně o hnusnejch ránech jsou obecně nejlepší. a taky ty zrychnelý části (a běhat s časem.... nepůjde vrátit) a dojáky nakonec taky můžu :)
skvělá like ever :)*
Zajímavě pablovsky přerývaná, ale nějak se mi zdá hodně rychle pečená, našvihaná až rutinně.
Pablo_honey
23. 01. 2006
Správně. Zájem zaznamenán, číslo dvě vyjde počátkem dubna. Udělej si výběr textů, za kterými si stojíš, vyber si jméno, pod kterým chceš být uveden, sepiš profil autora a pošli :-)
Tebe mám už v merku dlouho :)
Pablo_honey
23. 01. 2006
Ten konec je nejak rozlamanej... Ted uz vim jak ctes, ale stejne to nedava smysl - vypada to jako kdyby si to rozlamal az po tom co si to napsal...
"a běhat s časem měnit se že" -co ma znamenat tenhle zlom?(jako ze duraz, pomlka? podle me je nesmyslnej)
"nejde poznat kdo v tobě spí
a s kým a kam už se nepůjde
vrátit bylo není slovo
jen něco co jsem" - dalsi nesmylna pauza (ale na konci by to mohlo eoreticky mit nejakej vyznam)
"kdysi chtěl"
Pablo_honey
20. 01. 2006
Kdyz mi nelameme tvoji tvorbu pres koleno, tak to udela za nas co? :-))
Zkousky zatim vpoho...no az ted jde do tuhyho, ceka me zkoska z biologickejch ved.... Zatim to vsechno byla takova fraska (sme nemeli zadny ustni...)
A co ty - jak to jde v Plzni? Kdy uz z tebe bude koncipient tresouci se pred advokatnima zkouskama? :-)
Pablo_honey
20. 01. 2006
Tak supr, ja uz sem poskoka v praglu delal, ti muzu predat par zkusenosti :-))). Mezinarodni pravo...hmmm...do Haagu? Tam by me nepustili, by si mysleli, ze sem terorista :-)). Ale drsny ze delas na nejakym projektu...bych si mel taky neco zacit, uz sem se prihlasil na vedeckej seminar :-))).
A v jaky kancelari chces delat? Jestli chces poradit, tak obchodni pravo je strasna nuda - kancelarska prace a behani po uradech/klientech... Ale obcas se da docela slusne ulejt, ja tam vzdycky prectu dost knizek... A kdy planujes zacit?
Nicollette
17. 01. 2006Pablo_honey
17. 01. 2006Nicollette
16. 01. 2006Pablo_honey
16. 01. 2006
Toto je moc dobrá báseň...
"teď chlapci chřadnou chladem
a poloautomatizovaní dohajzlu"
To jsou jediné dva řádky, které se mi nelíbí... jako že přes myšlenku by mohly vypadat jinák... to je můj problém, možná...
Fakt moc hezká a taková co nese něco za sebou... že to nejsou jenom kecy... chytrá, řekl bych...
###
Pablo_honey
15. 01. 2006
prijde mi, ze obe ty pulky se doplnujou, ikdyz kazda by mohla stat o samote
Roztomile depresivní.
Snad jen podobný pocit jako romale, s těmi dvěmi verši. Chlapci chřadnoucí chladem - hezké, ale možná zbytečně "laciné" k té básni...
Jinak nemohu netipovat. *
Pablo_honey
15. 01. 2006Pablo_honey
15. 01. 2006Pablo_honey
15. 01. 2006Pablo_honey
15. 01. 2006tři_černí_mravenci
15. 01. 2006Pablo_honey
15. 01. 2006tři_černí_mravenci
15. 01. 2006Pablo_honey
14. 01. 2006ceder_john
14. 01. 2006Pablo_honey
14. 01. 2006
hm.. ja to furt cetla jako ó. az pak me napadlo zíírou....
jo, to sem ja