Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZelená Míle
20. 01. 2006
16
0
6463
Autor
Eidam
V křesle usazený...
proud vypadl
přesně v osm
Usmáty_autor
09. 02. 2006Usmáty_autor
09. 02. 2006
Tak na ty haiku nějak nemám buňky, ale když se zamyslim, nějakou myšlenku to nejspíš má..:)
já viděla film........kéž by jim tam ten proud vypadl....i když asi radši ne:)
King je můj nej autor a většina filmů, co podle knížek natočili je pěkná sra*ka. Určitě ještě TO je dobře natočený. A SHINING samozřejmě. Ale je toho hrozně moc. The Stamp, Hřbitov zvířátek, Šroťák, Carrie, Koko, Missery nechce zemřít, Temná půle a halda dalších..
:))
achjo..asi na to nemám buňky..
ale aspoň...nějakou milou defunici haiku?
micro : dík. nechtěl bych, ale chodit po tom zeleným koberci. brrrrrr. :))
Kimísek: je to něco jako hádanka a když na ni přijdeš tak tě to bouchne do nosu a to je super.MYslim super že jsi na to přišla ne že tě to bouchlo do nosu :)))
hehé...ještě pořád mě nic nepraštilo..hmm.
joooó...už praštilo.. klávesnice mi dala
tak ti típnu
cigaretu o dílo :))
nejní zač, sejre (málem jsem napsala sajrajte :) )
kytko, to pomůže-zkus to, a když přežiješ, tak se ozvi .)
My jo, a zelený tapety, a občas i prostěradlo a jednou jsem málem udělal zelenýho i papouška, stačilo, abych zvracel o kousek vedle a měl by to v kleci... ale to je zase tak výjimečný, že spíš zelený koberce nemáme, tak často to do takovejch extrémů nejde :)).
Já ti to neberu :). Já mám v pokoji hnědo-oranžovej (proužkovanej:), určitě ještě z dob komančů :).
Honza_Princ
20. 01. 2006
Honza_Princ : to je náhoda že vypadl přesně v osm. :))
ciernytulipan : ok budu se těšit :)
cumim cumim cumim na bednu... tyyvole ;-) hajku to sice neni, ale je to dost tragicke na to abych ocernil tipem..
mame ne kazete jak tam ten pan bubak mel tu mysku!!!!
Krasa.
jarda a Jirka""""!!!
Nicollette
20. 01. 2006SingleServingJack
20. 01. 2006
nicoll: ty jo !!. že ty bydlíš vedle věznice :))))) dík moc
Babu: hnedka jak odnesli tělo :))) díky
SingleServingJack: dík
taky ti byl Billy the kid na začátku hrozně sympatickej, s tim jeho tríčkem na policajty a psychopatickym úsměvem a pak jsi si přál aby šel na křeslo?(do you like your sister?...)
no to mi jednou takle vypad prou dyš sem se koupala....v koupelně bez oken....na silvestra to bylo....:))to byla teda vjec....:))*