Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe třeba dentista
13. 02. 2006
12
0
5584
Autor
Eidam
Zmodrají ti víčka
Když políbí tě země
Z nosní dírky poté
Tas kapesník froté
Zbělají ti dásně
Když vyceníš je v dešti
Pod taktovkou pěsti
Patrně i zuby
Musíš dávat pozor!..
Pozor!! na kedluby!!!
Když políbí tě země
Z nosní dírky poté
Tas kapesník froté
Zbělají ti dásně
Když vyceníš je v dešti
Pod taktovkou pěsti
Patrně i zuby
Musíš dávat pozor!..
Pozor!! na kedluby!!!
a jaký maj červený nosy...
jé voni sou červený celý :)))))))))))
dík solo.
SingleServingJack
17. 02. 2006
eidam: výborná, to ona je, navíc je stále mladá a hezká
k_anče: dobře drželas !!! Jsem o jeden rozpadnutý zub lehčí a o dvě výplně těžší ... a šila mi dáseň, jedna báseňheč :-) mám tam pokaždý něco extra, minule mi dáseň zase pekla elektricky, bo krvácím jak z vola :-)
Taky sem měla fůru času - v práci mě infikovali brouci neděláci...nikomu ani nepřišlo divný, že sedim, čučim na monitor s rukama v pěst úhledně položenejma na stole.
Noe1 :vypadáto jako bys jí znal velice dobře :))) ....vsadím se že je to tvoje žena :)).
K_anče: tak tohle budu dělat zejtra :D
Sem se vrátila z piv...počítám, že zejtra nedojdu včas (teď už se mejt a vlasy ondulovat nebudu)...a odpoledne bych zase ráda nechala vstoupit brouky neděláky-se mi to zalíbilo. Nejde někdo k zubaři?
Dobrej večír, Noe - my víme, že. A propos, dneska sem si střihla gyndu... Eidame, jak zpracuješ tohle thema :))
většinou mi obrázky v prologu moc neva - i když je považuji za zbytečné - tady velmi!!! manipulativní na můj vkus! - ale básnička dobrá - řekla bych*
Zbora: jo takhle na obrázku úplně stačej :)))
jaza: czézky jazyk :)
Noyjl: děkuju :))
sklenář: já rád obrázky.....holt každej má jinaj vkus :))......děkkuju za kritick .
Norsko: neblázni takhle bych se neudal :))
Háber: nezvracíš? :)
flétnistka: tak to teda uprimnou soustrast :))
lolop: co kecáš??? máš zuby jak z mramoru :)))
Hm, na to že za půl hodinky odcházim k zubaři...i když, sem na tom líp než hoši na obrázku.
díkes, ozvu se, pokud mi nenapíše rovnou neschopenku:)) Já to hrozně špatně snášim, navíc ten můj zubař je hroznej ras.
brrrrrr ... zítra du k zubařce, budeme asi trhat :-)))))
a moje zubařka je fakt skvělá, občas jí hlídám kocoura *t
Sem zpátky! Noe držel málo!!! :)
K_Anče zařvala: Aáááuuuuuú!!! a pak totéž au její portmonka - a pro velkej úspěch se bude představení opakovat 2.3. v 11h.
no jo, no, nenašel jsem tu správnou ordinaci, dybch ji našel, to bys koukala jak umím pěsti mačkat ... na zub bys ani nepomyslela :-)
Print: ta tvoje kritika mě prostě vždycky pobaví :))))) Ď.
Noe1 : to musí být fakt super zubařka .) asi hodně v mládí dojila mlíčko :D
JirkaS: tenk jů :)
Petrusha: cha chá :))
Usmáty_autor
14. 02. 2006
Taky jsem podobně jeden čas vypadal...měls chodit na písmácké srazy :o);)
to víš že jo :).....já se musím na lidi usmívat ....takhle by to moc nešlo :D
Krutejbalvan
14. 02. 2006Krutejbalvan
14. 02. 2006
máš dneska dobrou náladu něakou žeee....:))
a Ty seš určitě ten v tý čepici a ten druhej nejlepčí kamarád....:))
to je náhodou docela běžný :-) v takových chajdách v Indii, do kterejch zatejká a jsou to špeluňky, dávaj obyvatelé nejlepší televize a lednice :-) to je fakt.... podle zpovědi klka co to viděl na vlastní bulvy:-)
tak vzhled nemusí mít s movitostí nic společnýho....třeba seš toliko intelektuélní že se chceš takle pjekně odlišovat....:))
uhodla, že jo....:))
Pearl.:nemyslíš schovánka, že ne?
Schovánka né, myslim strýce ale nechtělo se mi to zdělovat, mrchule :-)
´hahaha-ty se vždycky strefíš...s tématem i obrázkem:)začínám se cítit v zajetí sýrovýho království:)))tip
Tram: díky ti za podporu a imaginární tip :d))))))) hahaha :)
anitta: já vím :)
Dílo nic moc, ale za upřesnění kategorie a vzhledem k možnosti být prvním tipujícím nemohu netipovat...*
ježiš,já sem fakt trubka...hahaha-to je typický:)))už sem to napravila....promiiiiň
garhe velice si mě potěšil :) ne tipem, ale povšimnutím si podkategorie :)) tenk jů :)
tram: za co se prosímtě omlouváš?.....je to dílko k pobavení ..ne k tipování......ale díky.
když se někdo nad tímhle zasměje tak je to lepčí než tip...hlavně když mi napíše že se zasmál :)))
a proč myslíš že ti dávám ten tip?:))člověk by musel bejt mimo aby se nezasmál....:)
Klidně mě natankuj. Poberu každé lepší pivo, každý ne příliš sladký drink a snad každý tvrdý s výjimkou rumu.
we drink together
and when we drink we drink together
not alone
all for one and one for all
...
:)