Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLooser
18. 02. 2006
20
15
7453
Autor
Jakubisko
člověk se může snažit jak chce
ale nakonec vždy zjistí
že ruku v ruce společně kráčí
lež a zapomnění
15 názorů
No nefím...taky sem spíš sovák než skřivan, ale v pět ráno se obávám že bych už byl ve vegetativním stavu :o))) natož číst poezii nějakého zoufalce...;o))))
*chicht* Proč myslíš?
Teda jako máš pravdu, jen by mě zajímalo, jak´s k tomu došel...
Tak...teda děkujuuu...:o) Jsem rád že sis mě vybrala na studium...:o) obzvlášť v takovou hodinu...:o))
Tak tohle ale jo.
Moc pěkný, stručný, výstižný a ještě do toho hořkosladcepanelákověšeděodbojnýanesmířený... *úsměv*
Tady s radostí zanechávám tip.
Jen tak dál !!
tak ono to není o všech lidech třeba... jen o těch co maj trochu víc smůly...:o)
Bezprizorný
24. 12. 2007
mno někdo to takhle má, si myslim...každej ne, ale....looseři....:)))
náhodou...přijde mi to jako krásně průhledné dílo oproti jiným...:))) tož ale tak děkuji žeee...
Nojo, nějaká musí bejt první :)))
Pro mě je nepochopitelnej její úspěch...takže...vlastně shoda :D
Mr.Pidluke
24. 04. 2006
zapomnění a lež mají spousty podob...zde nejde o zapomnění lži, ale zapomnění pravdy. :) a to se dnes stává více než často :)
no.. tady budu trosicku oponovat.. lez a zapomneni.. to mi totis nende k sobje.. dyz mi negdo lze.. rozhodne na to nigdy nezapomenu.. a mrzi me to.. bohuzel..
:o) nooo to je moc dobré. mně krátké nikdy nešly. a ve výsledku tak pravdivé a působivé. nooo totó.. na:o)
:-D
Tak to se budu snažit kvůli tobě...doufejme že střevo bude přicházet častěji. :))
pani. tak to asi budes umelec. budu si na tebe muset davat pozor! jen pockej :o))))
wow, no děkuju... na to, že jsem to vychrlil jen tak "ze srandy" asi za 20 vteřin, tak to má docela úspěch :)))
Vzdálený_hlas_moře
25. 03. 2006
mno, myslim že lež a zapomnění si můžou podat ruce i s jinejma ctnostma ale víceméně ju, spíš citát než miniatura*
děkuju vám za tipíky...:)
Loutka: nj to máš pravdu, nějak mě ten citát nenapad...ale na tom tak nezáleží, hlavní je podstata a ne škatulka. :)
To sem ani neměl v úmyslu, když to není nic závažnýho tak nechci do děl zasahovat...:) a doufám že nenarážíš na to moje včerejší haiku :)))