Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehokku miv
20. 02. 2006
24
2
4391
Autor
Bardem
z kostelních hodin
smyla bouřka kobylku
i s pavučinou
2 názory
Tohle jsem ti udělal schválně - přiznávám se. Jde o onu mnou zmiňovanou aliteraci, ale abych byl zcela upřímný - je to nedostatek opravdu diskutabilní a zanedbatelný. Taky ty tady máš poslední řádek slabší, je to jen vysvětlující a doplňující přípojek k prvním dvěma. Ale jako celek prima.
Honza_Princ
20. 04. 2006wedle_vazy
21. 02. 2006
díky všem za navštívení. :)
člověk musí psát a psát, až se vypíše a začne psát lépe.
poezii vážněji píšu a čtu teprve pár týdnů....
snad jednou napíšu pořádné haiku. :)
zprvu jsem haiku chápal dost jinak, než jak se běžně chápe.
můj pohled pak změnilo přečtění si haiku.cz, a pak dvou sbírek (pár much a já, měsíce, květy) - a to jak básní v těchto pramenech, tak teoretických statí.
ale pátrám dál, tyto prameny nejsou dostačující co se týče teorie - estetiky a filozofie haiku, do které se snažím proniknout.
mám rád filozofii a haiku jsou k ní úchvatným příspěvkem. :)
už mám pár vlastních filozofických poznámek k problému. třeba někdy něco spáchám... :)
tak to hodně štěstí v tvé věci. filosofické příspěvky mne nadmíru zajímají. až něco podnikneš, dej vědět, ráda si přečtu ;-)