Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...zítra bude pondělí
16. 04. 2006
23
1
7177
Autor
Norsko
Tenké hlasy zim
ráno škvírou ve dveřích.
Hosté do domu.
1 názor
Usmáty_autor
28. 04. 2006
...i kruciš.. já už tu byl...(no alespoň je vidět, že to nebyla náhoda..) :-)
Mr.Pidluke
20. 04. 2006tři_černí_mravenci
19. 04. 2006Vzdálený_hlas_moře
17. 04. 2006wedle_vazy
17. 04. 2006
Hrubé hlasy večerů
Za zavřenými dveřmi pokojíčků.
Rabují na přímkách.
Ahoj.Mistře.
...a tak jednoduchý je to...:-)...myslím, kurva, myslím...nebo fakt...se do toho...neseru..,...ani omylem..., a tak jednoduché to je..., mistře... útvarů dlouhých :-)
Já tydle hajku nemusím...ani nevím proč,je na mě složitá tadle huspenina...
á na druhou vé, á na třetí, pí er na druhou vé lomeno třema..., to jsem já, ve chvílích intimních...:-) ...a teď si eště představ, že mám všecky rád :-)
šak sem si s nim taky užil svoje....ale že bych se z něj posral.....to je vidět že nejseš tak tvrdej jako já
jen si cucej ty svý gambáče.....tvrdý chlapi pijou rum!!!
služba??? já myslel že seš učitelskej
jdu si pro další gambáč..., služba vyčerpává...:-)
rozdělíl bych se, ale tož...kurva...:-)
tuhá jak puštok..., čemu nerozumět...? :-)...hlídám, ne? jak pes se věrnej :-)
hmmhmmmm notak stačí že ty seš vzhůru.......pokud teda neni fakt tuhá....hele přestávám si bejt jistej že si rozumíme :)
ale no tak..., umím si představit situace, u nichž po písmáku ani nevzdechnu, ...ale teď bych asi vzdechnul..., jeden tuháček tu spí..., :-)
já toho taky moc nevim...ale lidi a prdel by v tom bejt mohli...snad i ta kurva občas .....
to víš, ta samota, každý má své údolí, ale co je zajímavé, vždycky o víkendu ( nechápu!...) na něj padá tíseň..., asi z toho prostoru..., z lidí, co sou v prdeli..., kurva..., vím já...? :-)
nóó já mám prdel eště poměrně mladoskvící...tákže se mi sere pohodlně i bez japonců...ale s přibývajícim věkem si jich někde určitě pár pochytám......a ten chlast....norsko:)
za zvuků japonského haiku...je to nejlepší...kurva to sesere, to de úplně samo...a ten chlast, jak za mlada :-)solomone :-)
brutto, netto...na to se vyser, v hájku budem všichni za chvílu, enem co sa trošku oteplí :-)
mně budeš vykládat něco vo to tom, co je prdel a zároveň na píču!...to sis vybral toho pravýho! :-)
...já jsem klaun jak prase...:-)
...od čeho jsme tady my?...kulisy nosit by se nám líbilo?...na nic víc nemáme? :-)
opakuje se to, to víš, jako matka moudrosti, kddyž jí vyschla studna a musí dál :-)
nuly nechcípnou, jenom my tu trčet budem dál..., ...na to jsou moc malí!
...ale tož, ty šedesátý roky znova by se mi líbily!
mezi náma, já jsem nula..., to JirkaS je eso..., chápeš!...mé vnitřní pnutí...? :-)
to víuíš, velikonóooce,, tady je každýui sprááávedlivyuim,...a na redaktóoory séééééééru:-)
a rád je máuim,tatíkyui:-)...a aq maďaraurskyui:-)
vivat che a a praga! :-)
nech vejce vejcetem a raduj se z toho, žes haiku poprvé pochopil...mám z tebe radost, kluku :-)