Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem to místo
Výběr: Fouckault
17. 04. 2006
24
3
2758
Autor
Zacheus
jsem to místo
kde se vítr
stýká s tělem
a přesto mám svá záda
za kterými se mluví
tím směrem
kterým oko nechce
dohlédnout
3 názory
Predrag_Tomič
10. 06. 2008
Začátek je hodně velká šifra...ale navozuje tajemnou atmosferu, která vytrvává až do konce, přestože text už žene smysly ke konkrétnímu dojmu a tváří se filosoficky.
Dalo by se říci, že se názorově ztotožňuji s Fouckaultem, přičemž názor StvNa beru spíše jako komentář zatvrzelého příznivce realismu. I když se nepodaří čtenáři najít konkrétní interpretaci, nemusí to nutně znamenat, že je text špatný...poezie není jen o tom nacházení...o objevování klíčů...ale i o prostém dojmu z autorova výrazu.
V textu vidím jasné sdělení (což jistě nemusí být důkaz neomylnosti) ...avšak kdybych ho chtěl přetransformovat do svého výraziva, musel bych tu ještě nějaký čas posedět.
t.
Připomíná mi styl vyjádření, který je na první pohled hrozně hlubokomyslný a člověk si říká jo, to je dobrý, ještě se trochu zamyslim a rozšifruju něco hodně významnýho, ale už dávno jsem se naučil že to je pouhý klam, sorry.
pozorovatel
17. 04. 2006wedle_vazy
17. 04. 2006
Pro tebe nejsou slůvka jen slůvka. Nesou na sobě batoh významů. Nic nelehkého*
nechci zde vytahovat nějakou mou interpretaci, ale text je zručně zkonstruován tak, že zacykluje a nutí k dalšímu čtení a to s uměřenou civilností bez přehnaných efektů jak v obraznosti tak v emočním působení.
V